Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
ускорявай с педала на газта вместо с копчетата и няма да спира рязко. Ако държиш да е с копчетата прави го с тия през 1 км/ч, а не с тези които прехвърлят през 10км/ч. С газта е най-удобно, тя си е за това.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Да...и аз до този извод стигнах. Просто пак сравнявам със предишния Пасат там му давах газ с лостчето, после сваляй 30-40км надолу и той лека полека с принудителен празен ход си сваляше скоростта.
Още едно питане имам , при тези резки намалявания от ACC -то без аз да натискам спирачки , отзад светят ли стопове или аварийни светлини, че ако не светят някой отзад ще остане много изненадан?
Още едно питане имам , при тези резки намалявания от ACC -то без аз да натискам спирачки , отзад светят ли стопове или аварийни светлини, че ако не светят някой отзад ще остане много изненадан?
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 16 окт 2016 21:20
- Автомобил: Passat Variant B8FL DSG7
- Двигател: DTSB
- Местоположение: СВ
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Аварийни не светят, само стоповете. Провери си каква дистанция си задал до предната кола (може за това да намалява толкова рязко). '+" и "-" са +10км/ч и -10км/ч; "RES"и "SET"са: +1 км/ч и -1км/ч.
С 0/1 деактивираш временно зададената скорост и си ускоряваш с газта, след което RES се връщаш на зададената скорост.
Аз си ползвам предимно режим ограничител, ако трябва да ускорявам с "+" или рязко натискане на газтта, за да излезе временно от режима.
+ и - от волана (не перата)
С 0/1 деактивираш временно зададената скорост и си ускоряваш с газта, след което RES се връщаш на зададената скорост.
Аз си ползвам предимно режим ограничител, ако трябва да ускорявам с "+" или рязко натискане на газтта, за да излезе временно от режима.
+ и - от волана (не перата)
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Дистанцията на извънградско съм я сложил на най-голямата. Градско на най-малката. Не е от дистанцията , изпреварих камион и пред него нямаше никой, ускорих до 150 и като му върнах 4 пъти по 10км с 4 натискания за кратко време и си скочи на спирачките да свали бързо до 110км/ч. Бутони 0 и 1 нямам спомен имаше ли ще погледна.
Ще ви давам газ при изпреварване и ще си я отнемам да си намали явно това е верния начин. Благодаря Ви!
Ще ви давам газ при изпреварване и ще си я отнемам да си намали явно това е верния начин. Благодаря Ви!
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Днес дойде ваничката за второто ниво на подлакътника , много съм доволен !!!
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
В момента в сервиза имаме Октавия 2016 с 2.0тди 150к.с. на точно 206хил км със скъсан ангренаж и множество щети, които в следващите дни ще уточним в детайли. За момента са установени счупени горни пети на разпределителните валове, следва сваляне на глава да се види отдолу какво е положението. Ремонта ще е скъп... Определено не мисля да чакам 210хил.км за моя ангренаж. В момента е на 192хил идната седмицата ще го сменя, заедно с водна помпа , пистов, обтягаща ролка, алтернаторна ролка, ремък маслена помпа в картера и семеринг на вала. Ще дам информация за процеса.
П.с. снимах датчиците за деференциално налягане , мислех че трябва да е един , при мен са два.
П.с. снимах датчиците за деференциално налягане , мислех че трябва да е един , при мен са два.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Вчера пък смених горивния филтър, беше доста къс , оригинален но до средата на чашката , новия е дълъг почти двойно. Почистих чашката, пуснах теста трансферната помпа за да обезвъздуша, на този пасат този процес е по-интелигентен малко :)
Пуска се пак пред basic settings, но не работи 30 секунди като на стария Пасат а доста по-дълго и накрая завършва с finished successfull хахахахах другото си е същото.
Филтър на купето смених много лесно се сменя и той, не трябват инструменти, учуди ме че специалистите от Порше бяха спукали 3 от 3 държащи щипки на въпросния филтър , но все пак намерих вариант да стане културно.
Монтирахме и допълнителна защита срещу кражба при нашите приятели от Cars&trucks security!!!
Пуска се пак пред basic settings, но не работи 30 секунди като на стария Пасат а доста по-дълго и накрая завършва с finished successfull хахахахах другото си е същото.
Филтър на купето смених много лесно се сменя и той, не трябват инструменти, учуди ме че специалистите от Порше бяха спукали 3 от 3 държащи щипки на въпросния филтър , но все пак намерих вариант да стане културно.
Монтирахме и допълнителна защита срещу кражба при нашите приятели от Cars&trucks security!!!
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
За държави с висока запрашеност и тежък климат се препоръчва 120 000,знаем си качеството на пътищата и ремонтите на ремонтите на ремонтите .
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
DoH_KuXoT написа: П.с. снимах датчиците за деференциално налягане , мислех че трябва да е един , при мен са два.
Това е интересно.
Кой месец и година е колата?
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Ивайло Димов написа:За държави с висока запрашеност и тежък климат се препоръчва 120 000,знаем си качеството на пътищата и ремонтите на ремонтите на ремонтите .
Слагам нови пък след 100 ако е при мен пак
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Най-добре ,няма нужда от експерименти ........в работата си виждаш какво се случва и да се успокояваш "Ама това е частен случай ,мен ще ме подмине " е грешно .Колкото и добре да са затворени капаците на ангренажа там си влиза фин прах и ремъка се трие между него и зъбните колела ,тоя абразив нацепва ангренажа точно в основата на зъбите му .Моята като я взех беше на 220 хил с всичко оригинално по нея ,а е трябвало да се смени на 180 000 .Човека който ми я обслужва каза ,че ремъка бил в добро състояние но колата идва от Германия .
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
тази е от Германия , но до 140 хил , после 50хил в БГ
понахвърлях си нужните части, вижте нещо изпускам ли
04L 260 849 AB - пистов ремък
04L 903 315 K - обтягаща ролка пистов ремък
04L 103 151 A - семеринг откъм ремъка
04L 198 119 K - ангренаж комплект
04L 115 264 A - ремък маслена помпа
04L 121 011 N - водна помпа
D 176 501 A1 - силиконче за картера
масло и филтър
понахвърлях си нужните части, вижте нещо изпускам ли
04L 260 849 AB - пистов ремък
04L 903 315 K - обтягаща ролка пистов ремък
04L 103 151 A - семеринг откъм ремъка
04L 198 119 K - ангренаж комплект
04L 115 264 A - ремък маслена помпа
04L 121 011 N - водна помпа
D 176 501 A1 - силиконче за картера
масло и филтър
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Въздушния филтър ,DSG кутията на по-късен етап ли ще я обслужваш ?
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Въздушен смених вече , DSG e обслужено в Порше изток преди 10хил
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта