


Покупка на ПОЛО 2010
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 22 сеп 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Покупка на ПОЛО 2010
Ами да, Хайлайн ще да е. До сега разглеждах брошурата- разликата в цената не е кой знае каква, а и наистина си струва за тези всички екстри, които се предлагат.Относно разхода на ТСИ ще е малко по-висок от този на дизела. Като пробвам в сряда ТСИ, вече окончателно ще реша кое да е. Ако някой има още какво да добави по въпроса нека го направи.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 22 сеп 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Покупка на ПОЛО 2010
Като се замисля, няма да останем дълго само с това Поло. Може би след 2-3 години най-много ще взема и една кола за дълги пътувания и изобщо нещо по-голямо, като за семейсво.Така, че смятам да взема в сряда и годеницата ми и тя също да го пробва, защото в крайна сметка тази кола в един момент ще я кара предимно тя.А относно нивото на оборудване- хайлайн в цвят сребърен или червен.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 14:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на ПОЛО 2010
за мен най-добрия вариант е 1,2 тси с дсг
давам глас за него
давам глас за него
- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на ПОЛО 2010
1.2 (TSI) не е нова технология и вече доказана, за DSG останаха само митове и легенди, взимай смело, ВСИЧКИ - дефекти и проблеми са напълно отстранени при него след 2008г.
Така че взимай смело!
Така че взимай смело!
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 22 сеп 2010 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Покупка на ПОЛО 2010
Мерси колеги. DSG ще е. Само като пробвам ТСИ ще направя съпоставка с ТДИ.
И после вземам каквото повече ми хареса.
И после вземам каквото повече ми хареса.
Re: Покупка на ПОЛО 2010
StS написа:1.2 (TSI) не е нова технология и вече доказана, за DSG останаха само митове и легенди, взимай смело, ВСИЧКИ - дефекти и проблеми са напълно отстранени при него след 2008г.
Така че взимай смело!
Този двигател в новото Поло е изцяло нова разработка и досега не е слаган в друго VW
- PzKpfW
- Мнения: 242
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на ПОЛО 2010
Georgiev88 написа:Мерси колеги. DSG ще е. Само като пробвам ТСИ ще направя съпоставка с ТДИ.
И после вземам каквото повече ми хареса.
Колега, тъй като на мене също ми предстои подобна покупка, само че на Голф 6 1.6ТДИ искам да те питам при какви условия взимаш твоето поло - цени, отстъпки, лизинги и т.н.


Иначе по въпроса за твоето Поло аз бих взел ТСИ. 4.5/100 извънградско за бензинов мотор с такива коне е просто идеално. ТДИ-то, дето го дават за Поло за България е 90 коня (за 105 е някаква специална поръчка) и освен това е по-скъпо от ТСИ и разликата в цената би се изплатила при условие, че се минават много километри на година-над 15000. Да не говорим, че поддръжката на дизела излиза по-скъпо, не дай боже да се наложи смяна на дюзи

- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Покупка на ПОЛО 2010
moimoimoi написа:TSI означава че двигателя е с турбо/принудително пълнене, не е няква нова технология,
... плюс компресор, доколкото знам!
- PzKpfW
- Мнения: 242
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Покупка на ПОЛО 2010
Най-важното при TSI е това, че впръскването на горивото става директно в горивните камери на цилиндрите под високо налягане, принципа на работа на неговата горивна система е подобен на комън рейл при дизелите, само дето няма чак такива екстремни налягания. При старите инжекциони впръскването става в смукателния колектор. Предимството при TSI и другите подобни технологии е това, че при ниски и средни натоварвания и малко впръскано гориво горенето става основно в средата на цилиндъра. Тъй като впръскването става много малко преди ГМТ и преди подаването на искрата, бензина няма време да се размеси с въздуха в целия обем на цилиндъра и имаме горивовъздушна смес основно в средата. Околния въздух поема част от топлината при горенето, разширява се и така се повишава КПД на двигателя заради по-малкото изгубена топлина към стените на цилиндъра.
Другото основно предимство е в това, че при впръскването на бензин директно в цилиндъра при изпарението се охлажда горивовъздушната смес, което намалява склонността към детонационно горене и позволява по-голяма степен на сгъстяване, от там следва и по-висока ефективност на двигателя. Други два плюса са комбинацията от механичен и турбокомпрпесор, като механичния работи в ниските обороти, а турбото във високите. Така имаме висок въртящ момент още от ниските обороти и той е равномерно разпределен към високите. Турбо-закъснението се елиминира
Другото основно предимство е в това, че при впръскването на бензин директно в цилиндъра при изпарението се охлажда горивовъздушната смес, което намалява склонността към детонационно горене и позволява по-голяма степен на сгъстяване, от там следва и по-висока ефективност на двигателя. Други два плюса са комбинацията от механичен и турбокомпрпесор, като механичния работи в ниските обороти, а турбото във високите. Така имаме висок въртящ момент още от ниските обороти и той е равномерно разпределен към високите. Турбо-закъснението се елиминира

