Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
- D1D00
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пет 11 фев 2011 16:21
- Автомобил: Volkswagen Golf GT
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Шумен
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
Някой нов Golf R от последните модели, красиви машини са .... 
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
Не знам дали имаш нужда от нечия лична и специфична аргументация, но ето моите 2ст:
- Нов, защото нямам нужда от излишни въпросителни в живота си.
- Най-големия и комфортен бензинов/хибриден SUV/Crossover, който попада в бюджета. Защото никога повече, няма да дам сериозна сума пари за ниска кола. Назобения MK5 GTI с който бръмча 1-2 дни в седмицата, ми е макса за нещо ниско.
- Обезателно цивилна версия. Дори по възможност без Р-лайни, ГТ-лайни и подобни скъсяващопружинни неща. След 25К за година и малко с Тигуан Р(320кс), извода ми е: 2% кеф(даже е много), 98% друсане и подскачане. А колата е дори осезаемо по-комфортна от Голф Р.
И достигам до нещо такова:
KIA Sorento Comfort 1,6T Hybrid 4WD 7seat - 55 659.23 €.
Ще има нужда от няколко добавки, но ще може и да се преговаря, за да са подарък.
- Нов, защото нямам нужда от излишни въпросителни в живота си.
- Най-големия и комфортен бензинов/хибриден SUV/Crossover, който попада в бюджета. Защото никога повече, няма да дам сериозна сума пари за ниска кола. Назобения MK5 GTI с който бръмча 1-2 дни в седмицата, ми е макса за нещо ниско.
- Обезателно цивилна версия. Дори по възможност без Р-лайни, ГТ-лайни и подобни скъсяващопружинни неща. След 25К за година и малко с Тигуан Р(320кс), извода ми е: 2% кеф(даже е много), 98% друсане и подскачане. А колата е дори осезаемо по-комфортна от Голф Р.
И достигам до нещо такова:
KIA Sorento Comfort 1,6T Hybrid 4WD 7seat - 55 659.23 €.
Ще има нужда от няколко добавки, но ще може и да се преговаря, за да са подарък.
- nikolay_ss
- Мнения: 1155
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
Тая КИА в града как да е ще се ядва, ама извънградско тея мотори са ужасни бръмчат, горят и не вървят изобщо. Погледнах по спецификация какви данни им дават 9.4с до 100... това за чисто нова кола за 55к евро ми се струва ужасно бавно.
- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20374
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
След лека отстъпка от VW за 55000 евро може да се вземе Tayron с 2.0 TSI 4x4 и 205 кс, ниво Елеганс доста приятно оборудване, а дългото му междуосие и новото DCC окачване го прави много комфортен откъм возия, ако това се търси. Имам наблюдения от първо лице върху един такъв и наистина е много различен от предишния Тигуан, над какъвто също имам наблюдения.
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
Е твоята генерация Туарег и той е почти там. 1s разлика има. Почти никой не се интересува от 0-100, защото почти никой не го прави. Еластичността на мотора е значително по-важна, което в случая на Соренто е 6.7s доускорение от 80-120
Пък е само 200 кила кила разлика, а уж 3-ка мотор дизел, само дет туарега 6.5л смесено вижда само като се бута през половината време.
Новия туарег е минимум 50% по-скъп (почва от 150 хил лева) и е само с 2с по-бърз от това Соренто.
HEV не са коли направени за силно магистрално каране. Ако основния фокус е комфорт, икономия и сила на магистрала 6 цилиндров редови дизел, като искаш да караш 160+ и да гори "малко".
Просто вече 55 хил евро за нова кола, не е сума която имаше тежест както преди 5-6-7 години.
Dacia Sandero сега почва от 28 хиляди лева, преди 8-10 години за почти тези пари се вземаше Kia Ceed.
Golf 8.5 почва от 53 хил лева, а уж народен автомобил.
A класа Мерцедес почва от 84 хил лева
Пък е само 200 кила кила разлика, а уж 3-ка мотор дизел, само дет туарега 6.5л смесено вижда само като се бута през половината време.
Новия туарег е минимум 50% по-скъп (почва от 150 хил лева) и е само с 2с по-бърз от това Соренто.
HEV не са коли направени за силно магистрално каране. Ако основния фокус е комфорт, икономия и сила на магистрала 6 цилиндров редови дизел, като искаш да караш 160+ и да гори "малко".
Просто вече 55 хил евро за нова кола, не е сума която имаше тежест както преди 5-6-7 години.
Dacia Sandero сега почва от 28 хиляди лева, преди 8-10 години за почти тези пари се вземаше Kia Ceed.
Golf 8.5 почва от 53 хил лева, а уж народен автомобил.
A класа Мерцедес почва от 84 хил лева
- nikolay_ss
- Мнения: 1155
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
Не знам защо се захапа за туарега ми, но дизел спрямо бензин даже и хибрид няма нищо общо в ускорението, тоя бензин за да върви трябва да го настъпваш яко в обороти.
Ускорението което ти предлага дизелът от ниските обороти даже и да са на равни коне с бензина е много по-голямо и достатъчно за бързо изпреварване. Бензинът най-малкото ще трябва да си предавка надолу за да тръгне да ускорява бързо.
Тази 1 секунда а и ускорение 0-100 да и мен не ме интересува, но моята скоростна кутия е разработена около 2009г., предполагам на тази киа няма да е по стара от 5 години, което си е доста технологичен напредък и ще сменя по-бързо и адекватно от моята.
Съответно в ускорение директно от дадена скорост да кажем за изпреварване извънградско в диапазона който цитираш 80-120 км/ч, изобщо няма смисъл да ги сравняваме при сложена предавка на 3-та или 4-та скорост.
За разходът си прав, средния е около 10л/100км, но който гледа разход не си купува такава кола, а и предполагам си запознат колко му е поддръжката, така че това е един от най-малките разходи.
Отиди просто на тест драйв на киа или хюндай да усетиш тоя 1.6 хибриден мотор колко е изтормозен и ще си говорим пак.
А и разхода 6.5л може би е само по-каталожни данни, като гледам малка извадка в спритмонитор се върти около 7.5л/100км, което не казвам че е много, но не е нещо уау като разход за което да се хванеш за да си купиш тази кола.
Така е 55 хил евро, не са много за нова кола която да има от всичко по-много, трябва да се направи компромис все с нещо.
Затова аз предпочитам да си взема втора ръка премиум, на който вече е платена търговската надценка, спаднала е цената за това, че е най-новия модел и се е обезценил затова, че е на 1-2-3 години. Съответно при повече търсене може да се намери подобна кола на цена 50% по-ниска от първоначалната, а колата да е в топ състояние. Като съответно съм си предвидил и някаква сума за евентуално обслужване при покупката, а не само да купя и да карам с надеждата, че като е на 2-3 години няма какво да й е.
Ускорението което ти предлага дизелът от ниските обороти даже и да са на равни коне с бензина е много по-голямо и достатъчно за бързо изпреварване. Бензинът най-малкото ще трябва да си предавка надолу за да тръгне да ускорява бързо.
Тази 1 секунда а и ускорение 0-100 да и мен не ме интересува, но моята скоростна кутия е разработена около 2009г., предполагам на тази киа няма да е по стара от 5 години, което си е доста технологичен напредък и ще сменя по-бързо и адекватно от моята.
Съответно в ускорение директно от дадена скорост да кажем за изпреварване извънградско в диапазона който цитираш 80-120 км/ч, изобщо няма смисъл да ги сравняваме при сложена предавка на 3-та или 4-та скорост.
За разходът си прав, средния е около 10л/100км, но който гледа разход не си купува такава кола, а и предполагам си запознат колко му е поддръжката, така че това е един от най-малките разходи.
Отиди просто на тест драйв на киа или хюндай да усетиш тоя 1.6 хибриден мотор колко е изтормозен и ще си говорим пак.
А и разхода 6.5л може би е само по-каталожни данни, като гледам малка извадка в спритмонитор се върти около 7.5л/100км, което не казвам че е много, но не е нещо уау като разход за което да се хванеш за да си купиш тази кола.
Така е 55 хил евро, не са много за нова кола която да има от всичко по-много, трябва да се направи компромис все с нещо.
Затова аз предпочитам да си взема втора ръка премиум, на който вече е платена търговската надценка, спаднала е цената за това, че е най-новия модел и се е обезценил затова, че е на 1-2-3 години. Съответно при повече търсене може да се намери подобна кола на цена 50% по-ниска от първоначалната, а колата да е в топ състояние. Като съответно съм си предвидил и някаква сума за евентуално обслужване при покупката, а не само да купя и да карам с надеждата, че като е на 2-3 години няма какво да й е.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
Въпроса нов или "леко" употребяван по-луксозен автомобил е стар колкото света. Към днешна дата, аз не смея да купувам по втората схема. Нямам нерви за бъгове по камери, софтуер, милион датчици. Не е до парите за поддръжка, просто предпочитам да инвестирам свободно време в себе си и семейството ми, вместо да гоня фантомни проблемчета по някаква машина. За това си взимам бюджета и купувам каквото мога с него, от магазина.
Стига се чоплихте за тая динамика, ще каже човек, че ще излизате в орбита. Дали е 1,6т хибрид или 3.0тди и двете си крепят 160 тихо и безпроблемно на магистралата. И 1,3т в актуалния Кашкай, също. Едното доускорявало 6% по-бързо от другото, голям праз. Всичко това са апликации за нормално придвижване.
В тотално неочакван обрат на събитията, предпочитам да стоя в Киата. :(
Стига се чоплихте за тая динамика, ще каже човек, че ще излизате в орбита. Дали е 1,6т хибрид или 3.0тди и двете си крепят 160 тихо и безпроблемно на магистралата. И 1,3т в актуалния Кашкай, също. Едното доускорявало 6% по-бързо от другото, голям праз. Всичко това са апликации за нормално придвижване.
Vlad777 написа:След лека отстъпка от VW за 55000 евро може да се вземе Tayron с 2.0 TSI 4x4 и 205 кс, ниво Елеганс доста приятно оборудване, а дългото му междуосие и новото DCC окачване го прави много комфортен откъм возия, ако това се търси. Имам наблюдения от първо лице върху един такъв и наистина е много различен от предишния Тигуан, над какъвто също имам наблюдения.
В тотално неочакван обрат на събитията, предпочитам да стоя в Киата. :(
- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20374
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
Аз съм останал с впечатлението, че е по-вероятно тези бъгове да се появят през първите 1-2 години, отколкото между 2 и 5? И съответно висенето по сервизите за бъгoве и дефекти да се падне точно на първия собственик?hooligan_sk написа:Нямам нерви за бъгове по камери, софтуер, милион датчици.
Сега даже проверих, че Sorento има с 27 мм по-дълго междуосие от Тайрона, но пък Тайрона има с 3 см по-голям просвет и тежи поне 200 кг по-малко.hooligan_sk написа:В тотално неочакван обрат на събитията, предпочитам да стоя в Киата. :(
Гледах няколко ревюта и сравнения между Соренто и Тайрон и всъщност се ориентирах, че КИА-та е по-комфортния автомобил, докато Тайрона е по-динамичен и по-приятен за шофиране. Обаче КИА-та за да стане по-комфортен идва и доста по-скъп - в едно от сравненията КИА-та беше 65000 евро срещу 56000 за Тайрона, което не е малко. В такъв случай дали КИА-та, която не е с топ оборудване би била по-добър избор? Естествено всеки си има неговите предпочитания, иначе всички щяхме да караме 911 за тия пари, каквото би бил моя избор.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7867
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
Киата е просто в класа на Q5/X3/GLC изначално, а Тайрона го достига, когато разтегнеш Тигуан. Разликата в класа се вижда например по базовото колело 235/55R18 срещу 235/60R18, както и по тези 200кг допълнително тегло. Сорентото ми е цялостно по-солидно и бих избрал него. Иначе за цената си прав, при 55 евра, Тайрона ще е по-добре оборудван. Въпреки това...
За проблемчетата, аз лично съм си решил, че искам да имам всички 5г фабрична/дилърска гаранция. И до тук съм доволен, спокойно ми е, нямам забележки към Порше Изток и Силвърстар.
За проблемчетата, аз лично съм си решил, че искам да имам всички 5г фабрична/дилърска гаранция. И до тук съм доволен, спокойно ми е, нямам забележки към Порше Изток и Силвърстар.
- mukot
- Мнения: 340
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: Honda ZR-V Advance
- Двигател: e HEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
Извинявайте, знам че е субективно ама Тайрона е много грозен.
- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
С жената да обиколим Южна Америка, Африка, Австралия .
Ако ще и с барутник да съм. Само да върви и да не се чупи по пътя.
Коли не ми трябват, не ме блазнят. Имам си.
Ако ще и с барутник да съм. Само да върви и да не се чупи по пътя.
Коли не ми трябват, не ме блазнят. Имам си.
Re: Какъв автомомбил бихте купили за 55 000 евро?
В Австралия ако тръгнеш с барутник на път си е руска рулетка - спре ли колата може там да си останеш.
Иначе темата поне аз я възприемам като каква нова кола бихте купили с тия пари. Никой не е казал, че това са ти единствените пари. С други думи изборът не е нова кола или Австралия - едното не изключва другото.
Иначе темата поне аз я възприемам като каква нова кола бихте купили с тия пари. Никой не е казал, че това са ти единствените пари. С други думи изборът не е нова кола или Австралия - едното не изключва другото.
