И на мен ми е чудно.Как Ибиза с трицилиндрово моторче,ще държи на високи скорости,и то продължително време.Не,че неможе.Ако го взимаш нов,и на 80-100 хил.км.,да му биеш шута,е ясна работата.
Такъв автомобил е основно за градско каране,и за нормално извънградско.Може да е TSI,но толкова.
Килограмите по различните сайтове излизат различно,да кажем,че са 1100.
И да не каже някой,че само чукаме лаф.Аз сравнявам с VW Polo GTI 192 к.с.,което е при мен.150 кг.да е отгоре.

1.0 TSI OPF мнения
Re: 1.0 TSI OPF мнения
На времето карах Пасат 1.8 90к.с карах го до 390хкм.првди д го бракувам без да е пипан мотора. Със 140км мотора на 5 та бвше на 4100. А със 180 беше на 5300.Стига сте правили преразказ по картинка. Малки му били кубиците не стаяал за високи скорости.
На 100х го фърляш и т.н все кръчмарски лакардии.
На 100х го фърляш и т.н все кръчмарски лакардии.
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: 1.0 TSI OPF мнения
Чифут, хубаво е да поспреш малко с глупостите. Не, че не си забавен, но подвеждаш колеги, които не са достатъчно компетентни. Много от нас познават добре динамиката на въпросния мотор и знаят, че я има до около 120 км/ч, на 4-та предавка при 6-степенна скоростна кутия на 1100 килограмов автомобил. Това означава, че не са се возили на презната му седалка, а са стояли зад волан и над педали. Хубав е мотора, но както ти обясниха колеги-шофьори, не е за високи скорости. Насилиш ли го, става това, което показах на снимката.
Re: 1.0 TSI OPF мнения
Аз съм последния човек който ще хвали нещо ако имам съмнения ч качествата му. Вие няколко професора ръсите глупости и сте наясно с всички коли с всички модели и давате мение за всичко. Ако някой иска мнение за МАЗ 500 пак същите ще се надпреварвате да давате мнение от първа ръка. Знаете се кои сте. Ако случайно някой реши да прочете колко мнеия за колко коли съм дал досега ще види че почти не съм писал. И това че съм карал маса коли инцидентно не ме прави разбирач за разлика от вас. В случая ти и още няколко гугълджии да ме убеждавате какво може и какво не може 1.ОТСИ и да пишете тъпотии няма как да стане. Бил карал карал си грънци. Нямам вече такава кола нямам интерес да се правя на въодушевен. Ако трябва да съм честен 1,5 не ме впечатели толкова след 1.0 колкото единицата при първия ми досег с нея. Нямам какво повече да кажа и спирам да пиша тук по тази тема който иска да ви се връзва на глупостите
- fur1ous
- Мнения: 1691
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: 1.0 TSI OPF мнения
chifut написа:На времето карах Пасат 1.8 90к.с карах го до 390хкм.првди д го бракувам без да е пипан мотора. Със 140км мотора на 5 та бвше на 4100. А със 180 беше на 5300.Стига сте правили преразказ по картинка. Малки му били кубиците не стаяал за високи скорости.
На 100х го фърляш и т.н все кръчмарски лакардии.
Стига писа глупости и нереални сравнения, разликата между 1.8 "от едно време" и 1.0tsi е от земята до небето.
Хлабините в тоя 1.8 90 коня са огромни в сравнение със сегашното поколение двигатели които се карат вече с 0w20 масло, на напън 4000 оборота извънграда, никога няма да изкара 400к км с хлабините които има, той въобще не е проектиран за такова нещо, 1.8 90 коня от едно време също не е бил проектиран, но са други причините да издържи. Пишеш само глупости и не разбираш абсолютно нищо, аз мисля повече въобще да не ти чета постовете.
Re: 1.0 TSI OPF мнения
Аз каквото казах казах. Автора да си преценява достоверноста на информацията.
Ако го плашат халбините може някоой москвич да потърси с още по-големи хлабини. О свещена простота.
Ако го плашат халбините може някоой москвич да потърси с още по-големи хлабини. О свещена простота.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 1.0 TSI OPF мнения
telefunken написа:Чифут, хубаво е да поспреш малко с глупостите. Не, че не си забавен, но подвеждаш колеги, които не са достатъчно компетентни.

- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.0 TSI OPF мнения
Спокойно колеги , нема смисъл от заяждане, но наистина е некоректно сравнения 30 годишен 1.8 да се сравнява със сегашните , още повече с 1.0 три бутала за ресурса им.
Re: 1.0 TSI OPF мнения
1.0ТСИ 95к.с разтоварения двигател. Има го във версии с 110 и 115к.с францизите го форсират същия обем до 130к.с. При годишен пробег 15х.км което обосновка за избор на бензинов мотор това са мин. 20г.ресурс при правилна подръжка стига да не дига над 2500оборота заради малките хлабини.
Re: 1.0 TSI OPF мнения
няма френски мотор 1.0 130 коня. Бъркаш се с 1.2 Puretech на Стелантис сигурно или 1.33 TCE на Рено или 1.0Ecoboost на Форд
При 1.0TSI дори и да не издържи колкото старите мотори, все пак пълен ремонт на двигателя не е кон и вол. И след основен ремонт и подменено всичко пак ще си изкара нови минимум 100 хиляди километра.
При 1.0TSI дори и да не издържи колкото старите мотори, все пак пълен ремонт на двигателя не е кон и вол. И след основен ремонт и подменено всичко пак ще си изкара нови минимум 100 хиляди километра.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20283
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.0 TSI OPF мнения
Карал съм T-Cross 1.0 TSI DSG. Даваш газ, форсира се жестоко, тресе, шум до небето - ще излита - поглеждаш през прозореца - колата едва се мести и се чудиш дали да не слезеш да буташ.
За някой тийнейджър, който сега взима книжка ще е по-добре от трамвая.
За разумният избор е 1.5 TSI, а за хората с бензин в кръвта, опциите започват от 2.0 TSI.

За разумният избор е 1.5 TSI, а за хората с бензин в кръвта, опциите започват от 2.0 TSI.
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
- Автомобил: Бора
- Двигател: АКЛ 1999
- Местоположение: София област
Re: 1.0 TSI OPF мнения
Колега по горе написа , че новите коли са по "стегнати" от старите . В тази връзка трябва да се внимава с какви обороти на мотора се кара колата . За старите коли /по стари от мойта / , експерти бяха установили , че скорост на буталото над 15м/с е опасна за двигателя /неефективно смазване / . Като разглобявах преди време , видях че имам дюзи под буталата , въпреки това аз спазвам тези 15 м/с скорост . Мойта е ограничена на 5200 об/мин , макар че за ход на бутало 77.4мм достига 15м/с при 5800об/мин , при 4000 об/мин се движа със 140 км/ч , напълно достатъчно . . За коли с по голям ход 80мм и нагоре , както и за новите е препоръчително да не вдигат високи обороти според мене . Така и така имат по голям въртящ момент . Ако някой се интересува , скоростта на буталото се смята лесно , дели се хода в мм на 30 /пр.77.4/30=2.58 , дели се 15/2.58=5.814 , 5.814х1000=5814 / , при 5814 об/мин мойто бутало се движи с 15м/с скорост .
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 49 госта