Карам от около 2 години Пасат 2.3 VR5 комби! Една година го карах на бензин и от около година вече съм на газ! По самия мотор не съм пипал нищо! Само масло и филтри! Свещите са 14 долара бройката, другите цени на части са идентични с 1.8Т (за сравнение сменях съединителя и цената му за пълен комплект е 350 лева!) Сравнително тромав мотор в ниските, но за сметка на това ми допада за стила на шофиране! Разхода ми в момента е 15 газ в града (трябва да се отчете факта, че се кара предимно студен и не може да загрее добре заради късите разстояния) и от 8 до 12 извън града, като много зависи от това колко ти е тежък крака

Газифицирането на този мотор не е нищо особено (все пак е атмосферен), просто е по-скъпо, защото плащаш за 6 цилиндъра! Определено обаче като отчетем факта, че е лаком си е много добре да е на газ

При добра поддръжка и нормално шофиране този мотор е "милионник"! Има едно мнение в мобиле на човек каращ такъв на газ и пробег от над 650 000 км. без да прави абсолютно нищо!!! Като минус отчитам, това, че е рядък и части от морга са много трудно да се намери, но като отчетем факта, че по мотора ако недай си Боже се наложи да се прави нещо се купуват предимно нови части значи проблемът е никакъв

Определено е мит че този мотор има скъпа поддръжка! Скъпото е това, че гори повечко

, но ако не ми дава ядове разхода не е проблем
