Kiofre написа:Моето vw усеща пушеците отвън и си затваря клапата за външен въздух
Темата ме интересува чисто технически. Например колко ще изкара турбото при тези условия. Дано Скайуокър сподели. Защото само с тръба отзад работи при сериозно натоварване.
Производствено колата излиза от фабриката с Garrett турбина с титаниеви елементи като перка и лагери. Тази турбина е брутално здрава.
Ето и пример:
Като закупих колата преди 7 години имаше неустановен проблем и всички майстори вдигаха ръце, а именно - турбото хвърляше масло на поразия и колата в редки случай губеше мощност (все едно турбото не работи). Карах колата около 2 години в това състояние преди да "се намерим" с моя майстор в момента, който веднага установи че платката за управление на турбото (копютъра на турбото) е дал фира. Рециклира го при негови хора (той работи със специалисти за някои неща в които той не е) и от тогава на нисък бууст колата върви прекрасно.
За сравнение:
Взимам колата (Сутиен Ц5 от 2016 година) на приятел за пътуване София-Лом (да караш чужда кола е голяма беля). Казва ми че на моменти колата губи мощност от 2 дни, но да не се притеснявам. След враца турбината се РАЗПАДА от същия проблем, който аз имах. Перките бяха на сол, а самия агрегат като го видях свален приличаше на подарък от зрънчо.
Поуката е... не карайте френски коли
Имам голямо доверие на турбината предвид новия блок за управление който съм сложил и ниския бууст на който е настроена, както и самата и рециклация.
В момента карам колата със спортен К&N филтър и обмислям подходяща допълнителна изолация на турбо пътищата, както и кожух за самото турбо (поради самото му разположение горе зад двигателя).