katorjnika написа:аз карам 1.4 МРI и мога да кажа само че колкото пише толкова върви мн съм доволев прероръчвам ти го нищо че е 60 коня (малък данък малка застлаховка малък разход)
Е баш 220 не вярвам да върви
katorjnika написа:аз карам 1.4 МРI и мога да кажа само че колкото пише толкова върви мн съм доволев прероръчвам ти го нищо че е 60 коня (малък данък малка застлаховка малък разход)
eradev написа:колега, замисли се с тези цени на нафтата има ли смисъл да караш дизелова кола. Ще ти гори 5-6, което по 2 лева и нещо си е 11-12 лева. Бензиновата ще ти гори 10-11 и то градско, което е 10-11 лева, а извън града 7, максимум 8. Все пак избора си е твой.
kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..
madman86 написа:kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..
аз съм с 1.4 MPI 2000 44KW с нормална газова тип резервна гума с прикачен компютър за всеки цилиндър върви почти еднакво на газ и на бензин разхода е невероятно малък обслужването барабар с нов съединител нови задни амортесьори всички накладки и течности 700 а и прехвърляне в КАТ застраховки каско и гражданска 550 лв. данък 17 лв. с лихвата хаха колата е супер
ping23 написа:madman86 написа:kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..
аз съм с 1.4 MPI 2000 44KW с нормална газова тип резервна гума с прикачен компютър за всеки цилиндър върви почти еднакво на газ и на бензин разхода е невероятно малък обслужването барабар с нов съединител нови задни амортесьори всички накладки и течности 700 а и прехвърляне в КАТ застраховки каско и гражданска 550 лв. данък 17 лв. с лихвата хаха колата е супер
Не знам VW да са пуснали кола на газ
Gecatawe написа:ping23 написа:madman86 написа:kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..
аз съм с 1.4 MPI 2000 44KW с нормална газова тип резервна гума с прикачен компютър за всеки цилиндър върви почти еднакво на газ и на бензин разхода е невероятно малък обслужването барабар с нов съединител нови задни амортесьори всички накладки и течности 700 а и прехвърляне в КАТ застраховки каско и гражданска 550 лв. данък 17 лв. с лихвата хаха колата е супер
Не знам VW да са пуснали кола на газ
Абе и аз незнам в цивилизованите държави хората да карат с крадена нафта или от тази дето смърди на "гранясали мекици" , ама тука си караме!!! Всичко е заради това че обикновенния човечец няма пари и за това мислим какви ли не варянти за да ни излиза по-тънко.
П.С. бензина според мене е по-добре, а дизела излиза по-тънко (имам и дизелов автомобил).
Gecatawe написа:ping23 написа:madman86 написа:kostadinchy написа:@eradev Така е колега,но ако е бензинова нали се сещаш,че трябва да дам най-малко 1000 лв. за инджексион .. щото ти май така го смяташ по 1 лев..
аз съм с 1.4 MPI 2000 44KW с нормална газова тип резервна гума с прикачен компютър за всеки цилиндър върви почти еднакво на газ и на бензин разхода е невероятно малък обслужването барабар с нов съединител нови задни амортесьори всички накладки и течности 700 а и прехвърляне в КАТ застраховки каско и гражданска 550 лв. данък 17 лв. с лихвата хаха колата е супер
Не знам VW да са пуснали кола на газ
Абе и аз незнам в цивилизованите държави хората да карат с крадена нафта или от тази дето смърди на "гранясали мекици" , ама тука си караме!!! Всичко е заради това че обикновенния човечец няма пари и за това мислим какви ли не варянти за да ни излиза по-тънко.
П.С. бензина според мене е по-добре, а дизела излиза по-тънко (имам и дизелов автомобил).
Koksan написа:Няма как да ти стигнат 300лв за обслужване! То само маслото ще е 100, Филтъра горивния ще е 40-50, Масления 10-20, Въздушния 20-30, На купето - 20-30, Ремъка пистовия -20-30лв, някоя негова ролка ако има 40-50, После се минава на ангренажен, той ще е поне 100лв, ролките там ще са поне 140-150лв двете(ако са само толкова) като сложиш и Водна помпа -150лв и евентуално но препоръчително смяна на Антифриз - 60-70лв, смяна на спирачна течнот - 40лв, смяна на хидравлична течност 40лв -
МАЙ много се събраха! Ако излезе и съединител .... там споделих - 1300-1400лв само за части
Спирачки .... 250-300лв предни + 30-40лв за спирачни маркучи(желателно е); 150-250 задни (не се зане дали ще е с дискови или барабанни, ако са дискови и маркучета 20-30лв)
Та ... викам сам да си удариш чертата!
Успех!
joro_84 написа:
Пич ти много надвишаваш цените ми се струва-караш ли такова поло...?
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта