VW TOURAN 2.0 TDI 140 hp - Избор?
VW TOURAN 2.0 TDI 140 hp - Избор?
Здравейте колеги. Искам да купя vw Touran. Харесал съм един 2.0 140 коня дизел но ми казват доста хора че пукали глави. А някой пък ми казват че трябвало да има буквата С на главата и те били хубави. Вярно ли е това нещо
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20224
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW TOURAN 2.0 TDI 140 hp - Избор?
Коя година е?
- BeNjI14
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пет 28 авг 2020 11:19
- Автомобил: Vw Polo mk4 Facelift
- Двигател: AWY BMD 2006
Re: VW TOURAN 2.0 TDI 140 hp - Избор?
Не си вкарваи автогол с този двигател.
-
- VW експерт
- Мнения: 1994
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: VW TOURAN 2.0 TDI 140 hp - Избор?
Взимай смело. А ако е с DPF още по-смело.
Мога и да обясня. Има два вида мотори 2,0PD - 140 коня, едните са с 16 клапана, другите с 8. Глави пукат тия с 16 клапана, но тая е от по-късните, та не е много вероятно. Тия с 8 клапана нямат такъв проблем(те са като при 1,9), но пък износват разпределителен вал(цена на ремонт около 600-700лв, ако се наложи). 8-клапановите са с DPF, а 16 са без(Само при 170к.с. е 16 клапана с DPF). При 8-клапановите и дюзите са само Бош, което е по-добре. Примерно Крос Туран с 2,0PD - 140к.с. е само с осемклапановия мотор BMM. Същото важи например и за Октавия Скаут. В другите модификации има и с 8 и 16 клапана.
ПП: И ако някъде четеш, или някой ти каже нещо за шестограма на маслената помпа на 2,0PD, не го отразявай - при Туран(Голф/Октавия/Леон) няма въобще такъв шестограм, тия лакърдии са за при Пасат и надлъжните мотори при Ауди.
Мога и да обясня. Има два вида мотори 2,0PD - 140 коня, едните са с 16 клапана, другите с 8. Глави пукат тия с 16 клапана, но тая е от по-късните, та не е много вероятно. Тия с 8 клапана нямат такъв проблем(те са като при 1,9), но пък износват разпределителен вал(цена на ремонт около 600-700лв, ако се наложи). 8-клапановите са с DPF, а 16 са без(Само при 170к.с. е 16 клапана с DPF). При 8-клапановите и дюзите са само Бош, което е по-добре. Примерно Крос Туран с 2,0PD - 140к.с. е само с осемклапановия мотор BMM. Същото важи например и за Октавия Скаут. В другите модификации има и с 8 и 16 клапана.
ПП: И ако някъде четеш, или някой ти каже нещо за шестограма на маслената помпа на 2,0PD, не го отразявай - при Туран(Голф/Октавия/Леон) няма въобще такъв шестограм, тия лакърдии са за при Пасат и надлъжните мотори при Ауди.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 51 госта