Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
така се държи
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Благодаря , и колега от друг форум работеш във VW Бургас ми писа , че всичко е наред, благодаря, още се опознаваме, има много разлики с предишния Passat B7 и е хубаво, когато има някой който да опровергае някое и друго притеснение. Живи и здрави!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Заради екология ли, заради други ли и аз не знам, но в последните години държат тия двигатели врели. Бензиновите особено, термостати отварят на 105 градуса, перки се пускат от 115 до 120 градуса, интересно е с диагностика като се загледа човек
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Днес се занимавах с Ъпдейт на картите на навигацията. С напътствията на kiko26 успях да изтегля версия 2023/2024 и да заменя моите 2021/2022 . Не стана от първия път , но важното , е че стана в крайна сметка.
Това е линка , от който ги дръпнах https://app-connect.volkswagen.com/mapu%20...%20/#download , избира се автомобила и типа навигационна система, избира се каква карта да се изтегли и се оставя да си я тегли на спокойствие . Аз я пуснах снощи преди лягане и на сутринта беше забило на 85% заради Network error , дадох му да продължи и си завърши успешно изтеглянето. После както пишеше разархивирах директно на SD картата, но след 4 неуспешни опита с 3 различни програми все изкарваше някакви грешки и не успяваше да завърши процеса. Накрая реших да разархивирам на лаптопа и взе , че стана. След това ударих греда , че не можеше да се качи на SD картата по незнайни причини забиваше на 90% и казваше че картата е извадена от устройството, давам му да опита пак, почва от 96% и спира на 90% и така 7 пъти, писна ми и взех флашка 254гб и всичко мина гладко, боцнах я в USB-то в подлакътника. От менюто на навито му дадох ъпдейт от USB/SD намери си всичко и за около 30-40 минути завърши успешно целия процес.
Това е линк към ръководството https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/manuals/bg/Discover_Pro_Januar_2023.pdf
Това са няколко снимки от процеса
Това е линка , от който ги дръпнах https://app-connect.volkswagen.com/mapu%20...%20/#download , избира се автомобила и типа навигационна система, избира се каква карта да се изтегли и се оставя да си я тегли на спокойствие . Аз я пуснах снощи преди лягане и на сутринта беше забило на 85% заради Network error , дадох му да продължи и си завърши успешно изтеглянето. После както пишеше разархивирах директно на SD картата, но след 4 неуспешни опита с 3 различни програми все изкарваше някакви грешки и не успяваше да завърши процеса. Накрая реших да разархивирам на лаптопа и взе , че стана. След това ударих греда , че не можеше да се качи на SD картата по незнайни причини забиваше на 90% и казваше че картата е извадена от устройството, давам му да опита пак, почва от 96% и спира на 90% и така 7 пъти, писна ми и взех флашка 254гб и всичко мина гладко, боцнах я в USB-то в подлакътника. От менюто на навито му дадох ъпдейт от USB/SD намери си всичко и за около 30-40 минути завърши успешно целия процес.
Това е линк към ръководството https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/manuals/bg/Discover_Pro_Januar_2023.pdf
Това са няколко снимки от процеса
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Поиграх си с VCDS и си спрях хоризонталните средни светещи линии на габаритите, много ме дразнеха. От 27 спрях хоризонталната линия на вътрешните два стопа. От 23 и 24 вътрешната линия на външните два стопа. В 09 , с код 31347, в търсачката писах Leuchte 23 central electric, leuchte24, leuchte27, след това от позиции lichtfunktion A 23, lightfunktion A24 и lightfunktion A 27 промених от standlight positionslicht на not aktive специални благодарности на Станимир Андонов и Стойко Ташев от фейсбук групата!!!
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Взех си едно ремаркенце да возя моторетката , търсят се джанти 18
Последна промяна от DoH_KuXoT на Съб 13 яну 2024 16:38, променено общо 1 път.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Днес малко разходка до Вековните секвои край Кюстендил, не знаех , че живеят до 4000 години...
Последна промяна от DoH_KuXoT на Съб 13 яну 2024 16:38, променено общо 2 пъти.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Браво колега, разхождай го пасата а и сега с новото ремарке ... ;)
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Когато купих автомобила, предишния собственик ми даде и втори комплект джанти 17" с зимни гуми на няколко сезона, но все пак реших да купя нови. На предишния пасат бях много доволен 4 сезона от Diplomat 205/55 16"и реших и сега да заложа на същата марка , шарката в размер 215/55 17" е различна, страната на производител преди беше Germany, сега е Poland , ще пиша по натам как са като поведение, на пипане са супер имат борд , шарката е приятна
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Силно напомнят на Дебица по шарката.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
И на мен ми приличат на нещо, но не мога да се сетя, кой модел на Debica мислиш, че е , аз мислех за Semperit , но след кратко търсене не намерих подобни.
- Sonny_89
- Мнения: 816
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
По-скоро NEXEN Winguard Sport 2. Общо взето преобладаващите отзиви за тази марка(Diplomat) са положителни.
-
- Мнения: 0
- Регистриран на: Вто 19 сеп 2023 9:18
- Автомобил: Passat B8 R-line
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Здравей,
От скоро съм собственик на здравата машина на Vlad777 :). Виждам че спираш до един сервиз съвсем близо до Герман, незнам дали си всеки ден там, но и аз съм от Герман. Имаш ли възможност в някой свободен ден да погледнем настройката/кодирането с VCDS на стоповете, много ми хареса как се е получило?
От скоро съм собственик на здравата машина на Vlad777 :). Виждам че спираш до един сервиз съвсем близо до Герман, незнам дали си всеки ден там, но и аз съм от Герман. Имаш ли възможност в някой свободен ден да погледнем настройката/кодирането с VCDS на стоповете, много ми хареса как се е получило?
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Sarafov_03 написа:Може ли линк към този carlinkit от Али-то?
Може ли наистина линк за конкретният карлинкит от али-то, защото има доста и то на много различни цени. Нещо съмнително ми се вжида :)
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
аз използвам този, с андроид телефон съм , синия модел съм взел
https://www.aliexpress.com/item/1005004804309616.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.131.21ef1802hn56zU
Малко се разходихме до Казанлък да покараме на един много готин Маратон - Тракийски царе .
3 байка, 4 човека, багаж доволно, през подбалканския път от София до Казанлък , разход 6.0л на отиване, 6.2л на връщане, качихме се до Бузлуджа да ни надуха малко вятъра на 8 градуса :)
Регенерация една непосредствено преди тръгването и една на връщане след 467км . Байковете на тавана дават поне 0.7 до литър завишение на разхода по груби сметки. Фаровете за пореден път ме очароваха, особено след като леко наведох левия, че лупата за дългите му беше малко по-високо от десния. Сега светят прекрасно , пътуващите зад мен през целия път ги обсъждаха и бяха много впечатлени.
Реглажа като цяло доста ме затрудни. Бях чел,че трябва да се правят базови настройки със софтуер , да се настройва със специална апаратура. Да се въртят врътките за реглаж след като си направил базови настройки. При мен двета странични реглажа са заключени, човек рециклиращ фарове , каза, че най-вероятно трябва да се почистят и смазат с вазелин под едни капачета с винтове , но аз проблеми със страничните ъгли нямах. Просто левия светеше малко по-високо, на стена петното беше по-високо , на пункта за ГТП също и на пътя хвърляше много странно стъпаловидно осветление по-високо в ляво, което не е правилно. Долните въртоци за височината пък не оказваха никакво влияние и се поотказах, докато не изгледах един клип, в който бай Ханс показва как се разглобяват фаровете (чупят се капачките) за да се сменят самите глави с лупите и диодите... щура работа. Та на 9:20 минута вкара един върток с вложка 6мм и настрои точно това, което исках аз, лупата за дългите, която допълва петното на късите до голяма степен . Та с половин обороти постигнах исканото. Тук се вкарва въртока, под гуменото капаче за ел.моторчето
Ето линк към видеото, интересно е
Така светят след като ги настроих, за жалост , не се сетих да снимам преди това
https://www.aliexpress.com/item/1005004804309616.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.131.21ef1802hn56zU
Малко се разходихме до Казанлък да покараме на един много готин Маратон - Тракийски царе .
3 байка, 4 човека, багаж доволно, през подбалканския път от София до Казанлък , разход 6.0л на отиване, 6.2л на връщане, качихме се до Бузлуджа да ни надуха малко вятъра на 8 градуса :)
Регенерация една непосредствено преди тръгването и една на връщане след 467км . Байковете на тавана дават поне 0.7 до литър завишение на разхода по груби сметки. Фаровете за пореден път ме очароваха, особено след като леко наведох левия, че лупата за дългите му беше малко по-високо от десния. Сега светят прекрасно , пътуващите зад мен през целия път ги обсъждаха и бяха много впечатлени.
Реглажа като цяло доста ме затрудни. Бях чел,че трябва да се правят базови настройки със софтуер , да се настройва със специална апаратура. Да се въртят врътките за реглаж след като си направил базови настройки. При мен двета странични реглажа са заключени, човек рециклиращ фарове , каза, че най-вероятно трябва да се почистят и смазат с вазелин под едни капачета с винтове , но аз проблеми със страничните ъгли нямах. Просто левия светеше малко по-високо, на стена петното беше по-високо , на пункта за ГТП също и на пътя хвърляше много странно стъпаловидно осветление по-високо в ляво, което не е правилно. Долните въртоци за височината пък не оказваха никакво влияние и се поотказах, докато не изгледах един клип, в който бай Ханс показва как се разглобяват фаровете (чупят се капачките) за да се сменят самите глави с лупите и диодите... щура работа. Та на 9:20 минута вкара един върток с вложка 6мм и настрои точно това, което исках аз, лупата за дългите, която допълва петното на късите до голяма степен . Та с половин обороти постигнах исканото. Тук се вкарва въртока, под гуменото капаче за ел.моторчето
Ето линк към видеото, интересно е
Така светят след като ги настроих, за жалост , не се сетих да снимам преди това
Последна промяна от DoH_KuXoT на Съб 13 яну 2024 16:39, променено общо 1 път.