Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
моето като го взех миналата година ноември го обслужих за 200 лева (без труда). В това чиско масло, 2-та въздушни филтър-а, маслен, горивен, ангренажен + 1 ролка. Другите ми не бяха за смяна. Двигателя е 1.4 60 коня. Мога да кажа, че върви добре дори и с 4 човека и климатик, но все пак ако искате нервно шофиране ще трябва да сте сами в колата. С пътници и багаж си е тромава нормално е. Аз лично много се изкушавам да покарам едно ТДИ, но не бих си го купил. Много нервен, много икономичен, много шумен и много труден ако се развали. Едва ли е случайно, че ФВ ги правят само 2 години тези двигатели.
- muhaha
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Белозем
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
rkoef написа:Аз лично много се изкушавам да покарам едно ТДИ, но не бих си го купил. Много нервен, много икономичен, много шумен
Колега има опасност като покараш да размислиш за купуването

Донякъде си прав за твърденията и сега ще си дам моето мнение. Като имам Дизел 2001г 1.4 TDI 75hp (6N2).
Много нервен - чак много не е но за 1.4 75 коня се справя много добре. С двама и с 4 пътника не усещам разлика във вървенето. Ама с двама по дебели отзад как върти на ръчна


Ето малко видео за вървенето:
от 0 до 100 >> http://www.youtube.com/watch?v=PuCH2n1W4Gg
от 70 до 150 >> http://www.youtube.com/watch?v=8YO8N2F4IT0
от 100 до 150 >> http://www.youtube.com/watch?v=kebk98xdeJw
Вдигал съм 140 км/ч при 4000 оборота на 4-та скорост. На 5-та не съм го цадил до край стигнах до 170 км/ч и някъф разум ме спря повече да пробвам

Мнoго икономичен - ще кажа в цифри всеки да си прецени много ли е малко ли е. Смесен разход 4.5 / 4.8 при каране с тежък десен крак, и каране до 120 км/ч скорост. При каране над 120 разхода на теория може да се увеличи до 40% което идва 6 и нещо(не ми се смята точно).
Много шумен - С тези 3 цилиндъра по шумен е от 4 цилиндрови дизели. В началото е малко странен шума като на някой голям мотор от тич чопърите

За подръжка немога да кажа, не обслужвам. Въобще малко съм скаран с устройството на автомобила. Но обичам да шофирам, и шофирането на тази кола много ми харесва а като за беден студен с тоя разход е бомба


Преди да си взема колата, бях много против малките коли. Сега съм точно на обратното мнение.
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
И моята няма АБС. Въпреки, че пише, че уж от 95-та в поло АБС е серийно вграждан. Явно за фейса не важи. С твоя стил явно си за 1.6 бенз.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
katorjnika написа:аз карам 1.4 МРI и мога да кажа само че колкото пише толкова върви мн съм доволев прероръчвам ти го нищо че е 60 коня (малък данък малка застлаховка малък разход)![]()
![]()
![]()


- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Никъде не видях автора да е споделил какво си е купил.Аз съм с 1.4тди.Разход минимален.Здравина - оптимална.Вървеж - задоволителен
Коксан ти бате си някакъв кон с капаци.

- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Velko написа:....Коксан ти бате си някакъв кон с капаци....
Ааааа , всичко добре ама тук сбърка!
Колкото и да си могъщ "бате" , тука не си прав!

Колегата е много по в час с нещата от 93% процента от хората посещаващи форума.
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Не го познавам и от това което чета останах с такова впечатление.Но щом казваш... моето мнение си е мое мнение и не се влияе от теб
Може да разбира колкото си иска, но не мога да се съглася, че е правилно да се кара на хората във форума.За него тди не е кола - негово си мнение, не е нужно да ни го налага в продължение на 9 страници, защото не е точно така 


- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Никъде колегата не е казал че не е кола и т.н. Просто уточни подробности по поддръжка и неща които са на пръв поглед невидими а са потенциално капани.
И това са съвсем реални неща, съвсем случващи се на много хора. Наскоро имаше тема колко струва голф 1.4 в Германия. Е на същата цена в БГ купуваш А8 на 127 000 километра с "новия" мотор, "широката лайсТна" "хичлайн" и т.н. шукаритетни простотии.
Просто вероятността да попаднеш на кола пред разпадане е по - голяма от базов бензинов мотор , при все и скъпите части които не са чак толкова вечни...
Подкрепям с две ръце покупката на чисто нов малък дизел! Мисля че и Коко ще подкрепи, като не говорим за вървеж, а за разход и издържливост.
А кола с турбо, демпф маховик, Дебитомер и всички произтичащи от тях окомплектовки... втора употреба от горубляне на 125-7 000 километра , не е най добрия избор, и може да се окаже таралеж в гащите.
Това че при покупка никой от вас не сменя веднага всички ролки и ремъци, водна помпа антифриз, свещи, дискове, маркучи на спирачките, ламбда сонда всички филтри термостат и сигурно пропускам, НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ НЕ СА ЗА СМЯНА!
Всеки чака да му прегрее колата та да смени термостат и антифриз.
Всеки чака да му се пукне диск или да стане беля че да смени ...
Не се прави така ! Но уви сиромаси сме ... колкото и да ни пере Гъзарията!
А колкото до кой автомобил е по качествен , тенденцията на икономиката купи-счупи-купи ,, води до автомобили тип китайски миксер. Ползваш ден два и купуваш нов или побългаряваш.
Я сравнете пасат Б4 и пасат Б5.5 ....
Изгледайте всички това : http://hdbox.bg/uclip.php?id=3237
И внимателно с БегаШките.... много малко бегачи останахме, и няма кой да кара бегаШки ...
И това са съвсем реални неща, съвсем случващи се на много хора. Наскоро имаше тема колко струва голф 1.4 в Германия. Е на същата цена в БГ купуваш А8 на 127 000 километра с "новия" мотор, "широката лайсТна" "хичлайн" и т.н. шукаритетни простотии.
Просто вероятността да попаднеш на кола пред разпадане е по - голяма от базов бензинов мотор , при все и скъпите части които не са чак толкова вечни...
Подкрепям с две ръце покупката на чисто нов малък дизел! Мисля че и Коко ще подкрепи, като не говорим за вървеж, а за разход и издържливост.
А кола с турбо, демпф маховик, Дебитомер и всички произтичащи от тях окомплектовки... втора употреба от горубляне на 125-7 000 километра , не е най добрия избор, и може да се окаже таралеж в гащите.
Това че при покупка никой от вас не сменя веднага всички ролки и ремъци, водна помпа антифриз, свещи, дискове, маркучи на спирачките, ламбда сонда всички филтри термостат и сигурно пропускам, НЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ НЕ СА ЗА СМЯНА!
Всеки чака да му прегрее колата та да смени термостат и антифриз.
Всеки чака да му се пукне диск или да стане беля че да смени ...
Не се прави така ! Но уви сиромаси сме ... колкото и да ни пере Гъзарията!
А колкото до кой автомобил е по качествен , тенденцията на икономиката купи-счупи-купи ,, води до автомобили тип китайски миксер. Ползваш ден два и купуваш нов или побългаряваш.
Я сравнете пасат Б4 и пасат Б5.5 ....
Изгледайте всички това : http://hdbox.bg/uclip.php?id=3237
И внимателно с БегаШките.... много малко бегачи останахме, и няма кой да кара бегаШки ...
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Velko написа:Никъде не видях автора да е споделил какво си е купил.Аз съм с 1.4тди.Разход минимален.Здравина - оптимална.Вървеж - задоволителенКоксан ти бате си някакъв кон с капаци.
Трогнат съм!!!Благодаря!
Пак ще кажа! Не съм задължил, никой, нищо да си купи! Както и Никой да е съгласен или да не е с мен! Не съм написал нищо грешно, а съм споделил мнение! Имам 1 дизелов и 2 бензинови двигателя вкъщи! Само ще кажа, че дизела до тук ... и мога да кажа че вече е кола с която не се притеснявам да тръгна извънградско, равносметката е ... 3 маховика и 2 комплекта съединители, 4 гарнитури, 2 тройника, едно каре, един термостат, 4 спирачни маркуча, 1 път ремонт на скоростната кутия с подмяна на лагерите в нея (6 степенна е) 2 маншона на рейка и един на каре, един електромагнитен клапан, чистене на колектори, подмяна на вакуумни тръби и почистване геометрията на турбината, ааа щях да забравя ... и един дебитомер! За парите няма да говоря, но вече е с НЕдемпферен маховик колата! Айде ще я кажа - Голф 4 TDI PD 131k.s., когато я взех беше на 180 000км с всички документи ключове и т.н. ... вече със сменена турбина и смене комплект съединител + маховик на 160 000км! Въобще не слагам в сметкТА обслужването с ремъци и ролки, както и филтри!
Бензинките ... до сега двете не са ми стрували и на 1/5 от парите които са дадени за голфа! Едната е Поло 16V, другата е BMW E36!
Та мисля да не се обяснявам повече! Имам не малко приятели с дизели, както и с бензинки! Всеки сам си преценява .. аз споделям мнение! По-добре бензинов мотор на газ(като е скъп бензина), отколкото ТурбоДизел! Особенно за каране на 15 000км на година!
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
за съжаление и аз съм съгласен с колегата преди мен. Просто тея турбини объркват цялата схема. Всичките ми приятели с нафта имат някакви проблеми все за оправяне. Винаги са направили колата и върви мн повече от преди и допълват как имат още нещичко за оправяне. Тези с бензините говорят за джанти и предници
Аз имам 3 бензина и разходите наистина за момента не са плашещи. Единствено псувах немеца сложил платитени свещи в половера

- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
[quote="Koksan....[/quote]
Koлега твоята кола явно е някакъв голям карък... или от това което си сменял си изминал над 200000, или нямаш никакъв късмет с това поло.
Koлега твоята кола явно е някакъв голям карък... или от това което си сменял си изминал над 200000, или нямаш никакъв късмет с това поло.
- elena ilieva
- Мнения: 28
- Регистриран на: Вто 31 авг 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
А така, като пишете дали имате проблеми (за/против) с дадения матор, барем се сещайте да пишете колко км. сте минали. Щото има разни зевзеци дето за 5 години само масло са сменяли ама тя колата от паркинга не е излизала 

- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Velko написа:[quote="Koksan....
Koлега твоята кола явно е някакъв голям карък... или от това което си сменял си изминал над 200000, или нямаш никакъв късмет с това поло.
Конкретно с дизела са изминати около 40 000км за 3 години!
С Полото за същия период са 30 000, а с БМВ-то за 2 години 45 000!
- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Koksan написа:Конкретно с дизела са изминати около 40 000км за 3 години!
С Полото за същия период са 30 000, а с БМВ-то за 2 години 45 000!
Значи незнам коя година е това поло и какъв е тоя зор за 2 маховика... но явно си е каръшка.Аз за почти две години и 30 хиляди километра - по предницата всички тампони, отзад двата.Накладки, копче за джама, моторче за чистачка, моторче за централно, комплект съединител и синхронизатор на 4-та скорост и акомулатор.. другото е първоначалното обслужване след като я взех - ремък , ролки и т.н. Другите неща са глезотийки и затова не попадат в графа ремонти! По двигателя нищо не е мръднало.
П.п. а и външно каре и полуоска... така си е дошла от Италия с тази болежка.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Въпрос за Поло 6N2 (2000г.)
Velko написа:Koksan написа:Конкретно с дизела са изминати около 40 000км за 3 години!
С Полото за същия период са 30 000, а с БМВ-то за 2 години 45 000!
Значи незнам коя година е това поло и какъв е тоя зор за 2 маховика... но явно си е каръшка.Аз за почти две години и 30 хиляди километра - по предницата всички тампони, отзад двата.Накладки, копче за джама, моторче за чистачка, моторче за централно, комплект съединител и синхронизатор на 4-та скорост и акомулатор.. другото е първоначалното обслужване след като я взех - ремък , ролки и т.н. Другите неща са глезотийки и затова не попадат в графа ремонти! По двигателя нищо не е мръднало.
П.п. а и външно каре и полуоска... така си е дошла от Италия с тази болежка.
Колата е ГОЛФ - горе го пише! Полото е 6N 1,4 16V - 100k.s. - въобще не е дизел!