
VW Passat 2.3 VR5 4x4
Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4
благодаря на всички отзовали се... разминах се с VR5 но пък взех 1.8 бензин без турбо 20 вентила 125к.с седан... един месец се разпавях с държавни институции и колата - ужас е просто(говря за паспортните служби и кат). като цяло колата е добре - но ще се наложи да сменям съединител - поне така ми казаха от сервиза - съединителя съответно е демфперния маховик и отива на 800 лева... - когато натисна газта на първа и натисня съединителя за втора колата леко притриса отпред и сякаш леко спира като че ли съм натиснал спирачката леко... за което ми казаха че като се смени съединителя ще се оправи някякви пружини са се скапали... това се случва осезателно само между първа и втора от втора нагоре няма проблем - абе ще видим с една дума 

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4
Съединител се пробва,като я подпреш на бордюр,пуснеш 2-3 предавка,даваш газ и отпускаш съединителя,ако угасне нормално,значи е добре,ако продължи да върви двигателя,си за смяна 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4
InSIDe написа:чиповете и т.н. лично моя е чипосан и с още малко други подобрения,когато го замериха в София беше точно 208 к.с.
оригинално 150 или 170коня е, къде го замериха и какви са тия малко подобрения, че да ти вдигнат мощността с 38(58 коня) на тоз матор. Ако са сложили още един цилиндър става- тъкмо 2800 кубика и 208 коня

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4
хахах
не 1 а още 2 цилиндъра сложихме,след това малко "Маги Малки тайни" в маслото и готово... хахахах
ако не си чувал от двигател на Лада 1,4 70к.с. се вадят 150 с малко екстри,от VR5 не 200 ами 400 могат да се извадят,но колко ще живее двигателя вече е друг въпрос...

ако не си чувал от двигател на Лада 1,4 70к.с. се вадят 150 с малко екстри,от VR5 не 200 ами 400 могат да се извадят,но колко ще живее двигателя вече е друг въпрос...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4
остави ладите, кажи за малките подобрения дето са вдигнали толкова коне при теб... 40-60атмосферни коня са много, естествено че са постижими, но са много скъпи... Та каква изпускателна система, колко градусови валове, на каква степен сгъсти, преработка на цялата всмукателна система(порт, полиш, евентуално и клапани), кой ти донастрои софтуера, при какви обороти вече достигаш тази мощност и други такива конкретни въпросчета 

Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4
Здравейте доста четох за мненията относно мотора 2.3v5.карам пасат 4. 2000г автоматик.Колата е супер.досега съм сменял само дебитомер и бобина(140лв и бобина на бош за 240 с отстъпката)колата я карам от 2009г.Просто не знам колега дето беше описал цените от къде са му ги дали просто са безбожни!
Re: VW Passat 2.3 VR5 4x4
Anton81 написа:Здравейте доста четох за мненията относно мотора 2.3v5.карам пасат 4. 2000г автоматик.Колата е супер.досега съм сменял само дебитомер и бобина(140лв и бобина на бош за 240 с отстъпката)колата я карам от 2009г.Просто не знам колега дето беше описал цените от къде са му ги дали просто са безбожни!
Темата е отпреди 6 ГОДИНИ,тогава цените са били такива

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], stefan4o и 55 госта