DoH_KuXoT написа:Cecoa1 Aбсолютно подкрепям разсъжденията ти. Тук обаче разсъжденията са други, трябва топ спиид, ускорение, всичко под 150 коня дори не може да потегли, гони се лукс, съвременни асистенти , които е модерно да имаш, не толкова да ползваш колкото просто да присъстват в автомобила. В друг форум на Шкода имаше скоро снимка с умен борд компютър който показваше как при движение с 120км/ч огромен супърб с над 200коня ползва само 36 от тях, но дачията с 115 не може да се движи и ти не би могъл да убедиш някой в обратното. Моя Пасат б7 е 105к.с. и стои пред блока, защото няма сила да тръгне, предишния ми 115к.с. В5.5 не съм изпреварвал никога защото не може, 120хил км му завъртях само в дясна лента с десен мигач да ме подминават. Едните vw преди 2000 не признават, другите трябва колата им да разпознава маркировка и знаци, нищо, че в България тези системи рядко работят, трети иска топ мултимедия която се плаща 12хил лв при поръчка и няма дори 10 процента от възможностите на китаец с андроид който с монтаж и от хубава марка идва на 600лв от колега от форума. Изобщо у нас е важна "табелата" Дачия не е уау, друго е да сложиш а8 3.0тди пред кафето в неделя да те видят че си с баси колата на 17 години с дискове и накладки колкото разходите по дачията за 5 години, но пък а8 е паркирана пред панела в Люлин.
Не съм съгласен, тук съждението просто е в рамките на автомобилен фен клуб, където се очаква че се прави по-удачен избор от масовия. Иначе за широката публика ала бг-мама, тезата ви е абсолютно валидна, аз също виждам широко приложение за Дъстъра. Със забележката, че като упетрябван, цената му спира да е такъв коз.