Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
- jordan17772
- Мнения: 675
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
Братле, купи си комби пасат или Алтея ХЛ и си свиркай. Търси ръчка Коман рейл дизел и пак да е с история. Не се хвърляй на бензинови джипове, че там само спирачките са ти едни 2хиляди лева. Ами скоростна кутия ако се повреди с едни вериги и те фалира без време. Пълно обслужване на Тоарега дето си посочил е 5 бона.
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
Благодаря за всички мнения, в Понеделник се обаждам да ходя да гледам една B8-ца Пасат (поне стесних търсенето до определен модел). Най-вероятно ще пусна отделна тема. Тази може да бъде изтрита или ако е полезна някому, може би не.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
Ако някой може да сравни пасат Б8 с туарег,изглежда едното го е гледал през прозореца-който не е виждал сериозно ПТП и жената с детето му да са с този сув ,той хвали ниския клас/само по този критерии отпадат почти всички класове надолу от туарег...................спор няма че подръжката е по голяма ама на малък пробег годишно не е кой знае какво,другото е на късмет
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3931
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
да не дава Господ сериозни птп-та! но, това, че си с туарег, не означава, че не можеш да попаднеш на нещо по-устойчиво на директен удар, та не разбирам много гледната ти точка.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
винаги има и по голям,но жената като я чатнаха с дъстер (не по нейна вина и вляво ) на румънчето предно дясно колело беше почти на предната седалка-тоталка отвсякъде и шофера джигит беше доста натъртен,докато при по високия клас имаше пристягане и то доста от коланите и пушек от аербеци-имам предвид че сигурността е доста по различна при сравнение сув и автомобил(дъстър не мога да определя как се води)
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
Принципно пишеш умни неща и ми доставя удоволствие да те чета ..но тези глупости които повтаряш вече не знам кой път не са от тях...не че не си прав ....донякъде ...но при птп лотарията е доста голям процент...ако ще и в три сува да се возиш пак може някоя смачкана на нищо малолитражка да те утрепе...и това че дъстъра се е смачкал въобще не е чак толкова лошо...много добре знаеш че идеята е да смачка ...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19722
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
Отклоняваме се от темата, но Dacia Duster и от 2011 и от 2019 г. има 3/5 звезди от Euro NCAP, което е потресаващо . Толкова има и VW Up! през 2019. За сравнение Golf, Passat и Touareg имат 5/5 звезди във всички тестове от 2004 г. насам.
Туарегът, модел от 2010 г. е със солидно собствено тегло от над 2100 кг., което е показател за качеството и количеството на материалите. Това естествено дава отражение при сблъсък с друг автомобил, когато масите на двата автомобила са доста важни. Но да не забравяме, че не винаги катастрофите са с друг автомобил, а често са и с недвижими предмети, като в този случай от значение са редица други фактори.
Като човек, който вече над 10 години използва Passat за пътувания, мога да кажа, че това е един много комфортен и практичен автомобил. Сега карам Passat B8 и съм изключително доволен. Оптимален за семеен автомобил.
Единственият недостатък в моя случай е, че половинката се затруднява изключително много да го паркира в паркомястото, защото то е изключително тясно и труднодостъпно. Но пък ако беше Туарег сигурно и аз нямаше да мога да влизам там.
Туарегът, модел от 2010 г. е със солидно собствено тегло от над 2100 кг., което е показател за качеството и количеството на материалите. Това естествено дава отражение при сблъсък с друг автомобил, когато масите на двата автомобила са доста важни. Но да не забравяме, че не винаги катастрофите са с друг автомобил, а често са и с недвижими предмети, като в този случай от значение са редица други фактори.
Като човек, който вече над 10 години използва Passat за пътувания, мога да кажа, че това е един много комфортен и практичен автомобил. Сега карам Passat B8 и съм изключително доволен. Оптимален за семеен автомобил.
Единственият недостатък в моя случай е, че половинката се затруднява изключително много да го паркира в паркомястото, защото то е изключително тясно и труднодостъпно. Но пък ако беше Туарег сигурно и аз нямаше да мога да влизам там.
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
Това беше причината да се насоча към сув сегмента първоначално. Може би туарега не е най-добрия избор, който бих могъл да направя, но исках сув, най-вече защото веднъж един пиян келеш, в Неделя сутринта, ме удари странично и бях потресен колко лесно успя да вкара шофьорската врата почти до бедрото ми. Ударът беше горе долу в края на спирачния път на неговата кола (Голф 3). Като си представя какво би било да ме натресат отстрани без никакъв спирачен път дори с 50 км/ч и директно си губя спокойствието на пътя. Може и да греша, но все съм си мислел, че ако лек автомобил натресе СУВ странично, то ударът няма да е в ламарините, а ще бъде поет от шасито и е по-вероятно СУВ-а да се подмести, отколкото някой да влезне при теб и да те строши. При много високи скорости не мисля, че това е от голямо значение, но в градски условия според мен е една степен по-безопасно да си във висок сув.
Off topic: днес карах това - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1884918348. Много приятен автомобил.
Off topic: днес карах това - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 1884918348. Много приятен автомобил.
- stefan4o
- Мнения: 19165
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
Колега, днешните СУВ-ове нямат рама/шаси. Самоносеща конструкция са повечето - както са и леките коли...
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
Колега, темата е безкрайна. голям СУВ има доста по-голям шанс да се преобърне, заради висок център на тежестта. Нормална кола се мачка, голям сув се преобръща. Някак си, най-доброто както е казал колегата по-горе е да не влизаш изобщо в ПТП. СУВ за градска кола, особено за град като София/Пловдив/Бургас някак си ми се вижда тегаво. Трудно паркира, трудно маневрира, голям разход, ненужно 4х4 за градкса кола, освен ако не живееш в планината. Теоретично си абонат за куки - щот бате от де имаш пари за убава Жипка. Предимствата са, по-висока позиция на шофиране, теоретично повече респект от другите участници в движението и грубо казано дотам. Отдавна мина времето, където при удар се гледаше структурно колата да е здрава. Сега фокуса е енергията да се разпредели на максимално много елементи. Разбирам те, с какви притеснения си, щом сте с деца и щом вече са те блъскали от към шофьорската страна. Избора си е твой, надявам се да съм ти дал друга гледна точка просто. Колегата Vlad много точно е посочил, че Пасата си е доста балансирана семейна кола. Поздрави и късмет с избора.
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
СУВ/ Джип е най-непрактичната кола за дейли драйвър. Нищо не е от полза с изключение на високата гледна точка и по високото тегло при до средно ПТП. Всичко друго е минус...
> Гори страшно много
> Ускорява бавно
> Накланя се в завой с висока скорост много неприятно
> Поради теглото си страда от всякакви проблеми с окачването
> Трудно се паркира
> Заема много място
> По - скъпо е на автомивката
> Консумативите му са по 2 -3 при всички обслужвания и ремонти
> 4 еднакви гуми винаги
> Виската скорост струва доста гориво / аеродинамика на тухла
и други....
> Гори страшно много
> Ускорява бавно
> Накланя се в завой с висока скорост много неприятно
> Поради теглото си страда от всякакви проблеми с окачването
> Трудно се паркира
> Заема много място
> По - скъпо е на автомивката
> Консумативите му са по 2 -3 при всички обслужвания и ремонти
> 4 еднакви гуми винаги
> Виската скорост струва доста гориво / аеродинамика на тухла
и други....
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнения за конкретна обява Touareg II (7P) 3.6i/ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН, 280 hp
Непрактична ма модерна. ...макар че сув сув колко да е сув повече от половината са сувченца само на предно
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта