Пасат Б6 1.9 105 к.с. тди

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Shokar
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 21 мар 2014 23:41
Автомобил:
Двигател:

Пасат Б6 1.9 105 к.с. тди

Мнениеот Shokar » Съб 22 мар 2014 9:23


Здревеите нов съм във този форум :love.vwclub извинявам се ако се повтаря тази тема просто неможах да я намеря :stumm Предстои и ми да си закупя Пасат Б6 1.9 105 коня ТДИ интересуван се от всичко за колата дали този двигател е сполучлив какви проблеми прави,защото като го карах мн ми хареса единственото което неми хареса е че невървеше кои знае колко и това ме навежда на мисълта за чип. Ако има колеги сблъсквали се с този модел ще съм благодарен за съвети.Благодаря предварително :th_up




Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б6 1.9 105 к.с. тди

Мнениеот plamikcho » Съб 22 мар 2014 9:37


Има колеги, които сме се сблъсквали с този модел и мотор :biggrin . Ето няколко линка:

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=87&t=412274
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=412385
Ако попаднеш на мотор с DPF (филтър за твърди частици) http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=412385

Колата е много добра :smile . Един чип оправя вървежа. Успех и късмет с намирането :th_up


Shokar
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 21 мар 2014 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат Б6 1.9 105 к.с. тди

Мнениеот Shokar » Съб 22 мар 2014 11:55


Благодаря за инфото само остава да проверя за този филтър и като гледам маи е по добре да се премахнее. А дали може да се каже г/д на колко километра започва да прави проблем :question


Потребителски аватар
plamikcho
Мнения: 775
Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BLS 2007
Местоположение: Sofia

Re: Пасат Б6 1.9 105 к.с. тди

Мнениеот plamikcho » Съб 22 мар 2014 14:51


DPF-a си е проблем даже и на нова кола :Mr Green Fun , просто не е толкова натрапчив. Новия филтър не е задръстен с пепел (която не гори и отнема от работния капацитет) и регенерира по-рядко, съответно шанса да се задръсти със сажди (частиците, които изгарят при регенерация) е по-малък. Иначе км, при които количеството пепел преминава допустимата норма са относителни. Количеството пепел може да се види с VCDS.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 41 госта