Относно Passat B6 CR
- NikolayPoyryazov
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 23 апр 2020 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
Относно Passat B6 CR
Здравейте колеги, понеже съм нов във форума бих искал да чуя мнения и отзиви от вас! Изчетох доста теми във форума относно 2.0 tdi CommonRail двигателите и по-точно проблемите им с балансиращите валове и стружките от помпата. Ще закупувам такъв автомобил и бих желал да получа мнение относно вала дали може да се замени маслената помпа от 1.9 и е добър и надежден вариант, или по-добре е да се рециклира, съответно кое колко пари излиза и т.н., защото 3000 за нов вал ми идва доста. Харесал съм 3-4 пасата, говорих с познати майстори и всеки ми казва бягай от тях, единия бил шумял на валове, другия работил прекалено шумно, но не шумял на валове и т.н. Странното е , че всеки 1 двигател от тези дето чух работи по-различен начин и не знам на кой да се спра. Възможно ли е ако вала е заминал или е пред заминаване да се разбере от шум и какъв точно, някакви симптоми? Бих бил страшно благодарен на всеки който ми каже малко повече информация и дали си заслужава този двигател или да търся нещо по-старо е надеждно като например 1.9? :)
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Относно Passat B6 CR
Най-добрия вариант е, да случиш на кола преди шестограма да е износен, още повече отворите в които влиза. Сменяш го при първоначалното обслужване, и си караш без проблем следващите поне 100 хиляди километра. Струва 20лв, с монтажа примерно общо 50-100. Ако много те притеснява, може и на по-малко километри да го проверяваш/сменяш.
Не е много невероятно да се уцели такава кола, шанса е добър, но при сравнително нормален реален пробег.
В кофти вариантите, може да се търсят и чаркаляци втора употреба, които няма да са 3000лв, остава и възможността за рециклиране и минаване към шлици, както и махане на валовете и помпа от 1,9. Имаше теми с ориентировъчни разходи по различните варианти, но не помня точно цифрите, а и може да не са актуални.
Не е много невероятно да се уцели такава кола, шанса е добър, но при сравнително нормален реален пробег.
В кофти вариантите, може да се търсят и чаркаляци втора употреба, които няма да са 3000лв, остава и възможността за рециклиране и минаване към шлици, както и махане на валовете и помпа от 1,9. Имаше теми с ориентировъчни разходи по различните варианти, но не помня точно цифрите, а и може да не са актуални.
- VWPASSATGL
- Мнения: 300
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Относно Passat B6 CR
Ако те притеснява шестограма може да видиш и тази модификация Passat B6 CBDC 2.0 TDI 110hp там привода е с верига и зъбни колела, четох че и проблем с главата нямал... Не е никак слаб за купето и върви прилично и не гори много.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта