
Покупка на ново Поло 2012г.
Покупка на ново Поло 2012г.
Здравейте на всички предстои ни покупка с жена ми на ново поло модела е 2012г.но колебанията са големи между два мотора единият е 1.2 TSI 90 к.с с 5 степенна ръчна скоростна кутия а другата дилема е 1.4 FSI 85 к.с пак с 5степенна ръчна кутия.Покупката ше е другата седмица и просто ви моля за мнения за двата мотора.Четох разни статий специално за 1.2 литровия TSI мотор,че давал дефект с веригата статия на Билд мисля,че беше но бил отстранен проблема и при колите произведени през 2012г. този проблем бил премахнат и се чудя дали да не заложа на доказания 1.4 литров мотор който доколкото знам го слагали и на Голф 5.Ще ви бъда много благодарен да изкажете своите мнения да сме сигурни на какво да се спрем,че трябва да пускаме поръчката в Вторник тази седмица понеже и двата варианта колите не са в България и ще се чака за доставка.Благодаря ви предварително и дано събера повече информация като разход на гориво,возия,ускорение просто всичко ще ми е от полза. 

- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Покупка на ново Поло 2012г.
Взимаи 1.4 по-безпроблемен двигател по малко гори и другото предимство нищо ,че е нова -значи ще се кара дълго време все ще доиде време за смяна на ангренажен ремък докато 1.2 е с верига и пак се сменя на 50 хил.км а сумата е доста по голяма за веригата аз съм с 1.4 и съм много доволен но преди да го купя бях пред същата дилема ,но приятел работещ в представителството на vw ми каза предимствата и недостатъците на 1.2 и да бягам от този двигател.Разхода ще ти е около 8 градско а извънградско 5.5 а на 1.2 скачаш поне с два литра нагоре.
- get
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 12:03
- Автомобил: Polo 6R and Golf 3
- Двигател: 1.2 TSI CBZC 2013 and 1.8 ABS1993
- Местоположение: Пловдив
Re: Покупка на ново Поло 2012г.
Според мен TSI 1.2 е по-добрият избор. Прочети техническите характеристики на двата мотора. При TSI максималния въртящ момент е с 28 Нм по-голям и остава такъв в много по-голям диапазон на оборотите (от 1500 до 3500 оборота)- не случайно TSI от 0-100км ускорява с повече от секунда по-бързо.
Комбиниран разход на гориво 1.2 (90кс) TSI - 5,4 л/100км
Комбиниран разход на гориво 1.4 (85кс) атмосферен - 6,1 л/100км
С две думи TSI е по-мощен, по-бърз, по-икономичен т.е. мотор от ново поколение.
Несравними са в полза на TSI.
Комбиниран разход на гориво 1.2 (90кс) TSI - 5,4 л/100км
Комбиниран разход на гориво 1.4 (85кс) атмосферен - 6,1 л/100км
С две думи TSI е по-мощен, по-бърз, по-икономичен т.е. мотор от ново поколение.
Несравними са в полза на TSI.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Покупка на ново Поло 2012г.
Вкус другар няма пък по-малко от литър не е разлика в горенето а пък за газова само инжекцион нищо ,че съм противник на газта досега всичките автомобили съм си карал на бенз дори и сега двата ми автомобила са си на бенз .
Re: Покупка на ново Поло 2012г.
Защо веригата се сменя на всеки 50 000 км.?
Преди моето Поло карах Тойота Ярис с верига. Тя не се сменя, а се донатяга на всеки 180 000км. През другото време не се пипа нищо. Не разбирам...нали това е едно от предназначенията на тази верига, да не се сменя както ангренажа?
Преди моето Поло карах Тойота Ярис с верига. Тя не се сменя, а се донатяга на всеки 180 000км. През другото време не се пипа нищо. Не разбирам...нали това е едно от предназначенията на тази верига, да не се сменя както ангренажа?
Поло 1.2 TSI 90 к.с
Здравейте на всички, вече избора е направен и колата е поръчана - Поло 1.2 TSI 90 к.с, очаквам да пристигне другата седмица.Сега искам да попитам по възможност колега който кара такъв модел двигател и малко повече мнения за него правих преди поръчката тест драйв на този мотор видя ми се доста пъргав но все пак искам и вашите наблюдения как се представя на пътя и особено извънградско дали е стабилно разход на гориво и кой с каквото може да ми помогне като наблюдения мотора е 1.2 TSI 90 к.с.Благодаря на всички предварително.
Колебанията ми бяха за 1.4 MPI 85 k.с или този мотор дано не сам сгрешил в избора си.

- Rado TSI
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 04 юни 2012 20:01
- Автомобил: Polo 1.2 TSI
- Двигател: 2012
- Местоположение: България
Re: Покупка на ново Поло 2012г.
Честито колега!
И аз имам VW Polo 1.2 TSI 90 коня, 5 степенна ръчна скоростна кутия, линия на изпълнение Comfortline.
Като ти предават колата, накарай ги да ти раздалечат горивопроводите, за да не вибрират, опирайки се един в друг - или да ги защипят единия на по-отдалечена щипка, или да сложат някакво уплътнение. За 30 секунди става и ще си спестиш връщане в сервиза, заради тракане вдясно под предния капак. Проблемът е добре известен, за щастие безобиден и лесен за отстраняване, ако знаеш от какво е.
Колата се държи добре както в града, така и извънградско. В града е доста пъргава в трафика и лесна за паркиране в тесни пространства. Извънградско е стабилна на пътя до 150 км/ч. Над 160 започва да олеква. Ако имаш подлакътник - това е една от най-полезните екстри в този автомобил.
1.2 TSI върви повече и харчи по-малко от 1.4 MPI. Турбото осигурява максимален въртящ момент още в ниските обороти и в широк диапазон, което прави шофирането удоволствие. Освен това е по-тихо в купето, защото няма нужда да вдигаш много обороти, за да върви колата.
Относно разхода - много зависи от стила на каране и населеното място.
Градско: мин 5.5л./100 макс 10л./100 Най-често около 7.0
Извънградско: мин 4.5л./100 макс 8л./100 Най-често около 6.0
По мое скромно мнение колата е много сполучлива (добре премислена), комфортна и луксозна (качествени материали) за своя клас. Всички, които са се качвали в автомобила са оставали адски приятно изненадани.
И аз имам VW Polo 1.2 TSI 90 коня, 5 степенна ръчна скоростна кутия, линия на изпълнение Comfortline.
Като ти предават колата, накарай ги да ти раздалечат горивопроводите, за да не вибрират, опирайки се един в друг - или да ги защипят единия на по-отдалечена щипка, или да сложат някакво уплътнение. За 30 секунди става и ще си спестиш връщане в сервиза, заради тракане вдясно под предния капак. Проблемът е добре известен, за щастие безобиден и лесен за отстраняване, ако знаеш от какво е.
Колата се държи добре както в града, така и извънградско. В града е доста пъргава в трафика и лесна за паркиране в тесни пространства. Извънградско е стабилна на пътя до 150 км/ч. Над 160 започва да олеква. Ако имаш подлакътник - това е една от най-полезните екстри в този автомобил.
1.2 TSI върви повече и харчи по-малко от 1.4 MPI. Турбото осигурява максимален въртящ момент още в ниските обороти и в широк диапазон, което прави шофирането удоволствие. Освен това е по-тихо в купето, защото няма нужда да вдигаш много обороти, за да върви колата.
Относно разхода - много зависи от стила на каране и населеното място.
Градско: мин 5.5л./100 макс 10л./100 Най-често около 7.0
Извънградско: мин 4.5л./100 макс 8л./100 Най-често около 6.0
По мое скромно мнение колата е много сполучлива (добре премислена), комфортна и луксозна (качествени материали) за своя клас. Всички, които са се качвали в автомобила са оставали адски приятно изненадани.
- plamen_vv
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 19:17
- Автомобил: Polo 9N3
- Двигател: BBM 2008
- Местоположение: Варна
Re: Покупка на ново Поло 2012г.
Честито на колегата, много безаварийни километри и да му носи само положителни емоции!
А колкото до това за смяна на веригата на 50 хил. км са пълни глупости.
Поздрави!
А колкото до това за смяна на веригата на 50 хил. км са пълни глупости.
Поздрави!
- get
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 12:03
- Автомобил: Polo 6R and Golf 3
- Двигател: 1.2 TSI CBZC 2013 and 1.8 ABS1993
- Местоположение: Пловдив
Re: Покупка на ново Поло 2012г.
Колега Barboy. Със здраве да си караш колицата
. Ако си я взел вече може ли да дадеш някакви първи впечатления?

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта