Колега, един съвет - дори и от дилър най-запазената кола, с пълна история - имай си едни 2000-3000лв заделени ей тъй за "черни дни" - пожелавам да не ти се налага да опираш до тях, но все пак го имай предвид.
Октавия е клас надолу на Пасат - но се опитва да се бори с него, Супърб е еквивалента на пасат. А4-ката е еквивалент на пасат също.
Можеш също да оглеждаш сайтовете на големите компании за оперативен лизинг
https://store.interlease.bg/la-9106-Sko ... mesta.html - Ето октавия, не е ръчка и е над 150 хиляди, но добиваш представа. Имаха един Пасат седан преди няколко седмици - явно е купен.
Избор на читав B8 от официален дилър
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
Е, затова се търси нещо в диапазона до 5-6 години и смятам, че съм прецизирал доста нещата откъм избор на кутия и екстри, които общо взето са лесно откриваеми.
Никой не коментира пасата от чешкия дасвелт, от 2021 и на под 100к километра.
ПС, по-добре тази шкода, макар че пак е голям компромис https://store.interlease.bg/la-9128-Sko ... Mesta.html , но логиката ми е такава, че по-добре малък дизел с ръчна отколкото малък бензин с DSG
просто по-добре fit-ва бюджета като баланс, километри и екстри.
Никой не коментира пасата от чешкия дасвелт, от 2021 и на под 100к километра.
ПС, по-добре тази шкода, макар че пак е голям компромис https://store.interlease.bg/la-9128-Sko ... Mesta.html , но логиката ми е такава, че по-добре малък дизел с ръчна отколкото малък бензин с DSG



Последна промяна от railfan на Вто 08 юли 2025 13:43, променено общо 1 път.
- tdi fen
- Мнения: 4686
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
Според мен от снимките изглежда ок
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
Ниско оборудване за финална цена от сорта на почти 33-35 хиляди лева в зависимост как ще си я докараш. Напълно възможно е тази кола да е виждала максимум 3-4 пъти масло в живота си, свържи се с търговеца и да ти прати сервизна история.
Колегите по WVWZZZ3CZME057380 могат да ти изкарат какво оборудване има.
При положение, че каза бюджет до 27-28 - може ли да се коментира ? Недей да си правиш сметка, че ще ти излезе 31 хиляди, защото няма да е толкова.
Колегите по WVWZZZ3CZME057380 могат да ти изкарат какво оборудване има.
При положение, че каза бюджет до 27-28 - може ли да се коментира ? Недей да си правиш сметка, че ще ти излезе 31 хиляди, защото няма да е толкова.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
railfan написа:Е, затова се търси нещо в диапазона до 5-6 години и смятам, че съм прецизирал доста нещата откъм избор на кутия и екстри, които общо взето са лесно откриваеми.
Никой не коментира пасата от чешкия дасвелт, от 2021 и на под 100к километра.
ПС, по-добре тази шкода, макар че пак е голям компромис https://store.interlease.bg/la-9128-Sko ... Mesta.html , но логиката ми е такава, че по-добре малък дизел с ръчна отколкото малък бензин с DSG![]()
![]()
просто по-добре fit-ва бюджета като баланс, километри и екстри.
Тя кат мойта. Ако те интересува такава, има и други от Порше Мобилити, по-евтини даже.
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
thanis написа:Напълно възможно е тази кола да е виждала максимум 3-4 пъти масло в живота си, свържи се с търговеца и да ти прати сервизна история.
Най-вероятно е така, трудно ще намеря пасат с регулярна смяна на 10к, която ние възприемаме за нормална, защото те всички на до 5 години се обслужват по LL интервалите.
- tdi fen
- Мнения: 4686
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
Предвид критерия не лоша оферта в Германия намериам само този но е почти 150 к км и е комби https://link.mobile.de/LdC3ob8jqkbYjkqHA
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
Тази бялата е чукната отпред вляво. Личи си, че е калпаво събрана.
https://www.dasweltauto.bg/vehicle/2011002252
https://www.dasweltauto.bg/vehicle/2000502368
Разгледайте тези двете и кажете вашето мнение.
Едната е голф комби с DSG на малък мотор(непредпочитано) и метан, но основното й предимство е, че е на много малко километри, а другата е класика, но на повече километри.
То е ясно, че с нещо ще трябва да направя компромис с оглед по-добър общ баланс, но събирам мнения и идеи.
https://www.dasweltauto.bg/vehicle/2011002252
https://www.dasweltauto.bg/vehicle/2000502368
Разгледайте тези двете и кажете вашето мнение.
Едната е голф комби с DSG на малък мотор(непредпочитано) и метан, но основното й предимство е, че е на много малко километри, а другата е класика, но на повече километри.
То е ясно, че с нещо ще трябва да направя компромис с оглед по-добър общ баланс, но събирам мнения и идеи.
- tdi fen
- Мнения: 4686
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
ако слезеш на по ниския клас според мен търси нещо по натупано с екстри
https://link.mobile.de/gMjWDwH6MdpkpdDYA
Тази не лоша предвид километри и че няма да има разходи за докарване
https://mobile.bg/11750076988441568
Тази е интересна още в гаранция но е 37 к https://espaceauto.mobile.bg/obiava-117 ... garantsiya
https://link.mobile.de/gMjWDwH6MdpkpdDYA
Тази не лоша предвид километри и че няма да има разходи за докарване
https://mobile.bg/11750076988441568
Тази е интересна още в гаранция но е 37 к https://espaceauto.mobile.bg/obiava-117 ... garantsiya
- samo_pechka
- Мнения: 8967
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
Къс живот/ресурс има .
Такъв аз лично бих взел само ако е под 70-75к.км . Парите няма са в повече , щото ти за пасат със 150к. навъртяни ще дадеш още и то няма са 2-3к.лв отгоре ( в най-идеалния случай) , ще има за даване по мастери и чаркове.
1.8 с двете дюзи на цилиндър е мотора .
По-добре компромис с купе/марка/модел от ФВ групата, но не и с маторя.
Такъв аз лично бих взел само ако е под 70-75к.км . Парите няма са в повече , щото ти за пасат със 150к. навъртяни ще дадеш още и то няма са 2-3к.лв отгоре ( в най-идеалния случай) , ще има за даване по мастери и чаркове.
1.8 с двете дюзи на цилиндър е мотора .
По-добре компромис с купе/марка/модел от ФВ групата, но не и с маторя.
- tonkogtd
- Мнения: 350
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Избор на читав B8 от официален дилър
Именно.
1.8TSI е с два реда дюзи-MPI+FSI.При ръчната кутия е с 320 Nm.,за разлика от DSG(DQ200),което е ограничено на 250 Nm.
Автора щом търси кола за основно градско каране,и 1.5TSI ще му свърши работа.Но Пасата е по-тежък,за разлика от Голф,Леон,Ибиза,и т.н.,в които се монтира.
Двата двигателя са от различни моторни серии.1.8TSI е идентичен с 2.0TSI,турбото му е различно(по-малко)-IS12.
Незнам дали е видял линка с немския Пасат който му качих по-напред.Ако е на този пробег,не е каран почти.
1.8TSI е с два реда дюзи-MPI+FSI.При ръчната кутия е с 320 Nm.,за разлика от DSG(DQ200),което е ограничено на 250 Nm.
Автора щом търси кола за основно градско каране,и 1.5TSI ще му свърши работа.Но Пасата е по-тежък,за разлика от Голф,Леон,Ибиза,и т.н.,в които се монтира.
Двата двигателя са от различни моторни серии.1.8TSI е идентичен с 2.0TSI,турбото му е различно(по-малко)-IS12.
Незнам дали е видял линка с немския Пасат който му качих по-напред.Ако е на този пробег,не е каран почти.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ИванГеоргиев1 и 111 госта