![Изображение](https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11401368_10152937928903616_2040614187308906415_n.jpg?oh=bbbb740aad869442907abfe63f8c827d&oe=56D0F68C)
![Изображение](https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/1618460_10152754901118616_1846499713207605456_n.jpg?oh=7aff3e5d0d00b395cbaa8cc0de2e6e6d&oe=56BB9077)
Повечето са с нормално окачване.
Задните спирачни апарати даже са като с накладки като на Ц4. Цената на прендите накладки няма да ти хареса (200+).
Matematiks написа:Ползата ли...
Аз А8 много я харесвам, но пусто няма НИТО един мотор, който да става, ама нито един!
На 4.2 , тая лейка ти ли ще и сменяш обтегачите на веригите по 1К единия ...
Двата перфектни мотора за А8 са.... AEL и ААNс Rs2 или Wagner setup с Borg Warner турбина, ама за последното не съм пораснал.
Имам AEL по която съм хвърлил маса пари и всичко и е обслужено, леко я е наяла ръждата, но мотора ми е часовник и скоростите. Логичния избор е ДОнор А8 и последващо нахакване на AEL-а вътре![]()
C4 харчи 10-11 софийско, а А8 е 300 кг надолу... защото е алуминиева.
Освен това окачването е години напред и колата стои на пътя много по добре.
Пък и само заради кефа от направата и
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: drago86 и 53 госта