Благодаря колега . Ето това мнение . Ето това значи : това мисля , това съм видял , това съм разбрал . Наистина евала за мисленето и споделянето .

Всеки колега които е карал или има лични наблюдения върху някой от посочените марки и модели , нека сподели за опита си и личните си впечатления .
Нека вмъкна малко пред история . малко лични впечатления . Хората много бързо забравят , но аз никога съм нямал тази способност . Дали е добре или зле ,не знам .
Ще говоря за Голф , но то все тая . Дали е Голф или друг модел ....след последващите ми редове всеки читател , ще успее да се докосне до мисълта ми .
Помня преди как голф 2 беше мега инженерно чудо . Такова нещо би било нормално родено . То това беше мега здрава машина с която и 5 Волги не можеха да се мерят . То това нещо само трябваше да му се сипва само гориво и да се натискат педалите . Ама педала до долу и пак нямаше как да бъде разрушено . Тоя 1.6 D беше произведен от не човек . Това нещо наистина беше неразрушимо . Такава здравина едва ли са постигали и "марсианците " . Даже най - вероятно те завиждаха за това постижение на Германската инженерна мисъл . Пък TD ...... Пак тези "марсианци " се чудеха как са могли да го направят .Той можеше да надживее собственика си .
После се появи оня Golf 3 . Много проблемен модел . Само проблеми носеше . То окачване ,мотор , кутии . Ама нищо не му беше у ред . Много бяха сбъркали немците с тоя модел . Яко задна с този модел . Даже обявиха Golf 2 за последния читав модел на VW. Гадна работа ви казвам .Немците се бях изложили мощно . Бяха сътворили оня TDI . Лелееее да не видиш . То това ако и на 1% беше наследило чертите на TD пак щеше да е по - добре . Мотора много зле . Нафтовата помпа постоянно а ремонт . Трака лопа . Демпфер .... Олеее кой луд го беше измислил това "нещо" . Ужас ти казвам . Не трябваше да пожелаваш тази инженерна грешка , дори и на най- големия си враг . Абе ако има имаш пари си земи Golf 2 да ти е мирна главата . Поне ще знаеш , че нищо няма да правиш (ремонт ) . Само нафта да имаш . TDI край . Марката фалира . но да не видиш и излезе Golf 4 . Какво по дяволите беше това .
Малеееееиииии . То това страшен боклук . От Vw не бяха се излагали толкова . Това нещо като го видиш , по добре бягай . Ама в друг град бягай . То е гати проблемния автомобил .Докато го запалиш и трябва ремонт . Луда работа . Поне малко да беше копирал от онзи безпроблемния Golf 3 . 3-ката наистина безпроблемен и доказан автомобил . Едва ли от Vw бяха произвели по - добър модел . Толкова добре балансиран . Такава здравина . Наистина най - безпроблемния автомобил произведен до сега от VW . Амаааа уникална . Golf 4 по - добре бягай от него . Не е доумявахме как нормален човек би си закупил този "трошляк " . И не щеш ли на целия си този проблем , от VW извадиха PD . Как по дяволите успяха да заменят тази глупако - устойчива система с PD . PD е синоним на дявола . Болестта която сами си вкарвахме в къщите . Тези Вагените така се бяха набутали с тази система . Да си бяха оставили безпроблемната помпа . Нищо че конкуренцията монтираше common rail система .Може PD да превъзхожда конкурентната система , пак си беше боклук . Скъпотия . Ама до шия . Много зле автомобил , с много проблемна система за впръскване на гориво . Ако искаш Golf си земи 4 ,ама 110 afn . Там проблем нямаш . Golf 4 е маега здрав , а и 110 си е доказан мотор . По - добре бягайте от PD . onq 115 коня е най - проблемния двигател произведен някога . Гадна работа . От фирмата производител ,най - добре да си признаят грешката .
И не щеш ли 150 TDI . Прекалено е форсиран . Вземата му е душата . По - добре 115 PD . Поне се е доказал . А туй да видиш . Нямаше нужда от роторна помпа . То PD 115 си е най - здравия мотор произведен до сега . Даже най- вероятно всички му завиждат . По добре е да си вземем 115 ,вместо 131/150 PD . Нищо , че на втория са му по - " яки" лагери , биели , бутала , колянов вал . Абе боклкче си са си 131/150 . 115 ajm мнооого здрав и глупако устойчив мотор .
Голф 5 . Тия базикат ли се с нас . Този здрав и безпроблемен Golf4 PD , го замент с това недоразумение Golf 5 . Само го вижте колко е грозен . Няма ламарина . Това е консерва .2.0 Tdi . Сигурно и боговете бяха полудели . Имаха толкова здрави 131 и 150 , а сега правят 140 . И то 16 клапана . Защо са им по дяволите . Колкото повече части , толкова повече проблеми . И не доумявахме , защо след като имат 131 и 150 най - добрите мотори , се занимават с 2.0 TDI . Добре ,че има 1.9 TDI 105 коня . Най - добрия ,за да не се занимаваме с 2.0 TDI .
Уффффффф това Голф 6 ..................................................
Ако имате 20 години назад спомени , така си беше . Лудост или не , истина е . Винаги съм си го обесявал с Българския "недоимък" . Както и да е .......
