vanesto написа:Еми така е, и виждаш каква е цената на кола с реална история и каква е на такава "нов внос" от автоизманниците - почти двойна.
Между другото обявата изчезна нещо, или ти си променил.
Капарирах я, утре живи здрави я взимам.
vanesto написа:Еми така е, и виждаш каква е цената на кола с реална история и каква е на такава "нов внос" от автоизманниците - почти двойна.
Между другото обявата изчезна нещо, или ти си променил.
iron4o10 написа:tdi fen написа:на тези километри като хванеш да си я обслужваш масло на 10к км ще имаш по-дълъг ресурс сравнение с вносните които са над 200 к км
Взех и сервизната история от шкода София(50 лв и мотане все едно искаш секретни документи)-помолих собсвеника да отиде. На 30 к е сменяно маслото на двигателя до сега. Другото което е сменено е спирачна течност, халдекс и филтри. Интересно е че не е сменяно маслото на DSG-то- мисля и то трябва на 57 000 да е сменено но пише само all-wheel drive coupling oil change(демек халдекс и раздатки). Нали оригиналното масло на DSG трябва да се сменя на 60 000км или 120 000?
Kn0cK3r написа:Pagemakerboy написа:Какво толкова удивително е имало в този автомобил, та се е продал така скоропостижно?
Октавиата беше Scout изпълнение, 4х4, 1.8 TSI 3-то поколение EA888, по-добрата кутия DQ250 , с пробег само 114 000км и то от официалното представителство. Факта, че колата е качена вечерта, а колегата още сутринта в 9 е бил там и са му казали, че вече е продадена, говори сам по себе си кое и е удивителното.
Кола се търси на малко километри и от първи собственик. Бангии с неясен произход на по 300 000-400 000 колкото щеш. И кола от наш джамбазин - НИКОГА!