Днес си го взех от КАТ, прясно прясно внесен от Германия на 171к км, произведен Декември 2018.
Стигнах само до Мусагеница, защото прегря и каза да спирам - удари 130 градуса.

"Страх лозе пази" и викнах репатрак да го закараме в сервиза. Оказа се, че като пусна парното на макс температурата пада, а с климатика си катери над 100 и нагоре.
Майсторът предположи водна помпа и предложи да направим обслужването с ангренажа - надявах се да го правя догодина ама нейсе. Нищо - всяко зло за добро, няма да го мисля.
Жената каза - "дали са ни дефектна, сменяй я" ама аз си я харесвам и ще си я правим.

Подготвил съм си следния списък за обслужването:
- Масло двигател
Въздушен филтър
Филтър купе (климатик)
Горивен филтър
Масло скорости
Филтър масло скорости DQ381
Масло Халдекс + чистене цедка/филтър
Пистов ремък
Ангренаж +водна помпа
Спирачна течност
Антифриз + махане силика гел
Посъбрала е грешки, та докато ги чистя една по една първо ще чета и после ще пиша тук, белким е полезно на някой.