Другият вече е пордаден и този остава да (му) служи(м).

Най-общо, колата е Passat Variant, 4motion, BiTDI (код CUAA), произведен в края на февруари 2018 г. с добро оборудване, всички асистенти за модела, DCC регулируемо окачване, Highline салон, дигитален кокпит, Discover Pro, Led2 фарове, теглич и др.
Откакто е при мен "бялата перла"

Естествено е нормално да се направи сравнение между двете коли, които макар и много добре оборудвани имат своите разлики. Сивият имаше в повече спортен волан, черен таван, R-line седалки, амбиентно осветление, 220v отзад, масаж на шофьорската седалка и сигурно някои други дреболии. Но това са все неща, които някак съм им се нарадвал и вече не ми правят впечатление, нито ми потрябваха през последните месеци.
Всъщност, това, което отчитам, че ми липсва и реално е било удобно за мен са:
- 360 камерата
- кутийката за очила при плафона (там сега е управлението на шибедаха)
- системата за управление на багажното пространство с релси и подвижна преграда
- страхотният сив цвят, който чак сега разбрах колко е освен красив и практичен, след като белият се налага да се мие 3 пъти по-често
- R-line външната визия с 18" Monterey

За сметка на това пък Би-Те-Де-И-То радва с:
- 240 кс и 500 Nm

- 7 степенна кутия DQ500

...
И това е напълно достатъчно. Усеща се като друга кола (сигурно защото е друга кола

... заедно с тези плюсове дойдоха и други:
- Discover Pro медия от по-ново поколение, с по-голям дисплей с по-голяма резолюция, изцяло тъч. Само да бяха оставили врътката за силата на звука...
- 2 USB порта
- Панорама
- Завеси на задните прозорци
- Изцяло кожен черен салон (при R-line бордовете бяха от някаква материя наподобяваща карбон и винил)
- 17" джанти все още не мога да преценя дали са + или -, защото возията е изключително комфортна с тях, но пък куца визията
- Красив бял перлен цвят, който обаче се губи много скоро след автомивката и то само ако колата е измита добре и старателно подсушена
- По-висока предна броня (с малко, но все пак по-щадяща при паркиране до бордюри)
Та това е засега. Когато дойде колата й смених маслото, предстои:
- Смяна масло DSG
- Обслужване Haldex
- Смяна спирачна течност
- Смяна на казанчето с такова без силикат и смяна на антифриза с G12 evo
- Ревизия на спирачките, че има една вибрация при високи скорости (сивият спираше по-добре, откакто му сложих Ате)
- Диагностика на датчиците за диференциално налягане, защото ми се струва, че са много начесто регенерациите (100-120 км градско), а това може да е от тях
Снимки има тук:
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=4857780#p4857780
-