Поло крос
Поло крос
Здравейте, мнение за Поло крос 1,6 бензин, 105 к.с, 2007г. с верига. Градско шофиране основно.
- tdi fen
- Мнения: 4678
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Поло крос
Имам такава служебна не върви особено и харчи много масло над 1 л 1000км масло иначе е евтина поддръжката и става на газ аз бих препоръчал да търсите 1.9 TDI
Re: Поло крос
Имаш проблем с мотора колега tdi fen. Това поло не трябва да харчи повече от 1 литър на 10 хил км.
TDI-то трябва да му мисли DPF-a. Иначе е добър двигател дори и за градско, макар че - ако ще е за много къси дистанции- няма голям смисъл.
Генерално нещата, като за 18 годишна кола, може да е наред - може и да е тотална гробница, която да изглежда добре.
1.6 и 1.4 на Поло от тези години не трябва да горят повече от литър, максимум литър и половина на 10 хил при всякакво шофиране (градско, магистрала, агресивно и т.н.) ако са здрави.
TDI-то трябва да му мисли DPF-a. Иначе е добър двигател дори и за градско, макар че - ако ще е за много къси дистанции- няма голям смисъл.
Генерално нещата, като за 18 годишна кола, може да е наред - може и да е тотална гробница, която да изглежда добре.
1.6 и 1.4 на Поло от тези години не трябва да горят повече от литър, максимум литър и половина на 10 хил при всякакво шофиране (градско, магистрала, агресивно и т.н.) ако са здрави.
- stefan4o
- Мнения: 19295
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло крос
Веригата като предимство ли трябва да е, при кола на толкова години? Т.е. смяната й е почти сигурна още с покупката. Отделно, че вече слагат вериЖКИ, а не вериги :)
- tdi fen
- Мнения: 4678
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Поло крос
Ами за този мотор който е с алуминиев блок не са малко 170 к км гледам внос от Германия там маслото не го сменят често, не се знае дали не започнала да харчи масло
- stefan4o
- Мнения: 19295
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло крос
Това не е ли оня маслояд, дето го има при Голф мк5?
- tonkogtd
- Мнения: 348
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Поло крос
VW Polo Cross 9n3,е едно повдигнато и раздуто Поло,с предно задвижване.И дотам.
Виждам,че питането е от дама,конкретно за Polo Cross.От всички двигатели с които се предлага-1.9TDI помпа дюза.
Иначе най-добрия мотор за модела е 1.8T 20v.Но се вгражда се само при GTI и GTI Cup Edition.
Виждам,че питането е от дама,конкретно за Polo Cross.От всички двигатели с които се предлага-1.9TDI помпа дюза.
Иначе най-добрия мотор за модела е 1.8T 20v.Но се вгражда се само при GTI и GTI Cup Edition.
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3967
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Поло крос
thanis написа:...TDI-то трябва да му мисли DPF-a...
TDI от тези години няма DPF
Re: Поло крос
pamelina написа:Здравейте, мнение за Поло крос 1,6 бензин, 105 к.с, 2007г. с верига. Градско шофиране основно.
Този двигател не е много дефектен, но не е най-подходящият понеже е капризен към качеството на бензина също и свещите. ако има и газова уредба дискомфортът се умножава. Трудно е някой да ти обърне внимание и реално да ти реши проблема когато оборотите заглъхват при определени ситуации, затова на жени винаги препоръчвам дизел, веднага щом запалиш имаш равномерни обороти и много трудно да угасне на полусъединител.
- samo_pechka
- Мнения: 8961
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло крос
paagrio написа: затова на жени винаги препоръчвам дизел, веднага щом запалиш имаш равномерни обороти и много трудно да угасне на полусъединител.
Това е валидно само при ПД и с роторно ГНП .
При КР мотори-не, гаснат си.
Знам, че тези нямат КР мотор, просто ми се видя генерално заключението....
Конкретно за полото, най-вече дизел 1.9 или 1.8т ( рядкост) са добрите варианти.
joro_kem написа:thanis написа:...TDI-то трябва да му мисли DPF-a...
TDI от тези години няма DPF
За някои държави имаха , но определено бяха по-редки. Ако не бъркам.
Re: Поло крос
Поло Крос няма с 1.8Т.
Даже няма нито едно поло с 1.8Т освен Polo GTI
За дизелите, точно от 2009 въвеждат на всички, но преди това може и да има, може и да няма. Трябва да се гледа конкретно по VIN на колата, а не просто с код на мотора.
Polo Cross 9N3 в общия случай ще бъде по-скъпо от нормално 9N3 и при тези обстоятелства, аз лично бих препоръчал да се гледа следващото поколение 6R, защото е значително по-голяма и комфортна и избора от двигатели е много разширен. Също така се предлага и с атмосферката 1.4 85к.с. който за градска кола си е напълно достатъчен, ако не се търси 3 цилиндъра бензин. Има и 1.6 дизела CR, който е много икономичен и не е свръх капризен.
Принципно разликата между нормално и крос поло беше от сорта на 15mm, което не е толкова много.
Даже няма нито едно поло с 1.8Т освен Polo GTI
За дизелите, точно от 2009 въвеждат на всички, но преди това може и да има, може и да няма. Трябва да се гледа конкретно по VIN на колата, а не просто с код на мотора.
Polo Cross 9N3 в общия случай ще бъде по-скъпо от нормално 9N3 и при тези обстоятелства, аз лично бих препоръчал да се гледа следващото поколение 6R, защото е значително по-голяма и комфортна и избора от двигатели е много разширен. Също така се предлага и с атмосферката 1.4 85к.с. който за градска кола си е напълно достатъчен, ако не се търси 3 цилиндъра бензин. Има и 1.6 дизела CR, който е много икономичен и не е свръх капризен.
Принципно разликата между нормално и крос поло беше от сорта на 15mm, което не е толкова много.
- samo_pechka
- Мнения: 8961
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло крос
Като се замисля, май не съм виждал крос версията с 1.8т.
Да, височината е скромна ( аз мислех, че е около 20-25мм в + , но явно съм грешал) . 15мм е нищо, ако е така, има стилистични елементи в повече и реално си е същата коса като "нормалното" поло. На вторичния пазар обаче се харчи по-добре.
Да, височината е скромна ( аз мислех, че е около 20-25мм в + , но явно съм грешал) . 15мм е нищо, ако е така, има стилистични елементи в повече и реално си е същата коса като "нормалното" поло. На вторичния пазар обаче се харчи по-добре.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 138 госта