Ми който не му изнася да върви в другите форуми за тая цел
С ръка на сърцето бих казал, че италиянците имат някои проблясъци, но като цяло са си автомобилни недоразумения.
Също така не познавам човек, който е имал италиянец и после е повторил, в това число съм и аз
Автора на темата просто питаше Либрата кенеф ли е или много голем кенеф
Ланчия Либра
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: Съб 24 окт 2009 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Ланчия Либра
да нещо такова питах




- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ланчия Либра
2.4I написа:Колега жив си изгорел, тук се обсъжда, че Ланчия в частност Либра е „кенеф", ти Фиат хвалиш.Тук се хвали VW и най-вече Голф.
Гледам човека се е огледал в дизелово комби след 2000 и му давам конкретен съвет от личен опит.
Без значение марката може да попаднеш на пълен кенеф, който да те разори или на гледана кола, по която да не пипаш нищо освен консумативи.
В конкретния случай огромния плюс на Marea-а пред Lybra-та, е че части от сорта на брони, решетки, калници, фарове, стопове и т.н. ги има под път и над път и са евтини.
Иначе аз нашия Фиат също си го мразя защото е с най-куция мотор 1,4 12V, няма никакви екстри и преди да го купят му е спрян тока от каране. Ако го бях избирал аз щеше да е JTD и нямаше да се оплаквам от друго освен барабаните отзад ама и тях щях да сменя.
Иначе конкретния двигател ни е погаждал малоумни номера като:
Спря да пали като е загряла - това се оказа, че било от горивния регулатор.
Хвърли хвърли без видима причина, напълнихме системата и карахме една година без да има проблеми.
Чак след година се разбра каква е била причината - пукнала гарнитура на главата и тогава беше на крачка от Надин. (Не че половината прехвалени голфове не са сменяли гарнитура на главата.)
Зетя обаче се заинати, направи я и все още я карат.
До тук проблемите с мега гадния и тъп фият, който за нищо не става са ни били единствено и само с мотора, който повтарям е най-куция слаган в Brava, а колата я имаме от 2003-та. всичко по окачването, което е сменяно са само консумативи.
Проблеми не свързани с мотора бяха:
Фаровете и по-точно пластмасата над крушките на късите изгоря и почна да се рони.
Ронеше и гумената облицовка на дръжките на вратите отвън, сменихме ги и проблема се реши генерално защото новите са от друг материал. (тук да напомням ли за дръжките на голф 2, на които нищо не им се рони ама на половината не работят още от времето когато са били на възрастта на тези на въпросния Фиат или се отварят с чалъм).
Re: Ланчия Либра
Колега ясно ми е, че от кола до кола... Дотук съм имал 3 VW и доста др. автомобили ипр. превозни средства, от към двг. личната ми статистика сочи, че VW не е най-здравата машина, щото и 3-те VW-та минаха през ремонти на двг, единия бе Пасат 1,8 бензин 90-та г. 2-пъти „хвърли" гарнитура за година, разбира се 2-рия път не му простих и замина за автоморгата
Другото VW е едно Транспортерче с 1,6 дизелов двг., 3-тия ЛТ с 2,4ТД двг, т.е. все здрави мотори на VW.Жена ми вече не ще и да чуе за VW, но до това мнение, намери друго в което да съм плюл по марката или по някоя друга, но разбирачи много, това струвало, пък другото не. Интересен е и др, факт споменат по назад в темата, повечето от „плюещите" са хора с минимален, или почти никакъв опит, каращи отдавна склерозирали коли.

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта