Здравейте отново, да си продължа темата. Много се чудих, четох, всички било скапано, всичко се разваляло, говорих с разни приятели познати, то излезе че и нова да вземеш още по-скапано, руски, американски форуми.. субару отпадна, ауди също, бмв 3-серия много ми е тясна вътре, 5-цата ми е голяма и не я искам, инсигнията не ме изкефи също, а и не видях читава. И сега е времето за шок, какво взех? Знам много добре какви коментари ще предизвика у повечето, избора не е бил напълно спонтанен, бях запознат с двигателя и че е капризен и т.н. - Mazda CX-7 2.3 Disi Turbo Sport 260hp, ръчка. Една от основните тежести на везната е състоянието на автомобила, пълната сервизна история в Мазда Швейцария и че почти ми покри критериите, които бях поставил. На 154к км е 2008 година. Няма никакви шумове звуци от вериги, турбини и т.н. Изглежда осбслужвана на време и пазена. Сега е в бокса за обслужване, има блокирали предни апарати - правиме ребилд, биалетки, масла, отзад дискове и общо взето е това на този етап. Ще и врътна едни 3-4 хиляди км и ще видим как ще се държи, евентуално ако не ме устройва разхода (дават го от 9-12л извънграда, града 13-16) ще сложа инжекцион с хубаво мазане. Знам и детските болести - основно скапани масла и ненавременно обслужване - масло на 7-8000 км. Внимаване за звуци от двигателя, верига. Ако турбото сдаде багажа не е проблем - рециклиране или ново, тогава може и веригата направо да сменя. От това което събрах като информация при правилно обслужване си деянат до 300-400 х км без проблем, ако не се обслужва турбината може да умре и за 40 х км. Двигателя има много общо с форд, но не целият, но има части и е познат на майсторите като цяло. Много ми харесва и поведението на машината - пъргава е, стабилна, директна, а пък товаря количката и багажа без проблем и просвета е голям плюс определено за нашите пътища. Сега си чакам и гумите 19-ки от чужбина, че в БГ няма асортимент нещо. Ще пиша в темата ако излизат някакви проблеми с цел полезна информация.
![beer :beer](./images/smilies/beer.gif)