


Рено Лагуна 1 или Пежо 406
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Мой близък си "взе" някаква лагуна навремето за 5 600 лева,направи я към 11 000 лева и я продаде за 4 000 лева,защото беше пред срив
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 1:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Карам лагуна 96год 1.8 пълна изжекция с ГИ от 2 год. Сменил съм само консумативи и 2 шарнира.
- sleeper
- Мнения: 31
- Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Лагуна-познавам 4ма....всички искат да продават
Пежо - отзад има 4 биалети (пластмасови!) направо се късат,без да хлопнат-при това често-около 25 кинта бройката......също проблем с елинсталацията

Пежо - отзад има 4 биалети (пластмасови!) направо се късат,без да хлопнат-при това често-около 25 кинта бройката......също проблем с елинсталацията
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
sleeper написа:Пежо... проблем с елинсталацията
На служебното, което си беше забравило километрите за толкова каране имаше 2 неща по ел инсталацията, които се развалиха - Подгрева на шофьорската седалка и подгрева на пасажерската седалка

Последна промяна от radi_nrj на Вто 15 дек 2009 10:40, променено общо 1 път.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
С риска да те разочаровам, нито една от двете. Имам преки впечатления от Лагуна 1, фаза 2, и непреки от 406. Не са никак радващи. 

Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Всичко е много индивидуално като мнения.
От четенето в тоя форум винаги излиза че едва ли не всички останали,които не карат фолксваген са нещастници и загубеняци ,които поддържат вечноразвалящи се автомобили.Та дори мерцедес и БМВ да са.
Аз пък надълго и широко мога да изкажа разочарованиато си от съвсем съвремените дизелови двигатели на Голф и Туарег,но това е друга тема.
406 е по-добрия избор.Като цяло френските коли винаги са били като френските жени--добре изглеждащи и имащи нужда от грижи.Да не говорим за богатия набор от ел. пакет във всяка френска кола.Просто както всяка машина си иска своите грижи.
Всичко е въпрос на разполагащи средства,вкус,добър оглед на автомобилите и малко късмет.
От четенето в тоя форум винаги излиза че едва ли не всички останали,които не карат фолксваген са нещастници и загубеняци ,които поддържат вечноразвалящи се автомобили.Та дори мерцедес и БМВ да са.
Аз пък надълго и широко мога да изкажа разочарованиато си от съвсем съвремените дизелови двигатели на Голф и Туарег,но това е друга тема.
406 е по-добрия избор.Като цяло френските коли винаги са били като френските жени--добре изглеждащи и имащи нужда от грижи.Да не говорим за богатия набор от ел. пакет във всяка френска кола.Просто както всяка машина си иска своите грижи.
Всичко е въпрос на разполагащи средства,вкус,добър оглед на автомобилите и малко късмет.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Благодаря на всички които коментираха по темата. Очевидно лъвчето (Пежото) е по-добрия избор. Ще търся читаво 406 

- anton76
- Мнения: 66
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 22:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие ... Cyprus
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
И като намериш да се похвалиш 

Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Аз, за себе си бих избрал Пежото от посочените 2.
Иначе реалното ми предпочитание в тоя клас/цена няма да го кажа...
Винаги си ме респектирал със своите мнения.Винаги много стойностни и на място.
Но за това мнение шапка да ти свалям е малко
И това е прецедент във форума, всеки хвали своето.
Да, има го и в другите форуми, ама като тук не съм виждал...
Дори в една тема едно момче беше попитал за препоръка за нова кола - колегите му препоръчаха Голф 4 от 2000 година...
Ето малка част от темата:"Евтин чисто нов автомобил"
Иначе реалното ми предпочитание в тоя клас/цена няма да го кажа...

jordanpar написа:От четенето в тоя форум винаги излиза че едва ли не всички останали,които не карат фолксваген са нещастници и загубеняци ,които поддържат вечноразвалящи се автомобили.Та дори мерцедес и БМВ да са.
Аз пък надълго и широко мога да изкажа разочарованиато си от съвсем съвремените дизелови двигатели на Голф и Туарег,но това е друга тема.
Винаги си ме респектирал със своите мнения.Винаги много стойностни и на място.
Но за това мнение шапка да ти свалям е малко


И това е прецедент във форума, всеки хвали своето.
Да, има го и в другите форуми, ама като тук не съм виждал...
Дори в една тема едно момче беше попитал за препоръка за нова кола - колегите му препоръчаха Голф 4 от 2000 година...

Ето малка част от темата:"Евтин чисто нов автомобил"
skotis написа:За 15 бона си вземи един "чисто нов" голф 4 2003 година и това е. Не прави експерименти с финансите си!
пп: Не ги слушай за опелите!!!
- toman44o
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 25 яну 2009 10:14
- Автомобил: VW VENTO
- Двигател: ABS
- Местоположение: The Earth
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
аз бих избрал лагуната
ама ти си решаваш и да се похвалиш какво си взел,да ти кажа френските бараки искат много грижи и внимание като жените са но пък се отплащат,ако ги пазиш де 


-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Това Рено Лагуна,..ммм не познавам го добре. На 1.8 мотора има също с МоноМотроник.. всепак е старо като тхнология.Има и многоточков инжекцион. Купето тежко..скърцащи пластмаси.Много слабо място е буксата за климатроника..нонстоп нагрява ,топи се .Тази кола без работещ климатроник е като сауна.Поти се като шашава..пускаш и след 30 сек е ок..Ама като го няма вследствие буксата...ох.
Седалките...ужас,поне за мен Меки и тунтурести. Окачване тип лодка... Отзад за поддръжка е трагедия. Лагер главина. щото е на едно ,е 340 лв.на колело .справка голф 36 лв лагера и ако змаинала главинка не е скъпа. Реното няма пружини отзад..а е на щанги..тампоните на който никой не иска да ги сменя.На тея годинки си заминават и идват главоболия..за нови не питай цени непосилни са.
Това 1.8 моно харчи 6.7 извънградско, и докаржа до към 170 км макс скорост.Нама да го сравнявам с голфа
щото голфа си го обичам тоест пристрастен съм.
От Пежо имам впечатление само малко и то по паваж...паднах..возията е чудо. Знам как върви 1.4 HDI ...ракета.. за 2.0 незнам... Избор не давам. Ти прецени.
Седалките...ужас,поне за мен Меки и тунтурести. Окачване тип лодка... Отзад за поддръжка е трагедия. Лагер главина. щото е на едно ,е 340 лв.на колело .справка голф 36 лв лагера и ако змаинала главинка не е скъпа. Реното няма пружини отзад..а е на щанги..тампоните на който никой не иска да ги сменя.На тея годинки си заминават и идват главоболия..за нови не питай цени непосилни са.
Това 1.8 моно харчи 6.7 извънградско, и докаржа до към 170 км макс скорост.Нама да го сравнявам с голфа

От Пежо имам впечатление само малко и то по паваж...паднах..возията е чудо. Знам как върви 1.4 HDI ...ракета.. за 2.0 незнам... Избор не давам. Ти прецени.
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Колега при Пежото отзад не е ли същото окачването? Доколкото знам си ползват торсион всички френски коли. Инак за седалките подкрепям с две ръце, меката возия, която толкоз я превъзнасят май голям принос за нея имат и меките седалки подобни на фотьойли. За справка слезте от някой Ситроен и се качете на Опел/Фолксваген/Ауди/Форд и т.н. Скоро се возих на дизелово Пежо 406 отпреди фейслифта, беше ми любопитно доста как ще е. Останах крайно разочарован от шумоизолацията. Дизелът се чуваше в купето дори на празен ход как си трака, което за мен е недопустимо за такъв клас и генерация автомобил. Честно казано в Пасата на родителите ми (Б5.5 2002 модел) се чувствам далеч по-уютно и ги няма тези шумове.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Когато американците заснеха римейк на "Да изчезнеш за 60 секунди", а по европейските телевизии се завъртя германският "Кобра 11, обади се", французите усетиха, че е крайно време и те да покажат на света какво умеят в областта на автомобилните каскади. Кинематографичен отпор на чуждоземската културна агресия даде Люк Бесон със своето "Такси". Дотук добре, но всеки що-годе запознат с националното самочувствие на галите би се досетил, че Ford Mustang или BMW могат да станат герои на такава продукция само когато английската кралица се качи на полско фиатче. Ето защо изборът на френски автомобил за главната роля във филма не бе изненада. По-любопитни бяха предпочитанията на Бесон към конкретния модел - Peugeot 406.
Наследникът на 405-ицата, дебютирал през есента на 1995 г., наистина разполага с достатъчно качества да се превърне в кинозвезда - изглежда чудесно, намира се в прекрасна физическа форма дори в дизеловите си модификации и не на последно място се задоволява с по-нисък хонорар от "колегите" си. Наред с това, както всяка знаменитост, моделът проявява някои капризи и особености на характера, свързани главно с френската му "кръв".
Така например в иначе изпипания и изключително удобен салон след година две започват да се чуват непривични звуци от задната седалка, чийто произход остава неясен. При по-ранни екземпляри пък се появява дразнещо жужене някъде под жабката. Източникът на шума е моторчето, което управлява клапата за циркулация на въздуха в купето. Дефектът се отнася към детските болести на модела, пък и французите не могат да бъдат обвинявани за него - върху двигателчето пише "Swiss made".
Освен с естетическа издържаност, каросерията на 406 може да се похвали и с качествена изработка. Купето притежава извънредно висока устойчивост на усуквания, а лаковото покритие и антикорозионната защита са на най-високо ниво. Неприятно изключение прави ауспухната система. След 90-100 хил. км гърнетата по правило се нуждаят от замяна, а цената на комплекта не е никак ниска.
Авторските права върху поговорката "Разнообразието е солта на живота" принадлежи на англичаните, но по всичко личи французите са готови да поспорят на тази тема. 406-ицата се предлага в толкова много модификации и варианти, че практически обезоръжава и най-взискателния купувач. Наред със седана и комбито, не без помощта на Pininfarina през 1997 г. Peugeot лансира на пазара едно от най-размазващите спортни купета, завръщайки се по този начин към една позабравена традиция от времената на 504. Цената на тези бижута обаче е прекалено висока дори по западноевропейските стандарти.
За сметка на това изборът от двигатели за 406 донякъде компенсира недостъпността на спортната версия. Предлагат се 7 бензинови и 2 дизелови модификации с мощност от 89 до 191 к.с. (след август 1998 г. - и 207 коня).
Най-малкият мотор с обем 1.6 литра може директно да се пропусне. Освен че е шумен, силите му не стигат за толкова тежка каросерия, което води до непривични натоварвания и до съответната амортизация. Оптимални за габаритите и теглото на модела са 1.8- и 2.0-литровите агрегати. Дърпат здраво и се отличават с много добра икономичност. На купувачите с по-гореща кръв може да се препоръча турбодвигателят със 147 коня, познат в миналото от версията Mi16 на 405. Наред със съответния разход на гориво обаче, бъдещият собственик на тази хала трябва да се приготви за замяна на компресора след 150-170 хил. км. За почитателите на Люк Бесон обаче съществува само един избор - могъщият трилитров V6, който изстрелва автомобила до 100 км/ч за 7.9 секунди.
Специално внимание, разбира се, заслужават и турбодизелите. Марката Peugeot отдавна си е извоювала реномето на отличник в тази област.
Освен незначителни течове на масло, хронични проблеми не са известни с нито един от двигателите. Сред по-често срещаните неизправности си струва да се спомене само свистящият ремък на алтернатора. Дължи се на износена ролка или неправилна регулировка, които могат да струват живота му. Характерен е също високият разход на масло - 400 гр. на 1 000 км. Проблемите с неравномерната работа на мотора на празни обороти пък се отстранява с реглаж.
Графата с дефектите по трансмисията може да се попълни само с една потенциална повреда, която освен това се причинява главно от солта и мръсотията по родните пътища. Пластмасовата шарнирна втулка, свързваща механизма за смяна на предавките със скоростната кутия, понякога не издържа на издевателствата на нечистотиите и се износва. В редките случаи, когато се налага обаче, ремонтът е евтин, а периодичният контрол върху състоянието им спестява риска от неизправност.
Меко и комфортно в най-добрите френски традиции, окачването на 406 създава грижи учудващо рядко, макар че пътните настилки в България са способни на чудеса в разбиването и на най-здравата ходова част. Като най-слабо място при 406 се сочат опорните щанги на задния мост, които позволяват на колелата да "завиват". На 100-ина хиляди км могат да възникнат проблеми и с предните лагери.
Що се отнася до спирачната система, оценките за ефективността и надеждността є са изцяло положителни. Оригиналните предни накладки например нерядко изкарват 40 до 50 хил. км. Водачът трудно ще пропусне смяната им, тъй като бордовият компютър известява за състоянието им. Спирачните дискове обаче не могат да се похвалят с дълъг живот и се износват доста по-бързо от нормалното.
За радост на почитателите на Peugeot "електрическите изненади", прославили френското автомобилостроене в миналото, са значително по-малко при 406. Разбира се, това съвсем не значи, че липсват. Най-често срещан и безспорно изключително неприятен дефект са протритите кабели на командния блок на имобилайзера. Последният се отваря подобно на барче и механичното търкане води до прекъсване на проводниците. Ако това се случи, двигателят ще заработи чак в сервиза. Не е рядкост и присветващият датчик за еърбеговете на арматурното табло. Неизправността обикновено се проявява след прекалено често регулиране на седалката до шофьора (любителите на секса в автомобил да внимават), защото под нея се намира контактна клема за датчика на спасителните възглавници. В официалните сервизи на Peugeot познават добре проблема и дори разполагат с инструкции за отстраняването му.
Справка за модела
Peugeot 406 (8P8C...)
История
Септември 1995 Премиера на 406, наследник на 405. Предлаганите двигатели са четирицилиндрови, шестнайсетклапанови, с работен обем 1.8 (110 к.с.) и 2.0 (132 к.с.) литра
Февруари 1996 Моделът започва да се оборудва с нови двигатели - бензинов с обем 1.6 литра (89 к.с.) и два турбодизела (1.9 л. с мощност 90 к.с. и 2.1 л. със 109 к.с.)
Юни 1996 Нов двулитров бензинов мотор с турбокомпресор и мощност 147 коня
Януари 1997 Дебют на комбито Break и нов 2.9-литров V6 с мощност 191 к.с.
Юли 1991 Представена е версията 406 Coupe
Август 1998 Модернизация на модела
Май 2004 Дебютира Peugeot 407
ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ
Двигател (без оборудване) 4 522 EUR
Скоростна кутия (5-степенна механична) 2 095 EUR
Динамо 325 EUR
Стартер 281 EUR
Водна помпа 66 EUR
Ауспух (пълен комплект, без катализатор) 664 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) 112 EUR
Накладки (предни дискови) 52 EUR
Фар (комплект) 166 EUR
Преден калник 110 EUR
Цените са за оригинални резервни части по справочника на
Eurotax Schwacke /без ДДС/ за модел
Peugeot 406 /132 к. с./, произведен през 1995 г.
Източник : http://rangelow.com/misheli/VencyProba/Peugeot_406.htm
Наследникът на 405-ицата, дебютирал през есента на 1995 г., наистина разполага с достатъчно качества да се превърне в кинозвезда - изглежда чудесно, намира се в прекрасна физическа форма дори в дизеловите си модификации и не на последно място се задоволява с по-нисък хонорар от "колегите" си. Наред с това, както всяка знаменитост, моделът проявява някои капризи и особености на характера, свързани главно с френската му "кръв".
Така например в иначе изпипания и изключително удобен салон след година две започват да се чуват непривични звуци от задната седалка, чийто произход остава неясен. При по-ранни екземпляри пък се появява дразнещо жужене някъде под жабката. Източникът на шума е моторчето, което управлява клапата за циркулация на въздуха в купето. Дефектът се отнася към детските болести на модела, пък и французите не могат да бъдат обвинявани за него - върху двигателчето пише "Swiss made".
Освен с естетическа издържаност, каросерията на 406 може да се похвали и с качествена изработка. Купето притежава извънредно висока устойчивост на усуквания, а лаковото покритие и антикорозионната защита са на най-високо ниво. Неприятно изключение прави ауспухната система. След 90-100 хил. км гърнетата по правило се нуждаят от замяна, а цената на комплекта не е никак ниска.
Авторските права върху поговорката "Разнообразието е солта на живота" принадлежи на англичаните, но по всичко личи французите са готови да поспорят на тази тема. 406-ицата се предлага в толкова много модификации и варианти, че практически обезоръжава и най-взискателния купувач. Наред със седана и комбито, не без помощта на Pininfarina през 1997 г. Peugeot лансира на пазара едно от най-размазващите спортни купета, завръщайки се по този начин към една позабравена традиция от времената на 504. Цената на тези бижута обаче е прекалено висока дори по западноевропейските стандарти.
За сметка на това изборът от двигатели за 406 донякъде компенсира недостъпността на спортната версия. Предлагат се 7 бензинови и 2 дизелови модификации с мощност от 89 до 191 к.с. (след август 1998 г. - и 207 коня).
Най-малкият мотор с обем 1.6 литра може директно да се пропусне. Освен че е шумен, силите му не стигат за толкова тежка каросерия, което води до непривични натоварвания и до съответната амортизация. Оптимални за габаритите и теглото на модела са 1.8- и 2.0-литровите агрегати. Дърпат здраво и се отличават с много добра икономичност. На купувачите с по-гореща кръв може да се препоръча турбодвигателят със 147 коня, познат в миналото от версията Mi16 на 405. Наред със съответния разход на гориво обаче, бъдещият собственик на тази хала трябва да се приготви за замяна на компресора след 150-170 хил. км. За почитателите на Люк Бесон обаче съществува само един избор - могъщият трилитров V6, който изстрелва автомобила до 100 км/ч за 7.9 секунди.
Специално внимание, разбира се, заслужават и турбодизелите. Марката Peugeot отдавна си е извоювала реномето на отличник в тази област.
Освен незначителни течове на масло, хронични проблеми не са известни с нито един от двигателите. Сред по-често срещаните неизправности си струва да се спомене само свистящият ремък на алтернатора. Дължи се на износена ролка или неправилна регулировка, които могат да струват живота му. Характерен е също високият разход на масло - 400 гр. на 1 000 км. Проблемите с неравномерната работа на мотора на празни обороти пък се отстранява с реглаж.
Графата с дефектите по трансмисията може да се попълни само с една потенциална повреда, която освен това се причинява главно от солта и мръсотията по родните пътища. Пластмасовата шарнирна втулка, свързваща механизма за смяна на предавките със скоростната кутия, понякога не издържа на издевателствата на нечистотиите и се износва. В редките случаи, когато се налага обаче, ремонтът е евтин, а периодичният контрол върху състоянието им спестява риска от неизправност.
Меко и комфортно в най-добрите френски традиции, окачването на 406 създава грижи учудващо рядко, макар че пътните настилки в България са способни на чудеса в разбиването и на най-здравата ходова част. Като най-слабо място при 406 се сочат опорните щанги на задния мост, които позволяват на колелата да "завиват". На 100-ина хиляди км могат да възникнат проблеми и с предните лагери.
Що се отнася до спирачната система, оценките за ефективността и надеждността є са изцяло положителни. Оригиналните предни накладки например нерядко изкарват 40 до 50 хил. км. Водачът трудно ще пропусне смяната им, тъй като бордовият компютър известява за състоянието им. Спирачните дискове обаче не могат да се похвалят с дълъг живот и се износват доста по-бързо от нормалното.
За радост на почитателите на Peugeot "електрическите изненади", прославили френското автомобилостроене в миналото, са значително по-малко при 406. Разбира се, това съвсем не значи, че липсват. Най-често срещан и безспорно изключително неприятен дефект са протритите кабели на командния блок на имобилайзера. Последният се отваря подобно на барче и механичното търкане води до прекъсване на проводниците. Ако това се случи, двигателят ще заработи чак в сервиза. Не е рядкост и присветващият датчик за еърбеговете на арматурното табло. Неизправността обикновено се проявява след прекалено често регулиране на седалката до шофьора (любителите на секса в автомобил да внимават), защото под нея се намира контактна клема за датчика на спасителните възглавници. В официалните сервизи на Peugeot познават добре проблема и дори разполагат с инструкции за отстраняването му.
Справка за модела
Peugeot 406 (8P8C...)
История
Септември 1995 Премиера на 406, наследник на 405. Предлаганите двигатели са четирицилиндрови, шестнайсетклапанови, с работен обем 1.8 (110 к.с.) и 2.0 (132 к.с.) литра
Февруари 1996 Моделът започва да се оборудва с нови двигатели - бензинов с обем 1.6 литра (89 к.с.) и два турбодизела (1.9 л. с мощност 90 к.с. и 2.1 л. със 109 к.с.)
Юни 1996 Нов двулитров бензинов мотор с турбокомпресор и мощност 147 коня
Януари 1997 Дебют на комбито Break и нов 2.9-литров V6 с мощност 191 к.с.
Юли 1991 Представена е версията 406 Coupe
Август 1998 Модернизация на модела
Май 2004 Дебютира Peugeot 407
ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ
Двигател (без оборудване) 4 522 EUR
Скоростна кутия (5-степенна механична) 2 095 EUR
Динамо 325 EUR
Стартер 281 EUR
Водна помпа 66 EUR
Ауспух (пълен комплект, без катализатор) 664 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) 112 EUR
Накладки (предни дискови) 52 EUR
Фар (комплект) 166 EUR
Преден калник 110 EUR
Цените са за оригинални резервни части по справочника на
Eurotax Schwacke /без ДДС/ за модел
Peugeot 406 /132 к. с./, произведен през 1995 г.
Източник : http://rangelow.com/misheli/VencyProba/Peugeot_406.htm
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
Dead man написа:При по-ранни екземпляри пък се появява дразнещо жужене някъде под жабката. Източникът на шума е моторчето, което управлява клапата за циркулация на въздуха в купето. Дефектът се отнася към детските болести на модела, пък и французите не могат да бъдат обвинявани за него - върху двигателчето пише "Swiss made".
Ха, не бях чел толкова коректно описание на автомобил. Всичко е 100% вярно без грам реклама - дори просовутото моторче на служебната го сменихме, но на 8-та година.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Рено Лагуна 1 или Пежо 406
С две ръце за пежото. Не видях да питаш дали първия фейс или втория?
Остави бензина. Вземай едно ХДИ 90 или 110 коня. Страшно икономични коли са. Само да не е с ФАП че след 2000г им слагат.
Окачването не с торсион. Доста здраво за френска кола. Биалетки се сменят основно.
Във фирмата все още държим такова, което е на реални 500000км. С чип е малко след 120000км.
По мотора нищо не е пипано освен едни свещи и водна помпа. Колата се кара все на макс.
Остави бензина. Вземай едно ХДИ 90 или 110 коня. Страшно икономични коли са. Само да не е с ФАП че след 2000г им слагат.
Окачването не с торсион. Доста здраво за френска кола. Биалетки се сменят основно.
Във фирмата все още държим такова, което е на реални 500000км. С чип е малко след 120000км.
По мотора нищо не е пипано освен едни свещи и водна помпа. Колата се кара все на макс.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта