Мършавия го е казал най-точно, понеже и аз съм в това течение и търся кола с такъв мотор, обслужване под 2к лева е фантазия, обслужване говорим да се направи всичко необходимо по мотор и скорости, ангренаж 60 лева може да има голф 3 абс мотор, при А8 е около 200 лева, ролките ги намирате евтино за 350 не знам от къде, моята информация е пълен ангренажен комплект с водна помпа 1000 лева, комплект филтри 200 лева, масло 5 литра лики моли е около 170 лева, до тук за мотор 1370 лева. При маслото за автоматика сметките са други, тази колата която аз гледам (a8 d3) събира 6,4 литра ZF gold масло на което литъра е 50 лева, т.е имаме около 350 лева за масло на скоростите, филтъра е около 250 лева т.е само мат'ряла е 600 лева. До тук сме на 2бона без труда
Цените са на КАЧЕСТВЕНИ части (моето разбиране за качествени е части от официалния представител) с дребни отстъпки на някои неща, всеки може да си купи масло на скоростите наливно на 25 лева и филтър мапко за 80 лева и да се тупа в гърдите как е обслужил флагмана на ауди с най-големия бензинов мотор за 500 лева с труда и да вика че другите сме балъци
