Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Може ли линк за ваничката в подлакътника?
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Благодаря, намерих още няколко около тази цена.
- alpinab
- Мнения: 569
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Хубаво е станало. Имаш ли линк с използваните. Преполагам си сложил такива, които не генерират грешки по Кан-бъса. Не ми се играе на проба-грешка. Търся изпитани вече:)
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
От познат ги взимам , държи наличности, от Варна е казвам му и на следващия ден са при мен в Еконт. Не генерират грешки. И на предния Пасат слагах такива , даже сега са в колега от форума.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
DoH_KuXoT написа:тази е от Германия , но до 140 хил , после 50хил в БГ
понахвърлях си нужните части, вижте нещо изпускам ли
04L 260 849 AB - пистов ремък
04L 903 315 K - обтягаща ролка пистов ремък
04L 103 151 A - семеринг откъм ремъка
04L 198 119 K - ангренаж комплект
04L 115 264 A - ремък маслена помпа
04L 121 011 N - водна помпа
D 176 501 A1 - силиконче за картера
масло и филтър
Семеринг на разпределителния вал и семеринг на коляновия вал, ако правилно си спомням този на коляновия вал го купи с цялата конзола, че е пластмасова и се измята, така или иначе ще се сваля картера за ремъка на маслената помпа, хубаво е това да се смени цялото за да не тече после. Около 200 лв беше оригиналния семеринг с конзолата в порше
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Семеринга е в пластмасовия капак да.
За разпределителния вал сигурно ли е , че не съм го предвидил. Утре ще видя , те са два .
За разпределителния вал сигурно ли е , че не съм го предвидил. Утре ще видя , те са два .
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Един семеринг и една тапа са да , ще ги опукам и тях, благодаря!
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Активирах си Off-road menu , направих комфортните мигачи да са 5 пъти вместо 3
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Регенерация 476км след предишната, 70/30 извънградско/градско. Разход 5.1 за последния трип от 350км. Нощното каране към Велинград беше топ тест на фаровете, впечатлен съм, светят брутално и са много адекватни. Скоростната кутия се научи да се напасва по моя стил и вече ми е много приятна за возене. Като цяло доволен, следва ангренажа скоро и да отметнем и тази задача да не я мисля.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Честито и от мен, само нафта и филтри да сменяш!
По принцип за DSG-то това с обучението как го прави не знам точно, но винаги се напасва по даден тип шофиране. Семейния автомобил го караме и двамата с жената, като аз съм с по-агресивното шофиране, а тя обратно. На мен винаги ми прави впечатление как се държи кутията, след като тя е карала колата. И обратно - ако не се е качвала скоро, на мен ми се струва, че работи много мазно и си сменя предавките, където аз искам.
С какъв скоростен режим караш (горе/долу каква скорост поддържаш), че постигаш такъв разход?
По принцип за DSG-то това с обучението как го прави не знам точно, но винаги се напасва по даден тип шофиране. Семейния автомобил го караме и двамата с жената, като аз съм с по-агресивното шофиране, а тя обратно. На мен винаги ми прави впечатление как се държи кутията, след като тя е карала колата. И обратно - ако не се е качвала скоро, на мен ми се струва, че работи много мазно и си сменя предавките, където аз искам.
С какъв скоростен режим караш (горе/долу каква скорост поддържаш), че постигаш такъв разход?
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
С две деца съм и определено карам спокойно. Пък и маршрута е важен, отиване и връщане до Батак. На магистралата 120 на темпомат, иначе по ограниченията. Общо взето не съм много критерии за разход, защото при моето каране всички автомобили дават по - нисък разход от общоприетото.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Убих старт-стопа с модулче , помни последното положение, на което е оставено. Забелязах и друго, при прекъсване на регенерация вентилаторите въртят дооооста повече време от на В7, някой може ли да каже, имам чувството че 4-5минути въртят перките, докато при В7 в никакъв случай не е било повече от минута.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Глупости, на моята 7ца лятото в жегите достига и до 10 мин. да охлаждат..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта