Питане за Мицубиши Галант
- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Питане за Мицубиши Галант
Колеги негледал съм се на един Галант 97-а година комби, 2.0 тди 90 коня. Имам въпрос как мога да разбера има ли някакъв проблем с турбото или гнп-то, без да го карам по майстори, има ли някой който е с такава или е карал такава кола, впечатления и др. мисли.
п.п. Моля без излишен спам
п.п. Моля без излишен спам
- vanesto
- Мнения: 6332
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Питане за Мицубиши Галант
Колега, не вярвай много на обявите дето ги пишат че е ТДИ този двигател, защото си е чист ТД и си хапва доста. За сравнение само да отбележа, че разхода му извънградско го дават 5,4, при 4,2 при ТДИ 90коня на голф 4 комби и 7,2 смесено при 5 при ТДИ на голфа. Така че за мен разлика от 2л/100 или 44% в повече са си доста. Теглото му е с около 100кг повече и с 20см по-дълъг, а въртящия му момент даже е по-малък 202/210, така че освен че ще гори много, няма и да върви. Пък и друго си е да му сложиш на ТДИ 90 коня едно чипче и става самолет и харчи по-малко. А пък за по-малко пари ще си вземеш и пасат Б4 ТДИ 90 коня, ако ти идва малък голфа, пак ще е 97г като Галанта и същото, което съм го написал горе важи и за него.
- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: Питане за Мицубиши Галант
това за разхода съм го видял, но иначе галанта си има кулер, макар и малък 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Питане за Мицубиши Галант
TDI означава Turbocharged Direct Injection и е за дизелите с директно впръскване. Демек на предкамерен турбодизел ако му хакнеш кулер не става TDI.
А дали въпросните галанти са предкамерни или директно впръскване, някой запознат да каже.
А дали въпросните галанти са предкамерни или директно впръскване, някой запознат да каже.
- vanesto
- Мнения: 6332
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Питане за Мицубиши Галант
"Горивна система: моноинжекцион". За мен това си е предкамерен ТД.
- stefan4o
- Мнения: 19282
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Питане за Мицубиши Галант
Доколкото успях да видя в нета, всички мотори на Митсубиши преди DI-D са предкамерни. Аз не бих го взел. Отделно, че съм останал с впечатление, че ламарините им са много слаби. Тия две причини биха били достатъчни да ме откажат 
Теб кое успя да те впечатли в тая кола, колега, че си се навил за нея?

Теб кое успя да те впечатли в тая кола, колега, че си се навил за нея?
- vanesto
- Мнения: 6332
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Питане за Мицубиши Галант
Да допълня само, че DI-D моторите на Митсубиши всъщност са на Рено
Японците изостават доста в технологията при дизеловите мотори от европейците. Нисан също използват двигателите /и не само/ на Рено. Мазда се опитват да направят нещо, но със съмнителен успех засега. Единствено мога да кажа добри думи за D4D на Тойота - доста добра динамика, малко по-висок разход от ТДИ, добра надеждност.

- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: Питане за Мицубиши Галант
stefan4o написа:Доколкото успях да видя в нета, всички мотори на Митсубиши преди DI-D са предкамерни. Аз не бих го взел. Отделно, че съм останал с впечатление, че ламарините им са много слаби. Тия две причини биха били достатъчни да ме откажат
Теб кое успя да те впечатли в тая кола, колега, че си се навил за нея?
Впечатли, по-нова е от моя Пасат, има повече екстри, което може да се окаже проблем след време

- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Питане за Мицубиши Галант
колега внимавай 99% от тях имат проблеми със СК.Кутия а после са скъпи 500лв върви втора ръка.Иначе като цяло са добри като автомобили.
- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: Питане за Мицубиши Галант
Jetta Sport написа:колега внимавай 99% от тях имат проблеми със СК.Кутия а после са скъпи 500лв върви втора ръка.Иначе като цяло са добри като автомобили.
Това го разбрах и аз особено с 2-ра и 3-та скорост, също има проблеми и с глава, много често се била пукала, като назориш колата на струдено.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Питане за Мицубиши Галант
kacarov_dupnitsa написа:...Единственото което ме спира в момента е разхода на горивo...
Това че на 90% от тези Галанти вече им ги няма задните вежди, не те ли спира? Знаеш, че ръжда и жена тръгнат ли веднъж, после няма спирка. Иначе, ако ръждата не те притеснява, мисля че е най-добре колата да се закара при техния Ваското 1 (DJ Tymbi) и той да си каже диагнозата. Ако нямаш възможност да я закараш при него, посъветвай се с него на ЛС за да те насочи за какво да си отваряш очите. В нито един друг форум обаче не съм виждал толкова добре написана FAQ тема, като тази за Галантите в Митсубиши форума, евала на автора

-
- VW експерт
- Мнения: 13343
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Питане за Мицубиши Галант
Бегай далече от точно тоя мотор!Пука глави,и на старото купе,и на новото се слага тоя мотор.Пука между 2 и 3 цилиндър и си е дефект от край време.Цитирам автоджамбазин,след като хора се качиха да тестват колата,но старото купе!Изтърва се пред мене-онези вече я беха подкарали на тест "Абе той мотора е ясен"!
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Питане за Мицубиши Галант
Веждите масово ръждясват, но не са им главния проблем, всъщност това че им ръждясват не значи че са чак толкова зле по този показател, моя примерно няма никъде другаде ръжда, пасата ми Б3 имаше повече (включително и по веждите
) ... Проблема на дизеловия вариант (освен скоростите), е че често пукат глава и това им е характерна болежка (гледам колегата ме е изпреварил).
Също така за малкото пари които вероятно искаш да дадеш, ще получиш уморена кола, а частите не са евтини.
Аз като собственик на такъв Галант не бих те посъветвал да си вземаш сега в момента такава кола .. времето беше преди 3-4 години .. иначе когато е в добро състояние, колата е много добра, но не и дизеловата разновидност - за мен гори много и е слаб мотора за купето.

Също така за малкото пари които вероятно искаш да дадеш, ще получиш уморена кола, а частите не са евтини.
Аз като собственик на такъв Галант не бих те посъветвал да си вземаш сега в момента такава кола .. времето беше преди 3-4 години .. иначе когато е в добро състояние, колата е много добра, но не и дизеловата разновидност - за мен гори много и е слаб мотора за купето.
- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: Питане за Мицубиши Галант
Вчера, гледахме горе споменатия автомобил. Направо
като модел много красив, но точно тази кола
. Турбото се усеща много добре, набира чудесно. Двигателя работеше много тихо за дизел. Като цяло съм очарован от този модел.
П.п. Ако сметенете за необходимо



П.п. Ако сметенете за необходимо


- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Питане за Мицубиши Галант
Да, много тихо работи за дизел, обаче качи се на един 2.5 V6 и ще направиш разликата. Слагаш му газ и си по-иконимичен от дизела. Разхода ако е ръчка е 11-13 града, 7.5-8 извън бензин, на газ да е +1. Разхода на дизела е 8-10 града и 6+ извън. Сам си направи сметката.
Ако тръгнеш да вземаш, голямо внимание обърни как влиза втора скорост, на дизелите масово им заминават синхрнонизаторите, на втора точно цената е 239лв + ремонта (сваряне отваряне и т.н) .
Отделно виж как са спирачките - дали тресат при спиране примерно от 80, щото им са малки дисковете по принцип и ги кривят... Това са им проблемите в общи линии - скорости, спирачки + за дизела главата .. Ако пък чука и трака нещо по окачването, особено отзад и особено ако е комби ... пробвай друга кола .. отзад комбитата са с нивомат и ако са заминали амортисьорите си е филм и компромис, понеже единия е 230 евро
...
Ако тръгнеш да вземаш, голямо внимание обърни как влиза втора скорост, на дизелите масово им заминават синхрнонизаторите, на втора точно цената е 239лв + ремонта (сваряне отваряне и т.н) .
Отделно виж как са спирачките - дали тресат при спиране примерно от 80, щото им са малки дисковете по принцип и ги кривят... Това са им проблемите в общи линии - скорости, спирачки + за дизела главата .. Ако пък чука и трака нещо по окачването, особено отзад и особено ако е комби ... пробвай друга кола .. отзад комбитата са с нивомат и ако са заминали амортисьорите си е филм и компромис, понеже единия е 230 евро

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyl и 48 госта