Избор на малък автомобил - VW New Beetle
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Избор на малък автомобил - VW New Beetle
kriso_g написа:камион се кара по лесно-
И аз имам такова наблюдение, това жена незнам как го кара, на магия сигурно добре че имат развито 6-то чувство
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Избор на малък автомобил - VW New Beetle
Битълса се кара не по-различно от Голф. Дъщеря ми, която е на 22, търкаля един такъв от три години и смея да твърдя, че се справя доста успешно.
Понякога, когато ми го даде и аз му се качвам. Неприятно е, като увисна в някое задръстване, на телевизионната кула например, хората от другите коли се обръщат и ме гледат с наредените вътре, патета, цветя, топки и плюшени играчки. Сигурно изглеждам като от гей парада.
Демпферни маховици имат същите мотори, които и при Г4 са с такива. Изобщо това си е отвсякъде Голф 4, само че с друга, пластмасова черупка.
За някои е непривично дългото табло отпред, но е така, защото половината двигател е под него. То и няма друг начин. За да се спази формата, предното стъкло започва по-отпред на купето. С това обаче се свиква точно за седем минути каране. Някой преди мен беше написал за "много лоша видимост", но лично аз не го разбрах и не знам какво да отговоря. Що се отнася до уредите на таблото ... Ами истинския Бръмбър имаше навремето в километража бензиномер и четири лампи: контролата на дългите, мигачите, налягане на маслото и зареждане. В сравнение с него сегашния си е цял самолет.
На колегата, който смята да купува такъв, му препоръчвам да му направи пълно каско и тогава няма да мисли за това колко му струват калниците, фаровете или вратите. На тези коли все още премията им е над 500 лева, така че сервизите да се оправят, ако се случи нещо.
Иначе всичко останало си е Голф 4.
Карал съм стария Бръмбър в продължение на 14 години, а първия собственик на моя екземпляр, сигурно е умрял преди 30. За мен Бръмбъра е Бръмбър, когато мотора му е отзад, въздухар с два литра и половина масло, спартански оборудван, през зимата с почти никакво парно, лятото жега, много шум и малък ефект ... Няма ремък, няма помпи ... Обслужването му беше само масло, свещи и гуми. Но "винаги върви и винаги напред".
Новия няма нищо общо. Що за Бръмбър е това с водно охлаждане, двигател над 100 коня, климатик, ABS, ЕSP, SAI, подгряване на седалките и всякакви други глезни ....
Понякога, когато ми го даде и аз му се качвам. Неприятно е, като увисна в някое задръстване, на телевизионната кула например, хората от другите коли се обръщат и ме гледат с наредените вътре, патета, цветя, топки и плюшени играчки. Сигурно изглеждам като от гей парада.
Демпферни маховици имат същите мотори, които и при Г4 са с такива. Изобщо това си е отвсякъде Голф 4, само че с друга, пластмасова черупка.
За някои е непривично дългото табло отпред, но е така, защото половината двигател е под него. То и няма друг начин. За да се спази формата, предното стъкло започва по-отпред на купето. С това обаче се свиква точно за седем минути каране. Някой преди мен беше написал за "много лоша видимост", но лично аз не го разбрах и не знам какво да отговоря. Що се отнася до уредите на таблото ... Ами истинския Бръмбър имаше навремето в километража бензиномер и четири лампи: контролата на дългите, мигачите, налягане на маслото и зареждане. В сравнение с него сегашния си е цял самолет.
На колегата, който смята да купува такъв, му препоръчвам да му направи пълно каско и тогава няма да мисли за това колко му струват калниците, фаровете или вратите. На тези коли все още премията им е над 500 лева, така че сервизите да се оправят, ако се случи нещо.
Иначе всичко останало си е Голф 4.
Карал съм стария Бръмбър в продължение на 14 години, а първия собственик на моя екземпляр, сигурно е умрял преди 30. За мен Бръмбъра е Бръмбър, когато мотора му е отзад, въздухар с два литра и половина масло, спартански оборудван, през зимата с почти никакво парно, лятото жега, много шум и малък ефект ... Няма ремък, няма помпи ... Обслужването му беше само масло, свещи и гуми. Но "винаги върви и винаги напред".
Новия няма нищо общо. Що за Бръмбър е това с водно охлаждане, двигател над 100 коня, климатик, ABS, ЕSP, SAI, подгряване на седалките и всякакви други глезни ....
Re: Избор на малък автомобил - VW New Beetle
Кръгъл отвън,Голф 4 отвътре
Доста по-масивен е,но също наследява и дефектите от Г4,а това вече е досадно с повредените стъклоповдигачи и клатещите се седалки,а понежи ги правят в Мексико,изработката не изглежда да е много на ниво.Все пак са много готини и радват
Доста по-масивен е,но също наследява и дефектите от Г4,а това вече е досадно с повредените стъклоповдигачи и клатещите се седалки,а понежи ги правят в Мексико,изработката не изглежда да е много на ниво.Все пак са много готини и радват
ми "в крак с времето" колегаЗа за бръмбър е това...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта