Здравейте, след малко повече от 7 години вярна служба искам да сменя Пасата с... Пасат. Стария АФН 99 набор искам да сменя с нещо около и след 2010 година. Преглеждайки обявите попаднах на този http://www.cars.bg/c1609270 който доскоро бе 14.5К сега са го свалили на 13.9К предполагам с оглед на място ще падне още, но не това са въпросите. На снимки изглежда добре за неопитното ми око. Има ли някой който да го е гледал?
Предполагам този е с CR мотор, а не с PD. Като гледам с кой код на мотора да търся?
Някакви съвети бихте ли ми дали към този модел автомобили, като моторизация и скорости. По принцип ми се иска да е 170 кс мотор, но са по-рядко срещани, мисля че след обслужване DSG кутията не би трябвало да прави някакви драми.
Колко 'грубо' струва ремонт на DSG, от това което четох с Audi форума, там tiptornik, multi и т.н. са около 3к ремонт, тук подобни ли са цифрите?
Разход на гориво, данък, обслужване съм запознат.
Благодаря на отзовалите се, като се сетя и други неща ще питам.



Ъпгрейд от Б5 на Б6
Re: Ъпгрейд от Б5 на Б6
Здравей, щом е 2010 е CR, което според мен е по-добре от помпа-дюза. Koда трябва да е четирибуквен, сигурно CBAB. Ако АФН ти е достатъчен, значи и 140к.с. би трябвало да са ти стига. Карал съм такъв с DSG и в София и ми хареса, разхода ми се видя по-височък от на АФН. За проблеми и ремонт на DSGто не съм запознат, но аз лично бих го предпочел пред ръчка ако мога да избирам. Все пак зависи конкретно каква кола изпадне и ръчка сигурно няма да е по-зле. 

- Bewolf
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Ъпгрейд от Б5 на Б6
Ами АФН-а ми е достатъчен за изпреварванията, като винаги може да се иска повече. Сложил съм му чип през далечната 2009 или 2010 не помня точно. Не шофирам бързо, като по-голямата мощност ми трябва само за изпреварвания.
Прочетох темите иначе. Ще потърся още информация за CR моторите им. Принципно не бързам с покупката защото виждам че в чужбина разликата в цената на последните B6 и първите B7 е малка за разлика от тук където разликата е около и над 5к. И затова се чудя дали да е от последните на стария модел или първите на новия модел.
И двата си имат + и - като опция. Доста четох и за Б7-ците, харесват ми по-острите линии, но съм малко пред дилема.
Като основни критерии-изисквания за колата са комби, автоматик, кожен салон, навигацията, ксенон и всичко останало е бонус.
Прочетох темите иначе. Ще потърся още информация за CR моторите им. Принципно не бързам с покупката защото виждам че в чужбина разликата в цената на последните B6 и първите B7 е малка за разлика от тук където разликата е около и над 5к. И затова се чудя дали да е от последните на стария модел или първите на новия модел.
И двата си имат + и - като опция. Доста четох и за Б7-ците, харесват ми по-острите линии, но съм малко пред дилема.
Като основни критерии-изисквания за колата са комби, автоматик, кожен салон, навигацията, ксенон и всичко останало е бонус.
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Ъпгрейд от Б5 на Б6
DSG-то е супер! Ремонти по него, можеш да имаш маховик за смяна.. около 1100 лв с болтове + работа .. която е субективна. Механиктроника има някакви клапи, които правят проблеми - Мишо ги знае, там ремонта излизаше мисля около 1500-600 лв с маслото. Иначе си е ръчна кутия и няма някакви драми, не е като при мултитроника (на приятел в момента му сглобяват от 4 кутии една, защото неговата сдаде багажа).
Относно мотора, аз лично ти препоръчвам CR. Просто PD-то, което карам с DSG ми прави впечатление, че сутрин е шумно и държи дълго време на 2-ра предавка, което като се кача от бензиново DSG ме изнервя малко. Иначе е супер плавно и тн.
Отново според мене Б7 би била по-разумна инвестиция, поради сумата за потенциална продажба след време. Явно караш колите по дълго време, по-добре да инвестираш малко повече в по-читав екземпляр, който ще има по-висока остатъчна стойност.
Успех!
Относно мотора, аз лично ти препоръчвам CR. Просто PD-то, което карам с DSG ми прави впечатление, че сутрин е шумно и държи дълго време на 2-ра предавка, което като се кача от бензиново DSG ме изнервя малко. Иначе е супер плавно и тн.
Отново според мене Б7 би била по-разумна инвестиция, поради сумата за потенциална продажба след време. Явно караш колите по дълго време, по-добре да инвестираш малко повече в по-читав екземпляр, който ще има по-висока остатъчна стойност.
Успех!
-
- VW експерт
- Мнения: 13402
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ъпгрейд от Б5 на Б6
Интересна работа,тази кола е съвсем прясно регистрирана.
Кой би набил едни пари за регистрация и обслужване,ако е вярно написаното,и по най-бързия начин я засили "на редицата"?
Кой би набил едни пари за регистрация и обслужване,ако е вярно написаното,и по най-бързия начин я засили "на редицата"?
- Bewolf
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Ъпгрейд от Б5 на Б6
Ясно е че лъже. Но и само документите да се оправят са около 1000лв.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Ъпгрейд от Б5 на Б6
wmalevski написа:
Отново според мене Б7 би била по-разумна инвестиция, поради сумата за потенциална продажба след време. Явно караш колите по дълго време, по-добре да инвестираш малко повече в по-читав екземпляр, който ще има по-висока остатъчна стойност.
Успех!
Според мен колегата е прав

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта