Колеги предстой закупуване на такъв модел Голф,та ме интересува всичко свързано с този мотор,номера на двигателите, разход,поддръжка,силни и слаби страни,каква е разликата примерно с ТДИ 110 к.с AHF,през кой години се слага този мотор и т.н. Благодаря
Ако попаднеш на запазена кола няма да сбъркаш. Помпа-дюза с демпфер. Сходно устройство като при 116 и 131к.с., естествено с малко по-различни карантии. При чипосване дава прияни резултати и още по-нисък разход.
Карал съм Фабия с такъв мотор ATD. Много, ама много добре вървеше, като се има в предвид, че беше служебна, разбирай не особено запазена.
Една от добрите страни е, че се води 74 кВ и попада в ниския данък, тъй като е с катализатор. Имах Пасат с такъв двигател, автоматик беше. Кодът беше AVB мисля. След чипосване при Брезел се представяше доста добре. За 35 000 км не съм имал никакви проблеми с него. Задължително направи диагностика преди покупка, махни катализатора след като го вземеш и ограничи софтуерно EGR-а. Чип също не е лоша идея, но бъди сигурен в състоянието на турбината, за да няма ядове после.