Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
Само да попитам освен да даваме информация по темата, имаме ли право да задаваме въпроси?
Последна промяна от Vlad777 на Пет 18 юли 2025 18:34, променено общо 1 път.
Причина: Прочети правилата. Понеже не се спираш сам, получаваш ограничение на писането
Причина: Прочети правилата. Понеже не се спираш сам, получаваш ограничение на писането
- VWPASSATGL
- Мнения: 314
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
Аз също съм се чудил за всеобщото масово мнение за високия клас коли, относно подръжката им, високата и цена / което е нормално / и че изкарват 200-250 к км, което ме учудва много. Би трябвало да се вкарват високо качество части и компоненти и възли в тези коли. Да са надеждни и да дават увереност в дълготрайността им. Все пак става въпрос не само за Ауди а и за Мерцедес БМВ това удря в реномето на марките. Аз карам Пасат вече 5 години, купих го на 160 000 км със сигурност въртян, направих му 100 000 сигурно е реално на 500 000 и нищо не съм сменял по основите агрегати - мотор, турбо горивна система, кутия. Цялата електроника и екстри работят все едно е нова. Купих го от джамбазин от Хасково без никаква история...
Със сигурност е скъпа подръжката на такова Ауди съгласен съм, но сложих от едната страна Ауди с всички екстри за модела за 38000 и пасат с убит салон и фарове за 38 000 лева и се замислих аз какво правя реално. 20 години карам коли защото съм се водил от мнението на хората кое е разумно, кое е добре как все ще плащам ако взема тази кола или онази. И така минаха 20 години в компромиси, в началото не можех да си позволя висок клас кола, сега мога и мисля да се впусна, взема ли пасат или шкода ще се питам всеки ден защо не взех Ауди.
Ако искам само да се предвижвам щях да си карам пасата, малко изгни но е добре технически, предстои му обслужване за 1500-2000 но не е болка.
Търся комфорт динамика, скорост, безопасност, присъствие на пътя Пасат няма как да го даде...
Със сигурност е скъпа подръжката на такова Ауди съгласен съм, но сложих от едната страна Ауди с всички екстри за модела за 38000 и пасат с убит салон и фарове за 38 000 лева и се замислих аз какво правя реално. 20 години карам коли защото съм се водил от мнението на хората кое е разумно, кое е добре как все ще плащам ако взема тази кола или онази. И така минаха 20 години в компромиси, в началото не можех да си позволя висок клас кола, сега мога и мисля да се впусна, взема ли пасат или шкода ще се питам всеки ден защо не взех Ауди.
Ако искам само да се предвижвам щях да си карам пасата, малко изгни но е добре технически, предстои му обслужване за 1500-2000 но не е болка.
Търся комфорт динамика, скорост, безопасност, присъствие на пътя Пасат няма как да го даде...
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
Щом ти е мерак - качвай се. Просто да знаеш, че това са коли с доста подводни камъни. Не е казано, че в твое владение - ще му изхвърлиш 3 шапки с пари, но рисковете са там.
По отношение на комфорт и безопасност - Пасата си е с аудито почти. От към динамика и скорост изостава, ама така е - пусто му и сегментиране на концерна. Ако се предлагаше Пасат с 3 дизел или V6 турбо мотор ехеее.
Имай си едно наум, пък винаги ако изскочи нещо голямо- можеш да разкараш колата на по-малка загуба и следващия да си се оправя. Не се подлъгвай по премиум марка и здравина и надежност (разбирай има много системи и са сложни и навързани, като черва и ако нещо гръмне повлича след себе си други и често трябва пътна помощ).
Тези премиум марки на години и километри имат значително по-голям ресурс, ако не ги тормозиш. Ако я натискаш и си агресивен шофьор, ще си струва допълнително в обслужването.
Задължително каско да има колата и задължително използвай поне среден клас части и консумативи и може и да имаш късмет без сериозни драми.
По отношение на комфорт и безопасност - Пасата си е с аудито почти. От към динамика и скорост изостава, ама така е - пусто му и сегментиране на концерна. Ако се предлагаше Пасат с 3 дизел или V6 турбо мотор ехеее.
Имай си едно наум, пък винаги ако изскочи нещо голямо- можеш да разкараш колата на по-малка загуба и следващия да си се оправя. Не се подлъгвай по премиум марка и здравина и надежност (разбирай има много системи и са сложни и навързани, като черва и ако нещо гръмне повлича след себе си други и често трябва пътна помощ).
Тези премиум марки на години и километри имат значително по-голям ресурс, ако не ги тормозиш. Ако я натискаш и си агресивен шофьор, ще си струва допълнително в обслужването.
Задължително каско да има колата и задължително използвай поне среден клас части и консумативи и може и да имаш късмет без сериозни драми.
- Traytor
- Мнения: 1885
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
VWPASSATGL написа:Аз също съм се чудил за всеобщото масово мнение за високия клас коли, относно подръжката им, високата и цена / което е нормално / и че изкарват 200-250 к км, което ме учудва много.
Това не е вярно, изкарват по много(определени мотори, но същото важи и за пасати, голфове и прочие). Проблема е че обслужването е много по-скъпо и като си 4-5 собственик, обикновено не знаеш предния дали не е бил някой мърляч. При навременна поддръжка карат страшно много. Но това което казах и по-рано важи, стандартните работи които излизат с времето са много скъпи и трябва да си готов за това.
Екземпляра който ти сподели е толкова рисков че ми се реве, ако ти се кара такава кола, огледай се за 3ка дизел, но с едната турбинка, върви много приятно и е доста по-безпроблемна. Въздушното окачване е нещо много хубаво, но е много скъпо, аз така и не оправих разпределителния клапан, не ми се даваха 1600лв, но при мен не беше страшно защото изпускаше възглавницата за една седмица(рядко е седяла повече).
От там насетне, такава кола според мен не вземай от България или търси с доказана история(не че е гаранция, но е нещо).
Както каза thanis ако ти е на сърце, вземай но я обслужи, въпреки че е скъпо и ще трябва да излезе мотора от коша.
Пак казвам, не е вярно че карат по 250 000 моята ако съдя по волана и шофьорската седалка, определено беше над 250-300.
- VWPASSATGL
- Мнения: 314
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
На реални 240 000 е проверени в Ауди, обслужвана навреме без сериозни ремонти, от Швейцария от частно лице един собственик. Това е което знам другото е приказките на джамбаза, че си заслужава, което изобщо не го вземам за вярно.
Да, ако я вземаз веднага ще има Каско след регистрацията в КАТ.
Да, ако я вземаз веднага ще има Каско след регистрацията в КАТ.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
Последния път когато аз си търсех за себе с кола, оглеждах и тия с трилитрови мотори. Имаше доста за предлагане и това което ми се наби тогава бе, че предложенията с около 200-240к.км навъртяни бяха много на фона на тия с малките км. Цените - доста сносни и съпоставими с мотори 2.0тди. Често и по-ниски ( спрямо 2.0тди , сходни км) . Почти винаги с повече екстри ( пак спрямо 2.0тди) .
Знаех, че поддржката на тези трилитрови мотори бе доста солена, но колко точно....
Оказа се с доста отгоре.
След малко умуване и обикаляне реших , че по-добре ( за себе си) да купя 2.0тди , но колкото се може малко км ( в случая на 40к.км)
Така варианта да сгъне скъп детайл пада, да е карана по ЛЛ схеми - също.
Дизел от "новите" , правилото е : колкото се може на по-малко км , за предвидения бюджет. По-добре да се преглътне някоя екстра, капли/гуми, цвят, но не и да е много км.
Желая ти успех.
Ще ти е нужен.
Знаех, че поддржката на тези трилитрови мотори бе доста солена, но колко точно....
Оказа се с доста отгоре.
След малко умуване и обикаляне реших , че по-добре ( за себе си) да купя 2.0тди , но колкото се може малко км ( в случая на 40к.км)
Така варианта да сгъне скъп детайл пада, да е карана по ЛЛ схеми - също.
Дизел от "новите" , правилото е : колкото се може на по-малко км , за предвидения бюджет. По-добре да се преглътне някоя екстра, капли/гуми, цвят, но не и да е много км.
Желая ти успех.
Ще ти е нужен.
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
samo_pechka написа:По-добре да се преглътне някоя екстра..
Най-скъпата екстра в един автомобил е двигателя. За да си доволен новия стар автомобил трябва да е най-малко по динамичен от стария. Аз бих се притеснявал повече от скоростната кутия отколкото от 3.0TDI.
Колкото и да е удачен избор В8, антикорозионната му зашита не е съвсем наред. По добра от В6/В7 и доста назад от премиум марките.
- VWPASSATGL
- Мнения: 314
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
Имам кола която изгни не искам още една такава, а за ZF кутията само хубави неща съм чувал.
- Traytor
- Мнения: 1885
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
ZF кутията няма какво да я мислиш, стига да е обслужвана, DSG-то е доста по-рисково и скъпо за ремонт
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Покупка на Passat B8.5 от конкретна обява
Да, аз съм си фен на ръчки и мразим автомати.
Конкретно и тая която взех е с ръчка .
ZF е класика при автоматите и знам, че са корави ( принципно) там драма няма да има, но пък са една идея малко по-мудни от ДСГ ( пак принципно) и отнемат по-голям процент от повера на мотора ( за разлика от ДСГ).
Обаче варианта да се осере ДСГ е по-изявен , особено на кола с км. Там просто го има този момент и си е направо изключение, ако устиска без сериозни драми над определени км.
Ненапразно за някои пазари ДСГ бе внимателно предлагано или просто продължи предлагането със ZF .
Докато за европейския пазар , премахнаха опцията при по-малките мотори с тая кутия и безцеремонно нахакаха ДСГ-ето.
Конкретно и тая която взех е с ръчка .
ZF е класика при автоматите и знам, че са корави ( принципно) там драма няма да има, но пък са една идея малко по-мудни от ДСГ ( пак принципно) и отнемат по-голям процент от повера на мотора ( за разлика от ДСГ).
Обаче варианта да се осере ДСГ е по-изявен , особено на кола с км. Там просто го има този момент и си е направо изключение, ако устиска без сериозни драми над определени км.
Ненапразно за някои пазари ДСГ бе внимателно предлагано или просто продължи предлагането със ZF .
Докато за европейския пазар , премахнаха опцията при по-малките мотори с тая кутия и безцеремонно нахакаха ДСГ-ето.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: loopci и 77 госта