Съвет за покупка на Г 4

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот hitman0013 » Вто 01 юни 2010 21:43


godfadar написа:Какъвто и двигател да е,отвийте капачката на маслото при работещ двигател,от там не трябва да духа!!!!!!!!
Това е много важно!!!!!
Ако духа бягайте далеч от такъв двигател.

можеш ли да обясниш за какво става въпрос ако духа.Интересува ме просто.




Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот stoi4o.d » Сря 02 юни 2010 9:28


Нормално е да духа ама много малко.Ако духа като прахосмукачка на фул пауър може маслото да се смесва с антифриз,трябва ти цепят двигателят,а смяна на гарнитура и шлаифка са към 1000лв. за Г4.


nikicvetkov
Мнения: 38
Регистриран на: Нед 16 май 2010 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BULGARIA

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот nikicvetkov » Сря 02 юни 2010 9:36


по добре друг двигател за 1200 лева


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот joromnt » Сря 02 юни 2010 9:36


godfadar написа:Нормално е да духа ама много малко.Ако духа като прахосмукачка на фул пауър може маслото да се смесва с антифриз,трябва ти цепят двигателят,а смяна на гарнитура и шлаифка са към 1000лв. за Г4.

Ако се смесва масло и антифриз, няма да духа. И маслото ще мазя на боза. И шлайфа на глава не е 1000 лв със смяната на гарнитурата, толкова и в Порше да отидеш няма да ти вземат. Изкарахте я тая четворка некаква световна сложност :063:


Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот stoi4o.d » Сря 02 юни 2010 9:47


Казах,че може и да смесва.Ама ако духа като откачалка по-добре да бяга от такъв двигател,не е нормално.Моят Г4 въобще не духа,а е на доста км.Като търсех имаше такива духалки направо ненормални.И за цената не знам колко е,може и 500лв да е,ама пак е много да се набуташ.

А за Порше недей да си толкова сигурен понеже ми бяха направили оферта за 1066лв. за - въздушен,маслен,горивен,климатичен,водна помпа,масло,4 ролки,4 ремъка и още нещо не помня за 1066лв. произведени от ФВ,и същите за 650лв. от някакъв друг производител.
Иначе си ги намерих от един магазин за доста по-малко пари.


pinokio
Мнения: 106
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 7:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот pinokio » Сря 02 юни 2010 11:01


питам, защото искам да знам !!! :) носят се различни слухове, че новите двигатели след Г3 примерно с 1,6 и 110 к и 1,4 и 100 и нагоре коня бързо се износват-не разбирам и затова питам, надявам се, а и знам, че тук има колеги, които много разбират ...но явно инфо за този тип двигатели ще получим по късно след, като поработят малко повече в БГ





ozyrus написа:Към колегата joromnt.Момчето пита за предимства и недостатъци на различните видове двигатели,което не означава че не знае какви са.А относно разходката по магазините за части нали това е идеята на форума обмяна на инфо.И това кой кога е регистиран означава ли че с всяка година дигаме левъла или кво...............?


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот hitman0013 » Сря 02 юни 2010 11:37


след дълго четене по други форуми останах с впечатление че да духа от капачката на маслото/слабо/ е напълно нормално за кола на километри./движението на разпределителният(ите) вал създава това завихряне, или другото-не достатъчно добра вентилация на маслените газове/.
Лошо било ако почне да духа от щеката за мерене на маслото.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот joromnt » Сря 02 юни 2010 11:40


godfadar написа:А за Порше недей да си толкова сигурен понеже ми бяха направили оферта за 1066лв. за - въздушен,маслен,горивен,климатичен,водна помпа,масло,4 ролки,4 ремъка и още нещо не помня за 1066лв. произведени от ФВ,и същите за 650лв. от някакъв друг производител.
Иначе си ги намерих от един магазин за доста по-малко пари.

Ами съвсем нормална цена са ти обявили за толкова оригинални части. То ако тръгнеш по магазините да ги събираш от случайни марки, едва ли ще си по-доволен че си дал 200 лв по-малко. Не виждам що се възмущаваш, това е официален вносител.
А относно колегата ozyrus, тия цени на части дето може да дадеш ти, едва ли ще са същите които ще мога да кажа аз за един и същ автомобил че да си прави изводи по тях трети човек, по простата причина че ги купуваме от двата края на страната. Нали се сещаш колко ще е актуално че съм си купил филтъра за купето за 27 лв на Филтрон примерно. Щото при теб едва ли ще е толкова.


Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот stoi4o.d » Сря 02 юни 2010 12:03


joromnt написа:
godfadar написа:А за Порше недей да си толкова сигурен понеже ми бяха направили оферта за 1066лв. за - въздушен,маслен,горивен,климатичен,водна помпа,масло,4 ролки,4 ремъка и още нещо не помня за 1066лв. произведени от ФВ,и същите за 650лв. от някакъв друг производител.
Иначе си ги намерих от един магазин за доста по-малко пари.

Ами съвсем нормална цена са ти обявили за толкова оригинални части. То ако тръгнеш по магазините да ги събираш от случайни марки, едва ли ще си по-доволен че си дал 200 лв по-малко. Не виждам що се възмущаваш, това е официален вносител.
А относно колегата ozyrus, тия цени на части дето може да дадеш ти, едва ли ще са същите които ще мога да кажа аз за един и същ автомобил че да си прави изводи по тях трети човек, по простата причина че ги купуваме от двата края на страната. Нали се сещаш колко ще е актуално че съм си купил филтъра за купето за 27 лв на Филтрон примерно. Щото при теб едва ли ще е толкова.

Не се възмущавам бе човек,просто ти казвам,че щом за тия части вземат 1000кинта и за ремонт - да ти цепят и шлаифат двигателя и да ти сменят гарнитури сигурно ще ти вземат 1000лв.


Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот stoi4o.d » Сря 02 юни 2010 12:23


hitman0013 написа:след дълго четене по други форуми останах с впечатление че да духа от капачката на маслото/слабо/ е напълно нормално за кола на километри./движението на разпределителният(ите) вал създава това завихряне, или другото-не достатъчно добра вентилация на маслените газове/.
Лошо било ако почне да духа от щеката за мерене на маслото.


Повишено картерно налягане е признак на износване на двигателя като цяло или на гумичките на клапаните.
Налягането се получава от изпускане на изгорели газове в картера или главата през недобре уплътняващи сегменти или горепосочените гумички.
Но може да се лъжеш и да си мислиш, че налягането е повишено (духа) заради изхвърляното от разпределитения вал масло през отвора за наливане на масло.
Просто маслото се изхвърля от центробежната сила.
Също така е нормално да има малко над-налягане, но не и да 'духа' сериозно.
Духа ли много от капачката или щеката си за основен ремонт,иначе като ти изплеска двигателят ще караш колело.


владислав
Мнения: 676
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
Местоположение: София

Re: Съвет за покупка на Г 4

Мнениеот владислав » Сря 02 юни 2010 13:56


Тоя тест може и да е актуален, ама май за по-стари двигатели, аз ако отвия капачката за наливане на масло дърпа въздух и ми вдига оборотите.
Колегата с темата, има наистина написано много за голф4 прочети написаното и ще получиш, може би отговор на това което те интересува.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 50 госта