
Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 08 яну 2011 1:00
- Автомобил: Passat B8 Rline
- Двигател: 2_0 TDI DFGA
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Това в изток или в запад? Някой който в ходил?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
В Порше София Изток, следващия час за записване онлайн е на 02.02.2024г. В официалния сервиз, само джамбазки Пасати за проверка чакат, много се радват. 

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
hooligan_sk написа: В официалния сервиз, само джамбазки Пасати за проверка чакат, много се радват.

-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Съб 08 яну 2011 1:00
- Автомобил: Passat B8 Rline
- Двигател: 2_0 TDI DFGA
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Някой ползвал ли е услугите от този сайт: https://topdiagnostika.com/ogled-na-kola/
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Предстои ми покупка на Пасат Б8 2.0 ТДИ 150 кс. На 260 хил км. Изцяло със сервизна история. Закупен и обслужван само във Фолксваген
Ясно е, че има много изписано по темата. Но общо взето с няколко думи за какво да погледна и какво да очаквам от този автомобил
Ясно е, че има много изписано по темата. Но общо взето с няколко думи за какво да погледна и какво да очаквам от този автомобил
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Ако под сервизна история се има предвид масла и филтри, значи очаквай много неща (амортисьори, пружини, турбо, гарнитура, радиатори, електрическата ръчна, адблу, съединители било ръчни или DSG, мехатроника на DSG ако има, безброй електрически подводни камъни), окачването като цяло. Общо взето компоненти на над четвърт милион км е нормално да са към края на живота си, ако са оригиналните.
Ако под сервизна история се има предвид масла, филтри и сменяни компоненти когато им е дошло време и/или превантивно, не би следвало да имаш проблем и гледаш просто всичко да работи от екстрите и да няма паразитни шумове.
Също така, Пасат B8 каран на Long life интервали за 260 хиляди километра е според мен бомба със закъснител. Така че, обслужването също има значение какво е нормално или LL.
И двете опции са окей, стига цената да е правилна. Важно е да не ти продадат 2рата опция, а реално да ти дадат 1вата. Сиреч да дадеш 35-40 хил лева за МПС, което тепърва ще почне да му сменяш неща. Не е фатално и не е края на света, но си е допълнителен разход.
Ако под сервизна история се има предвид масла, филтри и сменяни компоненти когато им е дошло време и/или превантивно, не би следвало да имаш проблем и гледаш просто всичко да работи от екстрите и да няма паразитни шумове.
Също така, Пасат B8 каран на Long life интервали за 260 хиляди километра е според мен бомба със закъснител. Така че, обслужването също има значение какво е нормално или LL.
И двете опции са окей, стига цената да е правилна. Важно е да не ти продадат 2рата опция, а реално да ти дадат 1вата. Сиреч да дадеш 35-40 хил лева за МПС, което тепърва ще почне да му сменяш неща. Не е фатално и не е края на света, но си е допълнителен разход.
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
Благодаря ти за отзивчивостта
не точно само масла .... Знам , че преди 30 Хил км водна помпа са сменяли. Преди две седмици пак във Фолксваген му сложиха нов акумулатор и по същото време му правеха уж пълен оглед в сервиза им . И си дадаха тежката дума, че нещата са наред
Но знам ли и аз
Все пак машина е. Всичко може да се очаква
А цената ще е под 30 Хил лв
не точно само масла .... Знам , че преди 30 Хил км водна помпа са сменяли. Преди две седмици пак във Фолксваген му сложиха нов акумулатор и по същото време му правеха уж пълен оглед в сервиза им . И си дадаха тежката дума, че нещата са наред
Но знам ли и аз
Все пак машина е. Всичко може да се очаква
А цената ще е под 30 Хил лв
Re: Passat B8 - за какво да внимаваме при покупка?
В този случай, ако нямаш друг познат, който да може да разчете колата и да я погледне също - вземай щом ти харесва.
Не спомена коя година е колата, но ако примерно тези 260 хил км са магистрални основно и маслото е сменяно на примерно 15-20хил км максимум - колата ще е много запазена. Ако е била служебна и карана едно към гьотере и обслужвана на 30 хиляди (заради разходи към фирмата), ще бъде значително по-уморена. VW дилъра не винаги и не навсякъде можеш да ги третираш като експерти за жалост. В твоя случай не виждам какво допълнително можеш да направиш. Ако продавача ти дава гаранция, дори и малка 3/6 месеца няма какво да мислиш. Ако не дава гаранция, вземаш щом ти харесва и каквото сабя покаже. Може да не правиш нищо освен филтри и масла, може и да трябва да инвестираш някой и друг лев за термостатче, маншонче, радиаторче и т.н. Голям компонент да гръмне при теб за момента по-скоро не се очаква.
Просто при МПС втора употреба винаги има риска, дори и малък да вземеш гледана, проверена здрава кола и въпреки всичко на 3-тия месец да замине турбо примерно. Нещата от живота са, просто трябва да имаш заделени малко средства за "черни дни" и си се наслаждавай на колата.
Един съвет: Задължително каско, защото цените на фарове, брони, боя и т.н. не са хубави все още. Пасата е голяма кола и е трудно да не го задереш някъде. Хасково не е с много широки булеварди и има на няколко места опции за чукване/задиране.
Поздрави, успех и да се похвалиш
Не спомена коя година е колата, но ако примерно тези 260 хил км са магистрални основно и маслото е сменяно на примерно 15-20хил км максимум - колата ще е много запазена. Ако е била служебна и карана едно към гьотере и обслужвана на 30 хиляди (заради разходи към фирмата), ще бъде значително по-уморена. VW дилъра не винаги и не навсякъде можеш да ги третираш като експерти за жалост. В твоя случай не виждам какво допълнително можеш да направиш. Ако продавача ти дава гаранция, дори и малка 3/6 месеца няма какво да мислиш. Ако не дава гаранция, вземаш щом ти харесва и каквото сабя покаже. Може да не правиш нищо освен филтри и масла, може и да трябва да инвестираш някой и друг лев за термостатче, маншонче, радиаторче и т.н. Голям компонент да гръмне при теб за момента по-скоро не се очаква.
Просто при МПС втора употреба винаги има риска, дори и малък да вземеш гледана, проверена здрава кола и въпреки всичко на 3-тия месец да замине турбо примерно. Нещата от живота са, просто трябва да имаш заделени малко средства за "черни дни" и си се наслаждавай на колата.
Един съвет: Задължително каско, защото цените на фарове, брони, боя и т.н. не са хубави все още. Пасата е голяма кола и е трудно да не го задереш някъде. Хасково не е с много широки булеварди и има на няколко места опции за чукване/задиране.
Поздрави, успех и да се похвалиш
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bongoo и 47 госта