Кола до 5000лв. за извън градско
- stanpetrol
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 05 юни 2010 18:56
- Автомобил: vw sharan
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Silistra
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Аз бих ти препоръчал VW SHARAN тди 90 к. с. Перфектна е за извън градско и подръжката е сносна.Имам я от 3 г. и вози страхотно.Успех с покупката.
- Layman
- Мнения: 148
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търново
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Не ти трябва кредит, не ти трябва нова кола.
Върви при форумните майстори да ти обърнат внимание - стегнат голфчето и си ти.
Реши си проблема, а не го заобикаляй!
Върви при форумните майстори да ти обърнат внимание - стегнат голфчето и си ти.
Реши си проблема, а не го заобикаляй!
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Layman написа:Не ти трябва кредит, не ти трябва нова кола.
Върви при форумните майстори да ти обърнат внимание - стегнат голфчето и си ти.
Реши си проблема, а не го заобикаляй!
Верно си е , тука има форумни хора дето ще ти кажат кое какво и защо , пък ти си решаваш
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)
Последна промяна от gr_kanev на Вто 01 май 2012 21:07, променено общо 1 път.
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
- Paclevkov
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 11:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Не мога да отговоря на всички по-отделно , затова ще обобщя отговора си.
За голфа:
Зимата ми прегря двигателя на път (пак извънградско) и от СБА Петрич (Които обслужвам фирмено) ми помогнаха с превоза на колата. Попитах ги дали става да се ремонтира или да търся нов двигател. Те ми казаха , че проблема е дошъл от там , че съм оставил колата без вода
Та аз съм завиршил Двигатели с вътрешно горене със 6.00 и като отвори капачката на водата , се изхвърли около 1 литър вода (Което според мен не трябваше един майстор да прави, всички знаем , че на загряла кола , капачка не се пипа)
. Както и да е. Според мен проблема беше в датчика на температурата на водата , защото той ми показваше че колата въобще не е загряла , а това нямаше как да е истина.Както и да е , не ми казаха от къде е проблема но ми обещаха , че ще стане. Намерих 300 лева (колкото ми искаха) за ремонта за 2 дни и ми казаха следното:
Шлайфана глава
Датчик
Масло , филтър
Гарнитура
И готово.
Навъртях точно 700 километра и видях теч. Отнесох колата при същите майстори,а те ми казаха , че това е нормален проблем , който се получава при тези коли и сега е трябвало да шлайфат и блока но с намаление , затова , че ремонта бил несполучлив и казаха още 200 лева.
.. Взех си колата и си тръгнах. (Счетох , че по-добре да я пипа друг ако пак се дават пари.) . За затягане на главата незнам , за толкова не разбирам.
Колата на 1000 километра ми губи най-много 200-300 милилитра масло , но редовно поддържам нивото му и го проверявам преди път.
Изчетох всичките ви мнения и редовно следя мненията ви , но да ви кажа честно съм много объркан , защото всички имате различни гледни точки и незнам какво да правя. Затова още не смея да взимам заем. За фирма е рано да мисля , трябва ми стаж , а и фирма (ИТ) в България , се прави трудно. Не искам да се заробвам със заем , защото съм съвестен човек и осещам , че няма да спя спокойно. Не искам да се тормозя и затова ще преосмисля нещата сериозно тия дни и ако намеря свестен майстор , на който да поверя колата , бих стегнал голфчето. Ако обаче от новата банка на шефа ми предложат изгодна сделка , и разполагам вече с наличните 5000 лева, тогава ще се ориентирам към кола със газ, защото поне в този аспект сте почти единодушни.
Искам да изкажа сериозно благодарности към всички вас за обърнатото внимание (Приятелката ми също ви благодари , е тука ме подчуква да ви кажа
) и ако имате още идеи ги споделяйте. По въпроса със голфа ми също. Дано скоро приключа темата , че май станах нахален. ![:drive](./images/smilies/drive.gif)
За голфа:
Зимата ми прегря двигателя на път (пак извънградско) и от СБА Петрич (Които обслужвам фирмено) ми помогнаха с превоза на колата. Попитах ги дали става да се ремонтира или да търся нов двигател. Те ми казаха , че проблема е дошъл от там , че съм оставил колата без вода
![:-80 maikomila](./images/smilies/maikomila.gif)
![казах ли ви :012:](./images/smilies/a045.gif)
Шлайфана глава
Датчик
Масло , филтър
Гарнитура
И готово.
Навъртях точно 700 километра и видях теч. Отнесох колата при същите майстори,а те ми казаха , че това е нормален проблем , който се получава при тези коли и сега е трябвало да шлайфат и блока но с намаление , затова , че ремонта бил несполучлив и казаха още 200 лева.
![Screwy :screwy](./images/smilies/screwy.gif)
Колата на 1000 километра ми губи най-много 200-300 милилитра масло , но редовно поддържам нивото му и го проверявам преди път.
Изчетох всичките ви мнения и редовно следя мненията ви , но да ви кажа честно съм много объркан , защото всички имате различни гледни точки и незнам какво да правя. Затова още не смея да взимам заем. За фирма е рано да мисля , трябва ми стаж , а и фирма (ИТ) в България , се прави трудно. Не искам да се заробвам със заем , защото съм съвестен човек и осещам , че няма да спя спокойно. Не искам да се тормозя и затова ще преосмисля нещата сериозно тия дни и ако намеря свестен майстор , на който да поверя колата , бих стегнал голфчето. Ако обаче от новата банка на шефа ми предложат изгодна сделка , и разполагам вече с наличните 5000 лева, тогава ще се ориентирам към кола със газ, защото поне в този аспект сте почти единодушни.
Искам да изкажа сериозно благодарности към всички вас за обърнатото внимание (Приятелката ми също ви благодари , е тука ме подчуква да ви кажа
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![:drive](./images/smilies/drive.gif)
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Paclevkov написа:
Та аз съм завиршил Двигатели с вътрешно горене със 6.00 и като отвори капачката на водата , се изхвърли около 1 литър вода (Което според мен не трябваше един майстор да прави, всички знаем , че на загряла кола , капачка не се пипа).
Оправи си голфа. За капачката на топъл мотор можем да поспорим - отварял съм моята неведнъж, няма какво толкоз да се случи, ако не надува от някой цилиндър. Налягането в системата е от порядъка на 1-1.2 бар, когато е херметизирана, така че като се отваря полека няма никакъв шанс да ти плисне в лицето като разклатена няколко пъти Кока-Кола
![mhihi mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
- ktamen
- Мнения: 6173
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Paclevkov написа:
Колата на 1000 километра ми губи най-много 200-300 милилитра масло
Половината коли в този форум губят повече масло. Карай си голфа и си свиркай. При първа възможност се консултирай с форумните майстори дали си струва ремонта.
Не разбрах как стои въпроса със служебната кола, ако има такава възможност гледай да не я изпуснеш.
Не вземай заем за купчина ламарина, вземи го за да пробваш собствен бизнес - дори да се провалиш парите няма да са загубени защото ще придобиеш опит. Най-добре да натрупаш повечко опит и тогава да се пробваш със заема.
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Колега казваш ,че си учил ДВГ и си завършил с 6 ,ми то ремонта на тоя двигател (твоя),би трябвало да можеш го направиш сам за един уйкенд без особен зор ,щото майстори много ,ама...
300гр. на 1000 км то направо ще прави петно на паркинга ,т.е. сигурел ли си ,че не го гори ,с какво масло ти е колата ,учил си ДВГ - предполагам знаеш ,че след определен пробег ,след ремонт на глава ,при по-старите двг е препоръчително „достягане" на болтовете на главата ,разбира се зависи с каква гарнитура е правен ремонта ,с какви болтове е затворен - стари-нови ,шлайф и тнт.
Другия тънък момент е - как аджеба се изкривява чугунен блок и защо са ти казали така ?
Относно покупка на „нов" автомобил ,като бях на твоите години минах по тоя път,разликата е ,че бях женен с едно дете ,двамата с жената учехме (2 курс ВТУ) ,с неясни доходи ,с малко спестени пари ,и с много амбиция и надежда в живота ,първата ми кола бе един Кадет 1,6 Mi много здрава машина, купена от познат (с що годе читава история) ,но като почти всяка машина и тя се повреждаше ,именно и аз при едно прегряване на двг ,реших да купя друга кола ,без много да му мисля взех едно Рено 19 1,7 I бившо такси с газова уретба ,в началото ОК ,след някой и др. месец почнаха да се обаждат проблеми ,почна да ми харчи 2л масло на около 1000 км (да 2л ,че и повече ,не е печатна грешка) ,та реших да погледна абе тоя Кадет (бях го зарязал за... и аз не знам де) ,та проблема за прегряването на Кадета при мен си бе от мърляво отношение ,радиатора се бе спукал от износване на един тампон с последвали вибрации и първоначално и ... както и да е взех радиатор ,сложих го и изленада колата запали (забравих да кажа ,че колата така пргря ,че двг не искаше да помръдне) ,не само запали ,ами я карах 20 и кусур хил. км. още докато не закупих още ... та както и да е от тогава смених куп коли (с причина и без) ,като като се върна назад във времето и се замисля за това кое как ,то от сегашна гледна точка ,не бих купил 80% от машините които съм карал ,а това може би щеше да е още по-голяма грешка ,защо - ЖИВОТА СИ ТЕЧЕ ,т.е. засега не можеш да върнеш вчера и ако ти се иска нещо днес ,преценката ти е ,че можеш да си го позволиш ,не пречиш някому с избора си ,то може би резонно е да действаш ,така бих направил аз ,с това не ти казвам купувай или ... просто казвам аз как бих постъпил ,а аз съм човек който не всеки разбира ,а и не всеки би искал моя живот ,а и не трябва.
Като се замисля ,че ако слушах какво ми говорят хората то можеше днес още да си карам Кадета и ... Много важно е ,човек да се вслушва в хората,но да слуша себе си ,живота е негов.
300гр. на 1000 км то направо ще прави петно на паркинга ,т.е. сигурел ли си ,че не го гори ,с какво масло ти е колата ,учил си ДВГ - предполагам знаеш ,че след определен пробег ,след ремонт на глава ,при по-старите двг е препоръчително „достягане" на болтовете на главата ,разбира се зависи с каква гарнитура е правен ремонта ,с какви болтове е затворен - стари-нови ,шлайф и тнт.
Другия тънък момент е - как аджеба се изкривява чугунен блок и защо са ти казали така ?
Относно покупка на „нов" автомобил ,като бях на твоите години минах по тоя път,разликата е ,че бях женен с едно дете ,двамата с жената учехме (2 курс ВТУ) ,с неясни доходи ,с малко спестени пари ,и с много амбиция и надежда в живота ,първата ми кола бе един Кадет 1,6 Mi много здрава машина, купена от познат (с що годе читава история) ,но като почти всяка машина и тя се повреждаше ,именно и аз при едно прегряване на двг ,реших да купя друга кола ,без много да му мисля взех едно Рено 19 1,7 I бившо такси с газова уретба ,в началото ОК ,след някой и др. месец почнаха да се обаждат проблеми ,почна да ми харчи 2л масло на около 1000 км (да 2л ,че и повече ,не е печатна грешка) ,та реших да погледна абе тоя Кадет (бях го зарязал за... и аз не знам де) ,та проблема за прегряването на Кадета при мен си бе от мърляво отношение ,радиатора се бе спукал от износване на един тампон с последвали вибрации и първоначално и ... както и да е взех радиатор ,сложих го и изленада колата запали (забравих да кажа ,че колата така пргря ,че двг не искаше да помръдне) ,не само запали ,ами я карах 20 и кусур хил. км. още докато не закупих още ... та както и да е от тогава смених куп коли (с причина и без) ,като като се върна назад във времето и се замисля за това кое как ,то от сегашна гледна точка ,не бих купил 80% от машините които съм карал ,а това може би щеше да е още по-голяма грешка ,защо - ЖИВОТА СИ ТЕЧЕ ,т.е. засега не можеш да върнеш вчера и ако ти се иска нещо днес ,преценката ти е ,че можеш да си го позволиш ,не пречиш някому с избора си ,то може би резонно е да действаш ,така бих направил аз ,с това не ти казвам купувай или ... просто казвам аз как бих постъпил ,а аз съм човек който не всеки разбира ,а и не всеки би искал моя живот ,а и не трябва.
Като се замисля ,че ако слушах какво ми говорят хората то можеше днес още да си карам Кадета и ... Много важно е ,човек да се вслушва в хората,но да слуша себе си ,живота е негов.
- Paclevkov
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 29 апр 2012 11:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Здравейте. Шефа ми ще ме свърже тия дни с един майстор в Благоевград , за който се носи добра слава. Ще отида там и ще му обясня проблема . Ако може да се натегне или да се оправи за допустима сума , ще карам голфа и ще събирам всеки месец пари за новата кола
Ако ли ми търси много пари (малко-200лв.; Много-500лв) , тогава взимам заема и търся автомобил. Благодаря за подкрепата , ще пиша със резултати.
![:WC](./images/smilies/wc.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![:WC](./images/smilies/wc.gif)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
@Paclevkov
Колега провери си тапите на блока!! От тънка ламаринка са и корозират.Може съвсем леко да сълзи и да се губи течност.
Колега провери си тапите на блока!! От тънка ламаринка са и корозират.Може съвсем леко да сълзи и да се губи течност.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
koлега дай една снимка на двигателя да видим от къде тече и колко
аз сега като се замисля и единия ми пасат е целия в масло,явно си тече между блока и главата ама не го пипам, не създава проблем,колата върви кат самолет така да се каже,а маслото дето го доливам е около литър на 10000км
пп:и най вероятно на 50% от колите в форума им тече между главата и блока
аз сега като се замисля и единия ми пасат е целия в масло,явно си тече между блока и главата ама не го пипам, не създава проблем,колата върви кат самолет така да се каже,а маслото дето го доливам е около литър на 10000км
пп:и най вероятно на 50% от колите в форума им тече между главата и блока
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Колегата е написал,че му харчи 3л на 10хил.
Не е голям проблем да си купува 2л масло и да кара така ![:talk:](./images/smilies/talk.gif)
![eusa eusa](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
![:talk:](./images/smilies/talk.gif)
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
стига вече с тея морално остарели двойки.ти си млад човек не ти ли са иска да са метнеш на нещо по съвременно,колкото и да са дуракоустойчиви и евтини за поддръжка,аз не бих наливал пари в двойка в студентските си години
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
vinixxx написа:стига вече с тея морално остарели двойки.ти си млад човек не ти ли са иска да са метнеш на нещо по съвременно,колкото и да са дуракоустойчиви и евтини за поддръжка,аз не бих наливал пари в двойка в студентските си години![]()
А вие колега на колко сте, че карате 4-5 години по млада кола, която в днешно време отново може да се приеме за морално остаряла?Всичко зависи от самоя автомобил.Ако само това му е проблема, но всичко останало е наред... може би си заслужава ремонт.Но не със ЗАЕМ... така не се решават проблеми.
Последна промяна от gr_kanev на Чет 03 май 2012 12:36, променено общо 1 път.
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
ами и аз съм студент.и при по-сериозен проблем (да не чуе дявола) не смятам да наливам пари във вентото,не си заслужава просто
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Кола до 5000лв. за извън градско
Айде стига бе... Аз като бях студент за две години и половина каране на голф 1 1.3 и навъртяни 60 000км,ми се наложи да сменя едни дискове и накладки и едни амортисьори отпред... Колата беше на 460 000км(продадох я на около 520 000),нямаше къде да хлопне нещо по нея,бяла на цвят,без петънце ръждица,не харчеше масло,ИЗОБЩО не мърдаше на щеката от смяна до смяна,колкото сипех толкова източвах.Нямаше и никакви течове,мотора беше един огромен ръждив блок без капчица масълце по него... Каквато кола си изберете,такава ще си карате,както си я поддържате натам,така ще ви и слуша...
Какво означава не си заслужава? Ако колата е тотална морга-не си заслужава... Малко е тъпо макар и на 25 години да е колата,да я изхвърлиш,заради една гарнитура на глава,или свършил съединител,не мислите ли???![:-80 maikomila](./images/smilies/maikomila.gif)
Какво означава не си заслужава? Ако колата е тотална морга-не си заслужава... Малко е тъпо макар и на 25 години да е колата,да я изхвърлиш,заради една гарнитура на глава,или свършил съединител,не мислите ли???
![:-80 maikomila](./images/smilies/maikomila.gif)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 27 госта