

hooligan_sk написа:... всеки джамбаз знае много добре че ще се узори да я продаде, ако вкара истинска кола - просто не вкарват такива.
Stivi написа:toni82 написа:не знам от къде ги взимат нашите джамбази тези коли но тук в италия голф4 бензинов под 2000 евро в интернет няма а дизелите са от 3000 нагоре.нашите купуват или ударени или за основен ремонт.само като гледам на ферибота автовозите какви курници карат-новвнос .моя опит с една италианка закупена от автокъща в пловдив не е за разказване а колата изглеждаше перфектна.не че тук няма добри коли ,има и поддържани и гаражни и на малко километри но жабарите искат за тях пари. моя шеф има ауди а3 спортбек 2007 и е само на 35000км но струва 9 бона в евро.нашите джамбази тук купуват само боклуците до 1000 евро с прехвърлянето,направете си сметка за какво иде реч.
Ами масово разпространената заблуда която се цитира в БГ е че видиш ли джамбазите пазарували по много коли от автокъщите в Италия и затова им давали добри цени,демек дизеловата четворка дето казваш че в интернет там е 3000 евро заради сините очи на български джамбазин му я дават на 1000 и тя перфектна
stefan4o написа:Да, но остава удовлетворението, че колата не е минала през разни арабски, албански и за капак български ръце преди да попадне у теб. А това никак не е малко. Поне ти носи психическо спокойствие. Което невинаги се подкрепя от обективното състояние на колата. Но пък, какво? Тук даже и това нямаш като купиш някоя "перфектна" и се "качваш и караш". Хубавите коли имат цена, независимо дали се продават в Германия, Австрия, Италия. Идеята е, че е по-вероятно поне да уцелиш някоя средна хубост (като състояние) кола за парите, с които тук взимаш барака
stefan4o написа:Да, но остава удовлетворението, че колата не е минала през разни арабски, албански и за капак български ръце преди да попадне у теб. А това никак не е малко. Поне ти носи психическо спокойствие. Което невинаги се подкрепя от обективното състояние на колата. Но пък, какво? Тук даже и това нямаш като купиш някоя "перфектна" и се "качваш и караш". Хубавите коли имат цена, независимо дали се продават в Германия, Австрия, Италия. Идеята е, че е по-вероятно поне да уцелиш някоя средна хубост (като състояние) кола за парите, с които тук взимаш барака
За съжаление из мобиле (а и не само там) разглеждайки обявите попадаш само на "перфектни" и "коли за ценители", в които няма нито перфектно нито ценно в тях
toni82 написа:добрият резултат е някакъв компромис между желание и възможност.ясно е че е по-добре да идеш и да си вземеш сам кола но от друга страна не е никак лесно.първо че ще ти трябват поне 10 дена свободни ,второ трябва да идеш с кола което значи и още един човек за компания,трябва да разбираш езика,тук в италия английския не помага и отделно едно 1000евро за разходи.за пример да ти откарат кола на платформа от италия струва от 400 до 500 евро.и след всичко това ще имаш една коло която все пак трябва да обслужиш.според мен най-добър е варианта да ти докарат кола по поръчка,дори и да излезе малко по-скъпо но ще видиш поне какво са ти докарали.
PabloEscobar написа:Не е Е класа, но ...
Аз пък помогнах на приятел да си купи Бора. Колата я взехме от собственика (2-ри, от 2001-ва до 2010 е карал колата) AJM 116 к.с. климатроник, зимни+ламаринени, летни+алуминиеви джанти, печка вебасто, пълен ел. пакет и т.н. и т.н. за 2800 евро. Действието се развива късната пролет на 2011-та. До момента е освен ремъци, ролки, масло и филтри друго не е пипал
Аз съм ЗА колите от Германия, НО запомнете едно - няма лоша кола има ЛОША ЦЕНА.
brabus написа:Aprilia, може да ги оцени, но понеже не може да си ги позволи лъже сам себе си, че е прецакал пазара като си е купил "най-доброто" за най-малко пари.
Aprilia написа:brabus написа:Aprilia, може да ги оцени, но понеже не може да си ги позволи лъже сам себе си, че е прецакал пазара като си е купил "най-доброто" за най-малко пари.
Според мен не може колега, не може, ето една представителна извадка, която мисля че подкрепя твърдението ми
viewtopic.php?f=59&t=308130
веднага се почва фалшиви били километрите, ти луд ли си за 9000 ще вземеш v5,v6 всичките на малко км (малко малко от 123к до 126![]()
) и т.н добрите коли на нормални цени все още нямат почва в България, масовия човек дори и да има 9000лева няма да си купи Голф на 26к км ще си каже аз да не съм бълък и се скочи в "много запазена" 5-ца БМВ и ше почне да реве че тия гадни автотъргаши го изработили и му продали перфектна кола, па тя не била толкова перфектна
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Потребители, разглеждащи този форум: MMM1 и 46 госта