Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Оглеждам се за голф 6 бензинов. Въпреки не толкова надеждните TSI мотори. Кой мотор е най-малко проблемен и на кои детайли относно подръжка трябва да обърна внимание. Знам, че са с калпави вериги и до там. Въпреки това за мен Голф си остава най-красивия и надежден хечбеков автомобил. 5 или 6 степенна механична кутия? И лед стоповете фабрично ли са или оптичен туниг, който се прави в последствие от собствениците. Защото голф 6 без лед стопове, си е като баварец без енджъл айс.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Най-надеждни от тези години са тези, които не са tsi. Но пък те, при 1.4 и 1.6 са слабички като вървеж. За красив – да. За надежден хечбек от тези години е назад в класацията. По – безпроблемни бензинови хечбек от тези години са Auris(може и хибриди), Civic, Ceed, I30.
Според мен за бензинов Ваг tsi е добре да се инвестира в следващата генерация, която е euro 6.
Според мен за бензинов Ваг tsi е добре да се инвестира в следващата генерация, която е euro 6.
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Щатският 2.5л 07К двигател. Няма директно впръскване, чугунен блок, някой от тях са и без maf.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Резервния вариант ми е Astra J. Понеже ми излизат не повече от 20 бройки голф 6, тия, които са под 200 000км им искат по над 10 000 евро, което няма как да стане в предвит, че е 15 годишна кола все пак и TSI не са надеждни мотори. Иначе комбита има бол супер запазени за под 4000 евро на 200 000 реални км. Но нещо не се виждам в тоя куфар. Иначе освен на немските съм фен на шведските и италиянските автомобили. Всичко друго за мен са превозни средства.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Италианските модели хечбек от тези години имат бензинови мотори с турбо, без директно впръскване и с чугунен блок.
- jordan17772
- Мнения: 727
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
2.0 TFSI EA113, който се слага само в Golf 6 R. Не го бъркайте с EA888 Gen 2 в Golf 6 GTI.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
gogogo79 написа:Италианските модели хечбек от тези години имат бензинови мотори с турбо, без директно впръскване и с чугунен блок.
Кои визираш Жулиета ли? Карал съм такава, усеща се спортния дух, но е по тясна от голф 5. Имат скъпа електроника и не всеки майстор може да ги прави. Алфите са ,,друга бира,,
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Sky_is_the_Limit написа:gogogo79 написа:Италианските модели хечбек от тези години имат бензинови мотори с турбо, без директно впръскване и с чугунен блок.
Кои визираш Жулиета ли? Карал съм такава, усеща се спортния дух, но е по тясна от голф 5. Имат скъпа електроника и не всеки майстор може да ги прави. Алфите са ,,друга бира,,
Да, Жулиетата визирам...понеже е най, най от Италианките в тоя клас. Ама има и други хечбеци с тези двигатели Lancia Delta, Bravo, Tipo. Фиатите специално, не мисля, че са със скъпа подръжка.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7861
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Бих заложил на 1,4ТСИ 122кс в Голф 6. Обективно има проблем с веригите, но комплекта по спомен беше 700-800лв и се сменя на 80 000км. Всичката останала поддръжка, е като при всеки друг турбомотор с директно впръскване. Имах такъв през 2014-15г, на 110К го продадох на приятел, в момента е на 270К и още си се търкаля - с 2 смени на вериги. Ремонтите са били изцяло общо автомобилни и съвсем приемливи като цена - съединител, тампони мотор и такива неща. 

-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
gogogo79 написа:Sky_is_the_Limit написа:gogogo79 написа:Италианските модели хечбек от тези години имат бензинови мотори с турбо, без директно впръскване и с чугунен блок.
Кои визираш Жулиета ли? Карал съм такава, усеща се спортния дух, но е по тясна от голф 5. Имат скъпа електроника и не всеки майстор може да ги прави. Алфите са ,,друга бира,,
Да, Жулиетата визирам...понеже е най, най от Италианките в тоя клас. Ама има и други хечбеци с тези двигатели Lancia Delta, Bravo, Tipo. Фиатите специално, не мисля, че са със скъпа подръжка.
Според мен от италиянките най-лови окото жулиетата. Има един модул ,,Multi air,, , който променя поведението на спирачките, двигателя, и окачването. Често се чупел и струва една чанта пари. На някои бройки се люпи и безцветния лак. Има смисъл, ако е перфектно подържана и с доказана история. И задължително при покупка на автомивка, защото влиза вода през третия стоп или задната чистачка и стая басейн в лигена на резервната гума. Абе така става като превариш спагетите хахахаха
- tonkogtd
- Мнения: 355
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Има ли предвиден примерен бюджет за покупка на Голф 6-ца?За бензинов двигател става дума.
Аз ти казвам от моята гледна точка.Или 1.6 102 коня,демек в ниския ценови диапазон.Има и такива със заводска газ.
Или 2.0T моторите,от моторната серия ЕА113,в Edition35 и R,съответно с 235 и 270 коня.
Аз ти казвам от моята гледна точка.Или 1.6 102 коня,демек в ниския ценови диапазон.Има и такива със заводска газ.
Или 2.0T моторите,от моторната серия ЕА113,в Edition35 и R,съответно с 235 и 270 коня.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
5000 евро е бюджета. Обаче искам да е с турбо автомобила и пет врати и да е черен. Вече атмосферки не ми се карат.
- samo_pechka
- Мнения: 9056
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Значи просто казано в този случай ФВ ще отпаднат.
П.п. и защо задължително с турбо? Моя шурей последно си взе една тройка ( бмв) с трилитров бензинов мотор и без турбо . Светулка с много прилична динамика и въвреж.
Та хората са го казали , че от атмосферката по-добро няма ( откъм проблеми де) . И ако ти е слаба, значи да се компенсира с по-голяма кубатура. Това е. Успех.
П.п. и защо задължително с турбо? Моя шурей последно си взе една тройка ( бмв) с трилитров бензинов мотор и без турбо . Светулка с много прилична динамика и въвреж.
Та хората са го казали , че от атмосферката по-добро няма ( откъм проблеми де) . И ако ти е слаба, значи да се компенсира с по-голяма кубатура. Това е. Успех.
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пон 02 яну 2017 1:24
- Автомобил: Kia Ceed x-ecutive
- Двигател: 1600 126 hp 2010 year
- Местоположение: Варна
Re: Кой бензинов двигател на голф 6 е най-малко проблемен
Читавите бензинови 6 цилиндрови 3-ки държат доста солена цена. От другите марка, доколкото имат 6 цилиндрови мотори в C клас сегмент, са доста редки и от там и скъпи.
Е то, от тия години в Голфовия клас, какво 4 цилиндрово е останало без турбо дето да има вървеж?! Няма такова.
Колкото до Джулиетите, те държат ниски цени, заради насаденото от преди години мнение. Ама то реално, даже и с най- проблемния мотор да се вземе 1.4 multiair, колата е 170 коня с турбо, харчи средно 8 литра и и се слага евтина газова...Плюс това, ако не е от първите години проблема с multiair системата е изчистен.
Е то, от тия години в Голфовия клас, какво 4 цилиндрово е останало без турбо дето да има вървеж?! Няма такова.
Колкото до Джулиетите, те държат ниски цени, заради насаденото от преди години мнение. Ама то реално, даже и с най- проблемния мотор да се вземе 1.4 multiair, колата е 170 коня с турбо, харчи средно 8 литра и и се слага евтина газова...Плюс това, ако не е от първите години проблема с multiair системата е изчистен.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 40 госта