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 10:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Покупка на ПОЛО 2010
Здравей,Колега искам да споделя моето скромно мнение по темата,за разлика от разбирачите тук,който карат 10-15г.коли и всичко знаят ,аз карам Skoda Fabia с този двигател първа регистрация 12.2009г.,изминал съм 14000км.,само с 95 бензин на OMV,извън града разход около 5.5-5.7л. в града 7.2-7.5л.за динамиката прилична е ,а и обслужването му е елементарно и не е скъпо,да не говорим че е по стара технология и всички детски болести са изчистени........А за избора не слушай никой,вземи си каквото на теб ти харесва ,Успех.....
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Покупка на ПОЛО 2010
dimonio написа:Здравей,Колега искам да споделя моето скромно мнение по темата,за разлика от разбирачите тук,който карат 10-15г.коли и всичко знаят ,аз карам Skoda Fabia с този двигател първа регистрация 12.2009г.,изминал съм 14000км.,само с 95 бензин на OMV,извън града разход около 5.5-5.7л. в града 7.2-7.5л.за динамиката прилична е ,а и обслужването му е елементарно и не е скъпо,да не говорим че е по стара технология и всички детски болести са изчистени........А за избора не слушай никой,вземи си каквото на теб ти харесва ,Успех.....
Ако беше "разбирач" .. щеше да знаеш, защо карат такива коли! Има коли на по 15 години, които са светлинни години пред твоята "НОВА" фабия и по качество и по екстри и т.н. и т.н.!
По темата - сподели извънградският ти разход защо е толкова висок? С каква средна скорост е постигнат? Струва ми се нереално висок при положение че 15 годишно Поло може да падне под него?! Говоря за 16V , не за 1,0

П.С. И ако беше "разбирач", щеше да и сипваш поне Супер 100 на тази Фабия, защото по каталог я дават да се храни с 98, а не с 92 ...

- mitko66
- Мнения: 429
- Регистриран на: Пет 18 юни 2004 15:25
- Автомобил: MK8 eTSI DSG
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Покупка на ПОЛО 2010
към димонио: аз само не разбрах фабията за която говориш с какъв двигател е в крайна сметка?
Re: Покупка на ПОЛО 2010
Колега,ако не си го поръчал още Полото,следващата седмица ще си взема моето 1.2 Tsi,DSG-comfortline.Ако си от София-обади се за едно кръгче:-)Не че аз съм го карал,ама карах 1.4 и ми се видя слабо като динамика.Предположих че 1.2 ще е доста по добро и го капарирах:-)За 2 часа стана цялата работа-дано да е за добро!!:-)
Re: Покупка на ПОЛО 2010
Koksan написа:Ако беше "разбирач" .. щеше да знаеш, защо карат такива коли! Има коли на по 15 години, които са светлинни години пред твоята "НОВА" фабия и по качество и по екстри и т.н. и т.н.!
Ти заради това ли караш тая бракма бе


А по темата: TDI няма кой бензинов двигател да го бие по динамика и икономичност.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: JMJ и 51 госта