


Ауди 80 quatro
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Ауди 80 quatro
на б3 платформа всичко е леш, щото е с механични инжекциони, тъй отпадат директно.най-оптималното за теб ще е б4 2.0 115 коня куатро има драми с дебитомера, но ако ти е изправна колата няма дерт от личен опит го казвам, лошото е че масовите с куатро са с по-големите мотори щом искаш газ инж. виж 2.6 примерно, хем повече екстри имат хем тяга повече, щото абк-то на мойта с предното ми е слабо камо ли с куатро
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Ауди 80 quatro
мне 2.0 115 абк мулти ел. инж. 2.0 16v 140 аце мулти механичен инж. това е избора ти за малките кубатури, абк с куатро е рядкост и доста трудно ще намериш цялостно да ти хареса кола според мене, колегите от ауди форума го определят като най-икономичен мотор с куатро.
-
- VW експерт
- Мнения: 13397
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ауди 80 quatro
АСЕ мотора го забравяш.
Куатро на 90кс мотор не съм виждал.Може и да има.Като цяло модела е доста проходим.
Впечатления,лични от Б3,с хубави гуми нямаше спиране.Не знам защо тази кола вървеше толкоз,разпределение на тегло ли,какво ли?
Куатро на 90кс мотор не съм виждал.Може и да има.Като цяло модела е доста проходим.
Впечатления,лични от Б3,с хубави гуми нямаше спиране.Не знам защо тази кола вървеше толкоз,разпределение на тегло ли,какво ли?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ауди 80 quatro
Майстора, който викам за ремонти по апартамента кара 100-ца C4 2,6 с газов инжекцион и не се оплаква нитo от разход, нито от вървеж. Тоя мотор в B4 ще е приказка.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Ауди 80 quatro
моното 90 коня няма с куатро, вариантите с 2,6/2,8 са най-добре
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ауди 80 quatro
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11385218974587705&f1=details&slink=53emqe
Ако мотора и диференциалите са наред другото се прави сравнително евтино.
Ако мотора и диференциалите са наред другото се прави сравнително евтино.
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Ауди 80 quatro
TiL написа:Колеги казах, че ми трябва работна(евтина) колаТо и 4.2 не е лошо да е ама бърка много в джоба :)
http://www.cars.bg/c463044 виж тази 3-4 коли има изобщо с куатро и 115 коня в мобиле и карс рядка комбинация са
- alexx
- Мнения: 1295
- Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
- Автомобил: SantaFe
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ауди 80 quatro
или пък Субару, някой Аутбек І или Импреза
Re: Ауди 80 quatro
Колега ако искаш хептен да изтъниш работата търси Б4 на Ауди Авант с АБТ мотор 90 коня, вярно само на предно ще е но мотора е чук, супер евтина поддръжка никви капризи или драми, почти никаква електроника, и дори и на предно колата е доста проходима и заспива с обикновена газова уредба.Лично имам опит с такъв двигател само, че на седан и лично от мен изминати над 260к. по всякакви пътища-да муден мотор, но пък един път като набере си поддържа скорост.АБК-то (115 коня) аз лично не бих го взел, NG (пет цилиндъра 136 коня казват че имал проблеми с мех. инжекция от некадърни майсторяги на ГИ-то) АЦЕ пак 2000 кубика 140 коня доколкото съм чел е проблемен от гледна точка на електрониката.Всички двигатели без АБТ-то , за предпочитане е да са с газов инжекцион, аз не бих им сложил обикновена газова.Ако варианта с 2,0 90 коня ти малее (доколкото знам на тази модификация няма куатро), аз твърдо бих заложил на 2,6 ABC 150 коня-доказан мотор, с малко по-скъпо обслужване.
Въпреки всичко Ауди Б4 ми се струва луксозна кола за черна работа и аз не бих се спрял на нея (разбирам и факта че все пак е на над 20 години модел).Ако търся кола за работа и по черни пътища твърдо бих заложил на някой модел на Зубару, като там задължително ще трябва газов инжекцион.Единствено ако се спреш на Суби-то гледай за ръжда и скоростната кутия как е.Тия коли носят на много бой без притеснения.
Въпреки всичко Ауди Б4 ми се струва луксозна кола за черна работа и аз не бих се спрял на нея (разбирам и факта че все пак е на над 20 години модел).Ако търся кола за работа и по черни пътища твърдо бих заложил на някой модел на Зубару, като там задължително ще трябва газов инжекцион.Единствено ако се спреш на Суби-то гледай за ръжда и скоростната кутия как е.Тия коли носят на много бой без притеснения.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Ауди 80 quatro
TiL написа:Колеги казах, че ми трябва работна(евтина) колаТо и 4.2 не е лошо да е ама бърка много в джоба :)
Доскоро имах 2.6, сега покарвам 2.0 АБК- то на тъщата. С АБК- толкова ядове имах, докато го вкарам в състояние, нормално за ползване, че направо ми идваше да го изхвърля и да сложа 2.6/2.8. И това за мотор, който е известен като 'читав'. Колата също се ползва само за работна и се кара пълна догоре с книги.
Според мен 2.6/2.8 с ГИ са разумния избор- за сравнение с 2.6 правех 13- 15 градско, с АБК- то- 11- 13.
Да намериш здрав дебитомер и филтърна кутия за АБК е един малък джакпот. На 6- ците им текат тук- там гарнитури, които при човек с ръце извън задника се лекуват еднократно с по-прецизна работа при смяната. Да, малко по- скъпо е обслужването и първоначалната инвестиция за ГИ, после всичко се уравновесява.
Но шанса да намериш читаво 80 е нищожен. Вече са на по около 20 години, знайни и незнайни майстори са ги ровили, отделно тунинг-маниЯци и пишман-разбирачи са ги доработвали и е страшно.
Аз например махнах цифром и словом 800грама паразитни неизползвани кабели /аларми, стар ключ за газта, изключени обемни датчици, 100 вида ДРЛ- модули, червена подсветка в краката...И това, при положение, че колата беше най- запазения екзмпляр, който огледах.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Ауди 80 quatro
Колега, аз имам б4 с АБТ мотор. Обикновена газова заспива, никакви грижи за нищо по електрониката. За черни пътища
, разбиват се бързо тампоните на предните носачи, но за сметка на това шарнири и накрайници 11г аз я карам и не са мръднали, а от кога са само те си знаят. Дано да намериш читав екземпляр.

- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
Re: Ауди 80 quatro
batmit написа: разбиват се бързо тампоните на предните носачи
Е нали сменявах-на Swag от Косер някакви усилени(със стоманен пръстен) за 19,80 преден комплект

- R@do
- Батето
- Мнения: 5451
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Re: Ауди 80 quatro
Aко ДВГ е AБК 100% стaвa зa обикноценнa гaзовa. Вече имaм 100 000 км изминaти.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Ауди 80 quatro
Едно приятелче също кара ABK с обикновена газ и за сега върви без проблеми.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта