Няма такъв мотор 2.0 tdi.
Виж при 1.9 tdi може да се говори за подобна надеждност - не знам какви са кодовете, но е по-малко коне от 2.0 (105, aко не ме лъже паметта), съответно може би динамиката би била по-слаба...
Ето го един такъв - гол на пушка, за 4500 евро ще го дадат в Германия, оттам 1000 кинта докарване, 1000+++++ регистрация и първоначално обслужване - в София стъпва минимум на 11 000 годен за употреба.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... eNumber=1#



Избор на Passat 2.0 tdi
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
petar_a написа:Pagemakerboy написа:
Я дай малко инфо за тая акция за маслените помпи, че нещо си се объркал...
Колега,не съм се объркал!
Да кажем година,година и нещо след покупката получихме писмо от Сакар/от тях ги купихме/да посетим сервиза им за рутинна процедура която ще отнеме 4-6 часа.След уточнение по телефона стана ясно,че ще свалят картера.Повече не ни обясниха.
Също с писмо ни уведомиха и за дюзите,само,че там акцията беше безсрочна и ги сменихме на 180 000 и на 80 000 км,доста по късно!
Ами това нищо не значи. Каква рутинна процедура, вие сервизна книжка нямахте ли, та нищо не ви били обяснили?
Сефте чувам за акция и пак ти казвам, че си се объркал, а много съм чел за тези шестостени...Kакво сменят - маслената помпа ли?
Дрън-дрън...ако беше така, нямаше хиляди Пасати да идват от немско и италиaнско тук със същия проблем, а пак са купувани нови.
@swetlioo, ти си знаеш. Наиграй се с някой милионник.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Добре де колега, какво да е тогава?
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Seat Exeo 2.0TDi(всички са комън-рейл) или 1.8T 150к.с. - стария двигател без директно впръскване. Само, че трябва ти да си го внесеш от чужбина, че тук избора е нулев.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Да, така е, но за момента нямам възможност да излеза от страната. А иначе 1.8 турбо 163 к.с. как е и с директно впръскване ли е?
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 10:45
- Автомобил: VW BORA 2.0 115
- Двигател: AQY 1999
- Местоположение: Montana
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
[quote="Pagemakerboy"][quote="petar_a"][quote="Pagemakerboy"][quote]
Колега Pagemakerboy,в стремежа си да ти бъда полезен днес погледнах сервизната книжка.
Ремонтът не е отразен!
Но не са отразени и всички други ремонти-смяна на горивна помпа,ръчна спирачка,съединител,карета,дискове-все ремонти извършени от Порше-юг!
Не спрях до тук,колата има сервизна история в сървърите на VW.
Посетих дилър.
Излезе сервизната история след 160 000 км.за единия и след 80 000 км. за втория ни автомобил.Само това.
Нямаше как и звъннах директно в Порше-юг.
Там излезе същото.Обясниха ми,че сервизната история натрупана при Сакар/докато се наричаха така/ е изгубена безвъзвратно!!!
Вече в свободен разговор служителят ми обясни,че клиентите са предупреждавани за проблема,а на особено важните е била предлагана и отстъпка.Цената е била около 2 000 лв.Ремонтът е включвал директна смяна на цялата маслена помпа.
Това е.
Колега Pagemakerboy,в стремежа си да ти бъда полезен днес погледнах сервизната книжка.
Ремонтът не е отразен!
Но не са отразени и всички други ремонти-смяна на горивна помпа,ръчна спирачка,съединител,карета,дискове-все ремонти извършени от Порше-юг!
Не спрях до тук,колата има сервизна история в сървърите на VW.
Посетих дилър.
Излезе сервизната история след 160 000 км.за единия и след 80 000 км. за втория ни автомобил.Само това.
Нямаше как и звъннах директно в Порше-юг.
Там излезе същото.Обясниха ми,че сервизната история натрупана при Сакар/докато се наричаха така/ е изгубена безвъзвратно!!!
Вече в свободен разговор служителят ми обясни,че клиентите са предупреждавани за проблема,а на особено важните е била предлагана и отстъпка.Цената е била около 2 000 лв.Ремонтът е включвал директна смяна на цялата маслена помпа.
Това е.
- stoev87
- Мнения: 353
- Регистриран на: Чет 21 яну 2010 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Ignore List: Escap3 ,Pirogov,Soldier90
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
swetlioo написа:Да, така е, но за момента нямам възможност да излеза от страната. А иначе 1.8 турбо 163 к.с. как е и с директно впръскване ли е?
Не не е ! Става с нормален газов инжекцион . Но ако си мислиш че е перфектния безпроблемен двигател - не е

-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Така е. Моят в момента е AFN, и въпреки, че се слави като вечен, си има също проблеми. Счупи повдигачи и вал миналата година, ремонта излезе солено. Маховик, съединител, турбо, спирачна система са едни от честите проблеми, не са евтини и всичките съм ги изпитал, и отремонтирал, при моята кола.
- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Аз бих предложил и Октавия 2 фейслифт 1.6тди, но не знам дали ще ти се стори слабичка. Иначе на вървеж 1.6тди на мен ми харесва повече от 1.9тди, и двата с по 105к.с.
Може и американска Джета с 2.5 бензин да търсиш, намират се, газ може да им се сложи.
Може и американска Джета с 2.5 бензин да търсиш, намират се, газ може да им се сложи.
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 21 сеп 2011 19:46
- Автомобил: Touareg V6 3.0 TDI
- Двигател: BKS 2008
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
колега, ако искаш да сравниш, може да погледнеш моя пасат BKP 2.0 140k.c., автомат, 12.2007 купуван от България, аз съм първи собственик на 120,000км.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пет 10 юни 2011 8:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
Колега, за сравнение, такова, че да знам каак работи здрав мотор BKP, съм навит. Може да се видим тея дни и да го видя.
- Pagemakerboy
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: 2025 Audi Q8 50 TDI quattro
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор на Passat 2.0 tdi
petar_a написа:клиентите са предупреждавани за проблема,а на особено важните е била предлагана и отстъпка.Цената е била около 2 000 лв. Ремонтът е включвал директна смяна на цялата маслена помпа.
Това е.
Аз това се опитвах да обясня - акциите са безплатни, но никога не е имало акция за безплатна смяна на маслената помпа, както е с дюзите.
swetlioo - БКП-то не е лош мотор, макар че много го плюят, карал съм такъв. АМа да дадеш 10-12 к за такъв адски трудно продаваем впоследствие автомобил - не знам доколко си струва.
Намери си една дизелова Мазда 6 втора генерация, да не е комби, че не ги искаш четох



Само че не си я купувай в никакъв случай от БГ автокъща, че ще си вземеш кола на реални минимум 350-400 000, а на километраж ще е 135 000 "реални".

