По въпроса за полото - 1.2ТСИ май ще е по-добрия избор. Разхода ще е близък до дизела, цената на бензина е по-ниска, конструкцията на двигателя е по-проста и лека, а цената на бензиновото поло е много по-ниска от дизеловото. Същото ще важи и за обслужването и консумативите по него.
Поло 5
- PzKpfW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 5
Според мене проблема с разхода идва най-вече от Евро-5 стандарта. При товарните автомобили двигателите евро-5 с рециркулация на отработените газове винаги дават по-висок разход от тези с добавка Adblue и повечето производители или ги произвеждат в малки количества или въобще не ги произвеждат. За постигането на тези много високи стандарти в двигателя се вкарва много по-голямо количество изгорели газове отколкото при евро-3 и евро-4 и това няма как да не се отрази на работата. А лошото е, че всички нови коли по закон трябва да са евро-5 
По въпроса за полото - 1.2ТСИ май ще е по-добрия избор. Разхода ще е близък до дизела, цената на бензина е по-ниска, конструкцията на двигателя е по-проста и лека, а цената на бензиновото поло е много по-ниска от дизеловото. Същото ще важи и за обслужването и консумативите по него.
По въпроса за полото - 1.2ТСИ май ще е по-добрия избор. Разхода ще е близък до дизела, цената на бензина е по-ниска, конструкцията на двигателя е по-проста и лека, а цената на бензиновото поло е много по-ниска от дизеловото. Същото ще важи и за обслужването и консумативите по него.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта