Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Re: Избор на кола
Или пък Хлопел инсигния бензинов. Гледам че са позитивни отзивите за бензиновите двигатели 2,0Т. Аз съм карал 2.0 дизел и ми харесва като визия, комфорт и размери. Дизеловия мотор обаче го оплюват сериозно.
- inspektora
- Мнения: 378
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Има значение и тези 5000 км. годишно къде ще ги навърташ. Ако е в града, по скоро си за бензин. Ако е извънградско, аз бих и съм избрал дизела. По-икономично ще ти излиза, по-голям въртящ момент и усещане за мощност, а и парадоксално, но дизелите в момента вървят по-евтино от бензиновите коли. Логично, за извънградско са подходящи по-големите автомобили. Бюджетът ти е комфортен и имаш широк диапазон за избор. Пасат и Джета са добър вариант с 2.0 tdi. Хонда Акорд - чудесен избор, независимо от мотора. Мазда 6 и Опел Инсигния - също добри варианти, нямам пълна информация за моторите. Ситроен С5 дизел - много го хвалят като солиден автомобил. Тойота Авенсис - скучен, но много здрав автомобил. Не ти препоръчвам да се хвърляш на премиум марките. Само ще им трепериш и ще плащаш скъпо каско и поддръжка. Непременно търси кола с доказана история.
В крайна сметка всичко зависи от собственото ти усещане. Прочети, помисли, отиди на място, разгледай и седни в колата. Отговорът сам ще дойде
В крайна сметка всичко зависи от собственото ти усещане. Прочети, помисли, отиди на място, разгледай и седни в колата. Отговорът сам ще дойде

- SvetoslavKertin
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 01 окт 2019 22:49
- Автомобил: VW Passat CC
- Двигател:
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Нека и аз да се намеся тук, понеже се споменава Инсигния. Аз до преди месец карах Инсигния 2.0 дизел битурбо, 195 к.с. произведен 09.2013 от първите фейслифтови бройки. Колата си я вкарах от Германия на реални 158к км. Преди нея карах Ауди А4 Б6, 1.9, 131 к.с. Бях решил, че ще си взема А4ка Б8, след дълго мислене и търсене в крайна сметка реших, че не си заслужава да дам толкова пари за Б8ца при положение, че трябваше да е по-стара и по-орязана откъм екстри.
Казано сторено, поръчах Опела (за съжаление без да съм карал такъв предварително, което си е моя грешка). Колата се продаваше от официален дилър на Тойота/Лексус за Германия, техен клиент беше върнал Опела и си беше купил нова Тойота. Хората ми предоставиха ВИН и пълна сервизна история до последния км, освен това аз си я проверих в Булвария за мое успокоение. След големи вълнения (това е най-скъпата кола, която съм притежавал досега) колата пристигна в БГ. Още при първото ми качване в колата ми направи впечатление колко е шумно в купето..........дори жена ми (обикновено жените не се впечатляват от тези неща) беше потресена, че моторът се чува толкова осезаемо вътре, а нека да не забравяме, че слизах от 10г. по-старо Ауди. Както и да е, викам си ще го преживея, добре де амааа за 195 к.с. с 2 турбини, тая кола ми се струваше много ама много тромава (Голфа 4ката на тъста с 131 коня ми се подиграваше и се усещаше доста по-пъргав). Карах я в Булвария и в други сервизи за преглед, всеки казва, всичко е ок, колата няма проблеми. Вярно на магистрала всичко беше ок, поддържаше висока скорост без проблем и ускоряваше не лошо, но нямаше нито страст нито някакво удоволствие от шофирането, въпреки, че беше бъкана с екстри.
Чашата преля, когато започнаха проблемите с ДПФа, понеже често ми се налагаше да я карам на кратки разстояния. Започнаха честите регенарации и нееднократно се налагаше да се качвам по магистралите за безпричинни пътувания, за да отпуша филтъра. Казах си край, не мога повече, продавам я, отне ми не малко време да я продам понеже явно в БГ никой не иска да си купи Опел за тия пари. В крайна сметка я продадох на доста ниска цена, с 2 чифта джанти и гуми, обслужена, с каско, гражданска, винетка и т.н., дори да звуча като джамбаз, качваш се и караш.
Купих си Пасат ЦЦ, 3.6 бензин, с неясна сервизна история, по-стар с 4г. от Опела, може и да изям дървото, но като се кача в тая кола кефът който изпитвам не съм го изпитвал в никоя друга досега [emoji2956][emoji2956].
А и който си мисли, че обслужването на премиум модела на Опел е евтино, ами дълбоко се лъже, не е!
Това е от мен, извинявам се ако съм досадил на някой.
Казано сторено, поръчах Опела (за съжаление без да съм карал такъв предварително, което си е моя грешка). Колата се продаваше от официален дилър на Тойота/Лексус за Германия, техен клиент беше върнал Опела и си беше купил нова Тойота. Хората ми предоставиха ВИН и пълна сервизна история до последния км, освен това аз си я проверих в Булвария за мое успокоение. След големи вълнения (това е най-скъпата кола, която съм притежавал досега) колата пристигна в БГ. Още при първото ми качване в колата ми направи впечатление колко е шумно в купето..........дори жена ми (обикновено жените не се впечатляват от тези неща) беше потресена, че моторът се чува толкова осезаемо вътре, а нека да не забравяме, че слизах от 10г. по-старо Ауди. Както и да е, викам си ще го преживея, добре де амааа за 195 к.с. с 2 турбини, тая кола ми се струваше много ама много тромава (Голфа 4ката на тъста с 131 коня ми се подиграваше и се усещаше доста по-пъргав). Карах я в Булвария и в други сервизи за преглед, всеки казва, всичко е ок, колата няма проблеми. Вярно на магистрала всичко беше ок, поддържаше висока скорост без проблем и ускоряваше не лошо, но нямаше нито страст нито някакво удоволствие от шофирането, въпреки, че беше бъкана с екстри.
Чашата преля, когато започнаха проблемите с ДПФа, понеже често ми се налагаше да я карам на кратки разстояния. Започнаха честите регенарации и нееднократно се налагаше да се качвам по магистралите за безпричинни пътувания, за да отпуша филтъра. Казах си край, не мога повече, продавам я, отне ми не малко време да я продам понеже явно в БГ никой не иска да си купи Опел за тия пари. В крайна сметка я продадох на доста ниска цена, с 2 чифта джанти и гуми, обслужена, с каско, гражданска, винетка и т.н., дори да звуча като джамбаз, качваш се и караш.
Купих си Пасат ЦЦ, 3.6 бензин, с неясна сервизна история, по-стар с 4г. от Опела, може и да изям дървото, но като се кача в тая кола кефът който изпитвам не съм го изпитвал в никоя друга досега [emoji2956][emoji2956].
А и който си мисли, че обслужването на премиум модела на Опел е евтино, ами дълбоко се лъже, не е!
Това е от мен, извинявам се ако съм досадил на някой.
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Ето един CC, който изглежда добре, и е много вероятно да е от последните с класически автомат, и по-здравия мотор. Обявата пък е от вчера, цената сносна, та може би е добре да се види.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fldpj1
ПП: Иначе повечето с такава комбинация мотор и скорости, ги гледам по обявите с по-бедно оборудване.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fldpj1
ПП: Иначе повечето с такава комбинация мотор и скорости, ги гледам по обявите с по-бедно оборудване.
- SvetoslavKertin
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 01 окт 2019 22:49
- Автомобил: VW Passat CC
- Двигател:
Re: RE: Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Колега, би ли обяснил какво имаш предвид под класически автомат, честно казано не знаех, че в Пасат ЦЦ се слага нещо различно от 6 степенно DSG?
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Ми има такива, така да се каже малко известни изключения. И аз сравнително скоро го разбрах, за Пасат CC, това е единствено с тоя мотор 2,0 - 200к.с.(CAWB), който се монтира до 10 месец 2010г, обаче след 10/2009г вече е бил с DSG и той.
При Тигуан 1 също има обикновен автомат с определени мотори и определени периоди.
При Тигуан 1 също има обикновен автомат с определени мотори и определени периоди.
- SvetoslavKertin
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 01 окт 2019 22:49
- Автомобил: VW Passat CC
- Двигател:
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Ясно, благодаря ти за уточнението! Като цяло DSGто си е доста скъпо при евентуални ремонти, но като усещане е доста по-добро от Aisin кутия примерно, поне според мен. Иначе, в бензиновите мотори, би трябвало да е една идея по-издръжливо заради по-ниския въртящ момент.
Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A705FN с помощта на Tapatalk
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Не сме много в темата, но не пречи да почнем нова, около класическите автомати при VAG.
Всъщност кутиите, за които говорим са точно на Aisin. Имат няколко модификации и са слагани на разни возила...оказва се и на доста повече модели на VAG, за които това не е широко известно(а повечето хора смятат, че се ползват само DSG).
Ето един линк от руски специализиран сайт - https://www.transakpp.ru/232/main/info-audi/tf60sn.html
Да, руснаците май имат и те по някоя неточност тук-там, но при търсене в нета излизат ръководства за ремонт на такива автоматици и в Голф/Туран/Джета, Пасат, Транспортер, както и в други модели на концерна.
Сайтът е полезен, има информация и за DSG.
ПП: "Усещането" до голяма степен зависи от настройките.
Всъщност кутиите, за които говорим са точно на Aisin. Имат няколко модификации и са слагани на разни возила...оказва се и на доста повече модели на VAG, за които това не е широко известно(а повечето хора смятат, че се ползват само DSG).
Ето един линк от руски специализиран сайт - https://www.transakpp.ru/232/main/info-audi/tf60sn.html
Да, руснаците май имат и те по някоя неточност тук-там, но при търсене в нета излизат ръководства за ремонт на такива автоматици и в Голф/Туран/Джета, Пасат, Транспортер, както и в други модели на концерна.
Сайтът е полезен, има информация и за DSG.
ПП: "Усещането" до голяма степен зависи от настройките.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
cecoa1 написа:Ето един CC, който изглежда добре, и е много вероятно да е от последните с класически автомат, и по-здравия мотор. Обявата пък е от вчера, цената сносна, та може би е добре да се види.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fldpj1
ПП: Иначе повечето с такава комбинация мотор и скорости, ги гледам по обявите с по-бедно оборудване.
Aisin са масовка за САЩ/Канада. Passat NMS който се предлага там до ден днешен, както и Артеон са с торк конвертори на Aisin, но вече 8 степенни. Интересно, че този ЦЦ е със жълтите сайд маркери, но не виждам да има mph на таблото.

-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Най-вероятно просто колата е била за Канада, там са в километри в час. Разгледах няколко обяви, и не видях такъв Пасат CC, с дублирано табло и в мили и километри, явно нарочно не го слагат, защото по-изчистено е по-красиво. Докато при обикновения щатски Пасат почти винаги е с дублирано и в мили и в километри табло.
А като споменахме обикновения щатски Пасат...щом там автомата не е DSG, а има и със стар надежден мотор без директно впръскване, примерно 2,5-170к.с, то това би била доста неубиваема комбинация. Същото важи и за Джета със същото задвижване.
Ето пример, тъкмо и с дублирано табло- https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=flk1jt
А като споменахме обикновения щатски Пасат...щом там автомата не е DSG, а има и със стар надежден мотор без директно впръскване, примерно 2,5-170к.с, то това би била доста неубиваема комбинация. Същото важи и за Джета със същото задвижване.
Ето пример, тъкмо и с дублирано табло- https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=flk1jt
- SvetoslavKertin
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 01 окт 2019 22:49
- Автомобил: VW Passat CC
- Двигател:
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Това изглежда доста добре, но нещо много евтино ми се вижда....
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
За щатски внос е нормално да е малко надолу. Едно, че доста коли и като нови струват там по-малко, второ че има разни схеми за внос, взимат ударени(не размазани де), конфискувани от полицията и разни подобни за почти без пари...
- SvetoslavKertin
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 01 окт 2019 22:49
- Автомобил: VW Passat CC
- Двигател:
Re: Избор на седан около 2010 г. до 16000 лв
Да знам ги схемите, поинтересувах се преди да купя моя Пасат, но 1во, че няма голям избор с 3.6 мотор, второ, че не бих посмял, поне аз, да взема ударена кола само на снимки :)
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта