Избор на BMW E46 купе бензин?
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
Здравейте,
Колата примерно като тръгвам на 1ва давам газ и наема след 3000 оборота давам 2ра и пак така. В началото е някакво по-мудно не че не върви, но просто искам да попитам какъв може да е проблема или това не е проблем. Иначе се форсира много добре и след 3000 оборота върви доста. Трябва ли в началото на 1ва и 2ра да се изстрелва?
Мерси предварително
Колата примерно като тръгвам на 1ва давам газ и наема след 3000 оборота давам 2ра и пак така. В началото е някакво по-мудно не че не върви, но просто искам да попитам какъв може да е проблема или това не е проблем. Иначе се форсира много добре и след 3000 оборота върви доста. Трябва ли в началото на 1ва и 2ра да се изстрелва?
Мерси предварително
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
manqka94 написа:Здравейте,
Колата примерно като тръгвам на 1ва давам газ и наема след 3000 оборота давам 2ра и пак така.
Мерси предварително
За бензинов двигател ли питаш ...

- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
Еми нормално е да тръгва след 3000 оборота
Като търсих Е46 преди време, на 318 120к.с. като му дадеш газ имах чувството че са му закачили прицеп за теглича ... и гори като змей
Слаб мотор, тежко купе, малко върви, много гори, общо взето ...

Като търсих Е46 преди време, на 318 120к.с. като му дадеш газ имах чувството че са му закачили прицеп за теглича ... и гори като змей

Слаб мотор, тежко купе, малко върви, много гори, общо взето ...

- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
На това не му ли викаха VANOS
Мисля, че повечето модерни бензинови мотори са така, заради "variable valve timing" (забравих какво беше точното определение на български).

Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
Направихме ми диагностика и всичко е ОК. Мотора беше N42B20 искам да попитам дали ще имам проблеми ако му сложа газов инжекцион?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
Mario951 написа:На това не му ли викаха VANOSМисля, че повечето модерни бензинови мотори са така, заради "variable valve timing" (забравих какво беше точното определение на български).
Ваноса е 320-ка 150кс и е 6-так.
- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
няма никакъв проблем само гледай да е OBDmanqka94 написа:Направихме ми диагностика и всичко е ОК. Мотора беше N42B20 искам да попитам дали ще имам проблеми ако му сложа газов инжекцион?
- Mario951
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 30 дек 2012 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
Теодор написа:Mario951 написа:На това не му ли викаха VANOSМисля, че повечето модерни бензинови мотори са така, заради "variable valve timing" (забравих какво беше точното определение на български).
Ваноса е 320-ка 150кс и е 6-так.
The BMW N42 is a straight-4 DOHC ... Compared with its M43 predecessor, the N42 features a DOHC valvetrain and variable valve timing (called VANOS by BMW) and variable valve lift (called valvetronic by BMW)
Източник Wikipedia, не мисля че има бензиново BMW е46 (и съответно след това) което да не е ВАНОС.
- silver14m
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 13:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
manqka94 написа:Направихме ми диагностика и всичко е ОК. Мотора беше N42B20 искам да попитам дали ще имам проблеми ако му сложа газов инжекцион?
Няма да има проблем да сложиш ГИ.Имал съм Е46 318,но с М43,който е изключително здрав двигател,но този N42 го водят като доста проблемен.Най-добре потърси из БМВ форума,има доста теми за въпросния двигател.

Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
Здрасти колега,
Предишната кола ми беше е46 320 150 коня купе с автомат.
Значи е46 имат няколко детски болести:
Е46 които не е фейсов късат купето отзаде(особено при по-големите двигатели)! Моста къса купето и влиза в ламарината, затова гледай да е фейсово БМВ'то, там този проблем е оправен.
Е46 всички бензинови двигатели имат проблем с Ванос системата, оплътненията се преебават и Ваноса спира да работи като хората, характерно е при преебан Ванос колата да няма мощност под 3-3500. Това се оправя с афтермаркет оплътнения на Беисан(Beisan Systems) от Америка, в зависимост от двигателя дали е М52 или м54 най-много с работата ще ти стъпи на 500-600 лева. Това е при всички е46
Другия проблем че шарнирите и тампоните им са доста слаби за нашите пътища и се разтропват на 6 месеца и това е със каране кадето се намаля на всички полицай, пази се от дупки и не се качва на бордюр. Горе долу се оправя ситуацията пак с афтермаркет носачи и тампони на Meyle HD(Heavy Duty!!! има и не HD и те не са хубави). Meyle HD са със сменяваеми шарнири. Цената на носач ако не се лъжа беше 115 лева+55 тампон с ухо. Във БМВ форума Leviatan ги продава. Пак това е при всички е46.
Оплътненията на вратите ще са преебани и да се сменят с нови струва 500 лева на врата! Иначе на скорост над 120 почва да вие, пуска вода при миене и т.н.
Като цяло колата е много добра, но не взимаи двигатели под 2.5 бензин !! Нито 2.0, нито 2.3, тези двигатели са много слаби за това купе, а харчат като змей - 12-13 градско. Не знам дали си запознат, но бмв'тата всички 6 цилиндрови харчат еднакво, затова от 2.5 нагоре.
При този бюджет който имаш имай предвид, че колата ще е милионерка, просто няма как. Обезателно на коята и да се спреш да я закараш в Дару или Камор( а най-добре в Mirafiori) да я видят. Също така я провери като екстри по ВИН номера в : http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html за да видиш за липсващи екстри. Моята например е била оригинално с ксенон и пръскалки на фаровете, които ги нямаше.
Ако има нещо друго можеш да ми пишеш на лс.
Предишната кола ми беше е46 320 150 коня купе с автомат.
Значи е46 имат няколко детски болести:
Е46 които не е фейсов късат купето отзаде(особено при по-големите двигатели)! Моста къса купето и влиза в ламарината, затова гледай да е фейсово БМВ'то, там този проблем е оправен.
Е46 всички бензинови двигатели имат проблем с Ванос системата, оплътненията се преебават и Ваноса спира да работи като хората, характерно е при преебан Ванос колата да няма мощност под 3-3500. Това се оправя с афтермаркет оплътнения на Беисан(Beisan Systems) от Америка, в зависимост от двигателя дали е М52 или м54 най-много с работата ще ти стъпи на 500-600 лева. Това е при всички е46
Другия проблем че шарнирите и тампоните им са доста слаби за нашите пътища и се разтропват на 6 месеца и това е със каране кадето се намаля на всички полицай, пази се от дупки и не се качва на бордюр. Горе долу се оправя ситуацията пак с афтермаркет носачи и тампони на Meyle HD(Heavy Duty!!! има и не HD и те не са хубави). Meyle HD са със сменяваеми шарнири. Цената на носач ако не се лъжа беше 115 лева+55 тампон с ухо. Във БМВ форума Leviatan ги продава. Пак това е при всички е46.
Оплътненията на вратите ще са преебани и да се сменят с нови струва 500 лева на врата! Иначе на скорост над 120 почва да вие, пуска вода при миене и т.н.
Като цяло колата е много добра, но не взимаи двигатели под 2.5 бензин !! Нито 2.0, нито 2.3, тези двигатели са много слаби за това купе, а харчат като змей - 12-13 градско. Не знам дали си запознат, но бмв'тата всички 6 цилиндрови харчат еднакво, затова от 2.5 нагоре.
При този бюджет който имаш имай предвид, че колата ще е милионерка, просто няма как. Обезателно на коята и да се спреш да я закараш в Дару или Камор( а най-добре в Mirafiori) да я видят. Също така я провери като екстри по ВИН номера в : http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html за да видиш за липсващи екстри. Моята например е била оригинално с ксенон и пръскалки на фаровете, които ги нямаше.
Ако има нещо друго можеш да ми пишеш на лс.
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
Здравейте колеги, отскоро имам и един проблем с този мотор. Колата е на 250к км реални до 3000 оборота е много муден и се чува един странен звук все едно веригата ми е разхлабена и неможе да се разтегне до 3000 оборота е муден и след 3000 оборота се изстрелва пускам газта и като падне под 3000 оборота колата и като дам на 2ра примерно е между 2000-3000 оборота като натисна газта се чува пак този звук и колата не върви и след 3000 оборота пак се изстрелва и този звук изчезва. Закарах на сервиз направиха му диагностика и излезе една грешка незнам точно как му беше номера, но мисля че беше 2781 за ламбда сондата на всмукателния. Човека смени датчика на всмукателя на ламбда сондата, смени двата вала и пак същата грешка изписа и след това ми каза че проблема не е електричен, а механичен и най-вероятно ще е веригата е разхлабена или нещо подобно, може би наистина е така и не е сменяна откакто е излязла от завода. Закарах и в сервиз на БМВ и на още няколко места и на всякъде ме бавят колата стои по 1-2 седмици и не правят нищо майсторите ,казват ми за да се разбере проблем от какво е трябва да се сменят куп неща и ми говорят за доста големи цифри. Закарах колата на 4 майстора и досега никъде не ми казаха това да се смени и се оправя колата, а навсякъде искат да правят опити и да разберат от какво е, което коства доста време и никой не иска да се захваща. Според мен някой който разбира от този мотор като кара колата и веднага ще разбере от какво идва проблема. Косата ми побеля да се занимавам с тази кола и ще съм много благодарен някой ако може да ме посъветва с някой майстор който наистина разбира и да ми оправи колата за поне 1 седмица. Аз се съмнявам да е от веригата или ванусите, от това което съм чел от форума си направих този извод. Все пак ще е добре ако някой може да сподели ако е имал същия проблем и как го е решил.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Избор на BMW E46 купе бензин?
http://bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=34
да пробваш примерно и тук да попиташ, за по-напряко ...
да пробваш примерно и тук да попиташ, за по-напряко ...

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта