Ами,
Ако е така значи няма да се притеснявам, аз на година карам по около 20 000км.
Времето за закопуване доколкото знам е пролетта, до колко съм чувал. И ще съм събрал достатъчно информация.
Дори малко от рано започнах питането, но да кажем че нещата няма да се променят за излязлите вече на пазара модели.
Да кажем че съм харесъл Audi Audi A6 2.4 (c6) 2005 от Германия около 9000eur.
Благодаря.
VW PASSAT B5.5 Audi A6 C5 Skoda Superb всички от 2003-2006
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW PASSAT B5.5 Audi A6 C5 Skoda Superb всички от 2003-2006
Аз бензин не бих си взел, ама това е мое схващане по въпроса. Зависи къде се управлява автомобила и за какво се използва. Предлаганите що годе с нормален разход бензинови двигатели (2.0 и 1.8Т) са или слаби, или проблемни, или и двете. Нагоре, при по-големите бензинови двигатели, нещата стават драстични от към разход.
Re: VW PASSAT B5.5 Audi A6 C5 Skoda Superb всички от 2003-2006
Ооо колега, ти мислиш след 8(поне) месеца кола да си купиш, а пускаш тема днес? Както са казали хората, де камилата, де камиларя.
Re: VW PASSAT B5.5 Audi A6 C5 Skoda Superb всички от 2003-2006
ахам,
мисля след 7 месеца да е.
Не мисля че има проблем в това, колите които съм набелязал няма да изчезнат, е могат и да изчезнат кой знае
.
И парички могат да се понатрупат, не бързам.
Засега имам кола която ще си я имам и за напред след като купя друга.
Като цяло темата ще ми е от полза за избора, и за след взимането на колата(вкл. поддръжката).
Успешен ден.
мисля след 7 месеца да е.
Не мисля че има проблем в това, колите които съм набелязал няма да изчезнат, е могат и да изчезнат кой знае

И парички могат да се понатрупат, не бързам.
Засега имам кола която ще си я имам и за напред след като купя друга.
Като цяло темата ще ми е от полза за избора, и за след взимането на колата(вкл. поддръжката).
Успешен ден.
Re: VW PASSAT B5.5 Audi A6 C5 Skoda Superb всички от 2003-2006
алуминиевото окачване не е по-слабо от желязното. Просто е по-скъпо за обслужване когато се счупи (или поне беше преди, сега на по-новите коли частите не са по-евтини
). При толкова много връзки, вероятността за това е по-голяма. Оригинално такова си изкарва и по 250 хиляди км, дори и в БГ, на вън и повече. Може да се сменя и на части, може и цялото, както ти харесва. Цялото оригинално е около 1000 лева, евтини временни решения (за около 20-50000км) ги има и по 3-400 лева. Води се, че е по-комфортно.
Това ти е най-малкия проблем с тези коли, окачването в бг се води консуматив, така или иначе. Да ти кажа ли за колко още евентуални неща може да почнеш да се притесняваш, че и са по-скъпи
Ако можеш да си позволиш Ауди А6 (с6), взимай него направо, и по дизайн, и по комфорт е най-напред от всички изброени.

Това ти е най-малкия проблем с тези коли, окачването в бг се води консуматив, така или иначе. Да ти кажа ли за колко още евентуални неща може да почнеш да се притесняваш, че и са по-скъпи

Ако можеш да си позволиш Ауди А6 (с6), взимай него направо, и по дизайн, и по комфорт е най-напред от всички изброени.
Re: VW PASSAT B5.5 Audi A6 C5 Skoda Superb всички от 2003-2006
Благодаря ти,
Ами мисля че 1000лв. , не са никак много парички, смисъл ако един път ще ги сменя съм ок.
Там - ангренажен(нещо не го пиша правилно) ремък, водна помпа комплект, сигурно на всичките(гореизброени коли) са почти еднакви, поради еднаквостта на двигателите.
Горе долу сметките са ми за тези автомобили:
- Закупуване: x лв. пари;
- Първоначална смяна на ангренажен ремък, водна помпа, масло - 500лв.
- Повреда в окачването, малко по нататък: след n km - 1000лв.
- както винаги може да има Изненада X.
В крайна сметка колата е лоша инвестиция, но пък трябва да има и кеф.
Хубав ден.
Ами мисля че 1000лв. , не са никак много парички, смисъл ако един път ще ги сменя съм ок.
Там - ангренажен(нещо не го пиша правилно) ремък, водна помпа комплект, сигурно на всичките(гореизброени коли) са почти еднакви, поради еднаквостта на двигателите.
Горе долу сметките са ми за тези автомобили:
- Закупуване: x лв. пари;
- Първоначална смяна на ангренажен ремък, водна помпа, масло - 500лв.
- Повреда в окачването, малко по нататък: след n km - 1000лв.
- както винаги може да има Изненада X.
В крайна сметка колата е лоша инвестиция, но пък трябва да има и кеф.

Хубав ден.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ, pietrokaja и 40 госта