
Въпрос за МК2 д двигател ПБ (PB) 112 к.с.
- eminem94
- Мнения: 670
- Регистриран на: Вто 20 юли 2010 18:51
- Автомобил: Audi A4 B5 Avant
- Двигател: AVG
- Местоположение: София-град
- Контакти:
Въпрос за МК2 д двигател ПБ (PB) 112 к.с.
Колеги заглеждам една двойка .Двигателя и е: 1. 8 PB пише 112 коня Някакви мнения за този мотор ? Всякакви мнения ще са ми от полза, предварително Ви благодаря 

- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Имам питане за МК2
Аз съм с такъв мотор или поне бях в моята кола.
8 клапанов 1.8 с електрическа инжекциона система, 112 кс, заводски без катализатор. Според мен много, много издръжлив двигател.
Подлежи на газифициране, сравнително икономичен за годините си и технологиите.
Кажи какво по-конкретно те интересува?
8 клапанов 1.8 с електрическа инжекциона система, 112 кс, заводски без катализатор. Според мен много, много издръжлив двигател.
Подлежи на газифициране, сравнително икономичен за годините си и технологиите.
Кажи какво по-конкретно те интересува?
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Имам питане за МК2
Мотор ,който деяни и не се плаши от раздаване на газ. Стига да знаеш плюсовете и минусите ,може да си намериш хубав екземпляр. Най-честите и срещани проблеми и детски болести на този мотор са:
1.Дебитомера:
-в резултат на гърмеж от газовата уредба(ако има такава) се закривява клапата
-има един потенциометър и от времето пистите му се съсипват и почва с ядовете ,недържане на обороти ,по-слаб вървеж и тн.
2.Темп.датчик(той играе ролята на обогатител ,регулира горивото и тн. ,един хубав нов е 60лв.)
3.Стъпковото моторче - понякога се пре*бава и почва да не държи обороти студена(при мен така беше ,но срещу 20лв се сдобих с такова от G60 (същото е) и проблема е решен).
Газифицирането е възможно и с обикновенна ,както и газов инжекцион. Аз избрах второто ,защото ме беше страх от гърмежи ,макар че и инжекциона не е перфектния вариант за този мотор ,защото е с фул-груп пълнене.
Гледай и слушай внимателно мотора. Измерете компресията(моята е зле и разбрах доста по-късно) и ако всичко е окей скачай и се радвай на хубавата кола
1.Дебитомера:
-в резултат на гърмеж от газовата уредба(ако има такава) се закривява клапата
-има един потенциометър и от времето пистите му се съсипват и почва с ядовете ,недържане на обороти ,по-слаб вървеж и тн.
2.Темп.датчик(той играе ролята на обогатител ,регулира горивото и тн. ,един хубав нов е 60лв.)
3.Стъпковото моторче - понякога се пре*бава и почва да не държи обороти студена(при мен така беше ,но срещу 20лв се сдобих с такова от G60 (същото е) и проблема е решен).
Газифицирането е възможно и с обикновенна ,както и газов инжекцион. Аз избрах второто ,защото ме беше страх от гърмежи ,макар че и инжекциона не е перфектния вариант за този мотор ,защото е с фул-груп пълнене.

Гледай и слушай внимателно мотора. Измерете компресията(моята е зле и разбрах доста по-късно) и ако всичко е окей скачай и се радвай на хубавата кола

- eminem94
- Мнения: 670
- Регистриран на: Вто 20 юли 2010 18:51
- Автомобил: Audi A4 B5 Avant
- Двигател: AVG
- Местоположение: София-град
- Контакти:
Re: Имам питане за МК2
До колкото знам от собственика мотора е газифициран интересува ме дали дава някакви чести дефекти,главно това.
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Имам питане за МК2
Читав и издражлив мотор както казаха колегите по горе,но аз лично съм се спрял на EV мотора по капризен и по добър поне за мен,всички коли и мотори си имат плюсове и минуси,но човек като се грижи както трябва после няма проблеми и главоболия.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Имам питане за МК2
С този мотор, който в момента е на не по-малко от 21 години няма как да няма нещо за смяна.
Но от моя гледна точка каквото и да е за смяна не е чак толкова скъпо. Части има колкото искаш. Стават/взаимозаменяеми са неща от много други модели на VAG.
Но от моя гледна точка каквото и да е за смяна не е чак толкова скъпо. Части има колкото искаш. Стават/взаимозаменяеми са неща от много други модели на VAG.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Имам питане за МК2
ЕДИН ПРИЯТЕЛ ВЕЧЕ ТРИ ТАКИВА СМЕНИ,ама той е мърляч на тема коли. Иначе е багачка 

- eminem94
- Мнения: 670
- Регистриран на: Вто 20 юли 2010 18:51
- Автомобил: Audi A4 B5 Avant
- Двигател: AVG
- Местоположение: София-град
- Контакти:
Re: Имам питане за МК2
Стискайте палци ! Утре отивам да я гледам 

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта