


Избор на автомобил
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Чет 07 апр 2016 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
Избор на автомобил
Здравейте, колеги! В предната тема не се изразих правилно, за което се извинявам. Така. Наближава времето да си закупя първия автомобил. Бюджета ми е 2000 лева. Избрал съм си няколко марки и модели. BMW 318I E36, VW Golf 3 1.8I, 1.9TDI. VW Vento 1.8I, 1.9TDI, Opel Vectra B 1.8I. Искам от автомобила да се държи прилично на пътя и да е с по- евтина поддръжка. Кой от следните модели бихте ми препоръчали и защо? Ако имате някакви други предложения моля споделете ги.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на автомобил
Тук верен отговор няма, бюджета е крайно недостатъчен за каквато и да било кола в добро състояние. При теб всичко ще е на голям компромис. Верния отговор е да вземеш най запазения, и технически изправен автомобил, без значение от марка и модел.
Ако бях на твое място, най важен и единствен приоритет би бил техническото състояние на автомобила, нито екстри, нито външен вид, нито дизайн, нито марка, нито нищо освен да е изправен.
От изброените от теб автомобили, единствено Голф и Венто 1.8, ако ще е Вектра по-добре някоя запазена ако все още има такива Вектра А 2.0 115к.с. или 1.6 моно.
Въпреки че преди години, ми се наложи да купя автомобил уж за временно ползване и с бюджет като твоя, си купих една Астра седан 1.6 моно която карах две години без никакви проблеми и грижи. Ремонтите ми по-нея бяха акумулатор, два предни амортесьора и комутатор. Така че не е мисия невъзможна, само трябва да имаш късмет да изпадне читава кола за продан. Следи форумите, разглеждай разделите "Продава" често изпадат добри оферти от хора решили да сменят до вчера подържаното старо возило с нещо по-ново.
Успех
п.п. Факторите един автомобил да се държи стабилно при 180-200км/ч са много, за съжеление при автомобилите към които си се насочил няма да е на лице нито един от тях!
Ако бях на твое място, най важен и единствен приоритет би бил техническото състояние на автомобила, нито екстри, нито външен вид, нито дизайн, нито марка, нито нищо освен да е изправен.
От изброените от теб автомобили, единствено Голф и Венто 1.8, ако ще е Вектра по-добре някоя запазена ако все още има такива Вектра А 2.0 115к.с. или 1.6 моно.
Въпреки че преди години, ми се наложи да купя автомобил уж за временно ползване и с бюджет като твоя, си купих една Астра седан 1.6 моно която карах две години без никакви проблеми и грижи. Ремонтите ми по-нея бяха акумулатор, два предни амортесьора и комутатор. Така че не е мисия невъзможна, само трябва да имаш късмет да изпадне читава кола за продан. Следи форумите, разглеждай разделите "Продава" често изпадат добри оферти от хора решили да сменят до вчера подържаното старо возило с нещо по-ново.
Успех

п.п. Факторите един автомобил да се държи стабилно при 180-200км/ч са много, за съжеление при автомобилите към които си се насочил няма да е на лице нито един от тях!

- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Избор на автомобил
Може да прегледаш тази Джетка - изглежда интересно
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcbuco
това Поло също
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dbr1mu
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dcbuco
това Поло също
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=dbr1mu
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
- Автомобил: VW Touran 19 TDI
- Двигател: BKC 105 hp 2005
Re: Избор на автомобил
Опел Астра А 1,6 моно е много корава кола и двигател. Мой приятел кара такава над 100000 км и се сменяха само консумативи. Повечето имат климатик, сменят се консумативи , по окачването обикновено излизат биалетки, което не е голяма болка. За 2000 лв трябва да с АГУ и работещ климатик, но може да се наложи да завишиш леко бюджета. Слабости - ръжда, а също и чест проблем имат с една гарнитура на двигателя поради което в маслото се появява антифриз (прави гъба на капачката), сравнително рядък проблем е и често е породен от нефункционираща тапа на съда за антифриз.
Сега ... малките колици на Фолксваген не са ми познати, но ... поддържах дълги години Рено Меган 1,6 8 клапана К7М... така наречения двигател бозаджия.... Нямат цена... моето рено го продадох за 1700 лв без забележки по окачването, с АГУ ловато, обслужено, още 40000 км. пробег на ангренажа, и около 20000 км. още до смяна на мембрани на АГУ-то..., бях сменял двигателя в резултат на което летеше..., съединителя все още имаше някакъв пробег, общо взето само предни амортисьори и скоростна кутия не бях пипал, аспусите бяха Сигам, с още оставаща гаранция, а преди да го продам го бях и боядисал, щото иначе не може да му се гони цена. Предимства - Реното не ръждясва, много евтини части, няма проблемите на задния мост които са характерни за Пежо и Ситроен, дори сервизите на рено боравят с алтернативи, и цената на час им е 30-36 лв. Недостатъци - непрестанни електрически проблеми свързани с кабели и бобини, от което страдат и останалите модели де, евентуално на около 50000 км изгаря карнитурата между главата и корпуса на двигателя - там е ключово какъв майстор ще затяга да не спука корпуса на двигателя при болта между 2 и 3 цилиндър. Същата кола я продават с 2,0 бензин двигател, който няма тия проблеми със смесването, пукането и пр. но по странични наблюдения и там бобините са проблемни, просто са на място където ги обдухва по-добре студен въздушен поток и по-рядко се сменят. Ако намериш такава с 2,0 двигател... що да не. Едни бобини с кабели и свещи са към 150 лв и след това забравяш....
Сега ... малките колици на Фолксваген не са ми познати, но ... поддържах дълги години Рено Меган 1,6 8 клапана К7М... така наречения двигател бозаджия.... Нямат цена... моето рено го продадох за 1700 лв без забележки по окачването, с АГУ ловато, обслужено, още 40000 км. пробег на ангренажа, и около 20000 км. още до смяна на мембрани на АГУ-то..., бях сменял двигателя в резултат на което летеше..., съединителя все още имаше някакъв пробег, общо взето само предни амортисьори и скоростна кутия не бях пипал, аспусите бяха Сигам, с още оставаща гаранция, а преди да го продам го бях и боядисал, щото иначе не може да му се гони цена. Предимства - Реното не ръждясва, много евтини части, няма проблемите на задния мост които са характерни за Пежо и Ситроен, дори сервизите на рено боравят с алтернативи, и цената на час им е 30-36 лв. Недостатъци - непрестанни електрически проблеми свързани с кабели и бобини, от което страдат и останалите модели де, евентуално на около 50000 км изгаря карнитурата между главата и корпуса на двигателя - там е ключово какъв майстор ще затяга да не спука корпуса на двигателя при болта между 2 и 3 цилиндър. Същата кола я продават с 2,0 бензин двигател, който няма тия проблеми със смесването, пукането и пр. но по странични наблюдения и там бобините са проблемни, просто са на място където ги обдухва по-добре студен въздушен поток и по-рядко се сменят. Ако намериш такава с 2,0 двигател... що да не. Едни бобини с кабели и свещи са към 150 лв и след това забравяш....
Re: Избор на автомобил
Към колегата по-горе - Астра А няма, предполагам имаш предвид Астра Ф (91 до 98год.). Които са сравнително здрави машини, но както вече споменахме - гният. Същото е и с Вектра А - много често гният гредите на задния мост при което се откъсва целия мост.
Към автора - вземи нещо, което можеш да си позволиш да поддържаш. Ако трябва отиди в магазин за части и разпитай как са цените на основните консумативи - дискове, накладки, карета, съединители и т.н.
От една страна в момента пазара е заринат с коли до 2000лв., но от друга голяма част от тях са в период на полу или пълен разпад. И много трябва да се гледа.
Също в зависимост от колата - ако е нов внос си приготви около 500лв. за първоначална регистрация, ако е регистрирана вече ще ти трябват поне 150-200лв. за нотариуси и прехвърляне. Виж с обслужването как е - колкото и да са евтини частите ще отидат няколко стотачки за първоначално обслужване.
Успех!
Към автора - вземи нещо, което можеш да си позволиш да поддържаш. Ако трябва отиди в магазин за части и разпитай как са цените на основните консумативи - дискове, накладки, карета, съединители и т.н.
От една страна в момента пазара е заринат с коли до 2000лв., но от друга голяма част от тях са в период на полу или пълен разпад. И много трябва да се гледа.
Също в зависимост от колата - ако е нов внос си приготви около 500лв. за първоначална регистрация, ако е регистрирана вече ще ти трябват поне 150-200лв. за нотариуси и прехвърляне. Виж с обслужването как е - колкото и да са евтини частите ще отидат няколко стотачки за първоначално обслужване.
Успех!
- logrus
- Мнения: 135
- Регистриран на: Вто 22 юли 2014 0:08
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 06.1989
- Местоположение: на баира до София
Re: Избор на автомобил
След като ще ти е първа кола, по-добре се огледай за някой по-спокоен автомобил (пък ако смяташ да ти изкара до зимата, гледай и да е с предно). Освен това не е само подръжката - имаш данъци, застраховка, преглед - предвиди си сумата. В тази връзка - 318 е над 101к.с. и те чака по-голям данък.
От изброените от теб, бих заложил на Голф или Венто, като не гоня мощност, а по-скоро цялостно състояние. Мое мнение е, но бих се огледал за някой Голф 3 1,4 или 1,6 (75к.с.)
Успех
От изброените от теб, бих заложил на Голф или Венто, като не гоня мощност, а по-скоро цялостно състояние. Мое мнение е, но бих се огледал за някой Голф 3 1,4 или 1,6 (75к.с.)
Успех

- Sonny_89
- Мнения: 868
- Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
- Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
- Двигател: CFFB + Z19DTH
- Местоположение: Пловдив
Re: Избор на автомобил
С този бюджет шансът да се натресеш е голям , не че няма и читави коли . Доста гледах и намерих тука нещо , изглеждащо що годе добре (поне на снимка)....
http://www.cars.bg/c1616377
Ако завишиш поне с още 500 лв , може да си намериш не лош автомобил
http://www.cars.bg/c1616377
Ако завишиш поне с още 500 лв , може да си намериш не лош автомобил

Re: Избор на автомобил
За тия пари BMW-та и TDI ги отпиши. Също и новия внос - гарантира ти 600-700лв разходи без евентуалните ремонти.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20301
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Избор на автомобил
Здравей,
1. Заглавието на темата не отговаря на правилата, а просто дублира името на раздела. Т.е. не дава информация за какво иде реч.
2. И на предишната тема заглавието не отговаряше и го редактирах.
3. Не виждам с какво тази тема е по-различна от предишната, съответно не виждам смисъл от нея. Дублирането на теми също е против правилата.
4. Ако желаеш да участваш в този форум - запознай се с правилата.

1. Заглавието на темата не отговаря на правилата, а просто дублира името на раздела. Т.е. не дава информация за какво иде реч.
2. И на предишната тема заглавието не отговаряше и го редактирах.
3. Не виждам с какво тази тема е по-различна от предишната, съответно не виждам смисъл от нея. Дублирането на теми също е против правилата.
4. Ако желаеш да участваш в този форум - запознай се с правилата.

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта