Дилемата e-VW T4 или Vito

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
tisho_psg
Мнения: 1334
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Дилемата e-VW T4 или Vito

Мнениеот tisho_psg » Пон 06 юни 2011 23:17


freshenero написа:И аз клонях везните към Т4,но май окончателно ме отказахте от Витото.Сега остава да ме насочите към двигател.Чувам добри отзиви за 1.9 ТД.А как стои въпроса със регистрацията-пътничевски или товарен.Моята идея е да е със втори ред седалки и назад товарен,със зат.стъкла.Понеже товаропътническото изпълнение е рядко и скъпо май???Вариянта е да е пътническо и да се приспособи.Застраховката зависи ли от това дали е пътнически или товарен.?

И аз съм с добри впечатления от 1.9 ТД,мнооого икономичен и приличен вървеж.
Иначе си вземи пътнически и свали последния ред седалки.Така когато се наложи ще може да караш и хора.
За застраховката не вярвам да има значение пътнически или товарен е.




Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Re: Дилемата e-VW T4 или Vito

Мнениеот iGolf » Вто 07 юни 2011 0:15


Аз скоро регистрирах моя Т4,застраховка като не лека кола,данъка е малък също.1,9 ТД 68 коня е,доволно е в градски условия,по баирите не много натоварен се държи добре!


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дилемата e-VW T4 или Vito

Мнениеот Matematiks » Вто 07 юни 2011 0:17


Че му заспи едно АФН-че с повечко мерак mhihi


Потребителски аватар
Plehi
Мнения: 838
Регистриран на: Нед 20 май 2007 21:07
Автомобил: Passat B8 T4 Touareg W140
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дилемата e-VW T4 или Vito

Мнениеот Plehi » Вто 07 юни 2011 7:46


freshenero написа:И аз клонях везните към Т4,но май окончателно ме отказахте от Витото.Сега остава да ме насочите към двигател.Чувам добри отзиви за 1.9 ТД.А как стои въпроса със регистрацията-пътничевски или товарен.Моята идея е да е със втори ред седалки и назад товарен,със зат.стъкла.Понеже товаропътническото изпълнение е рядко и скъпо май???Вариянта е да е пътническо и да се приспособи.Застраховката зависи ли от това дали е пътнически или товарен.?

Моя е такъв.Разлика в ГО няма.Данъка е къси пари.Писах ти по-нагоре + и - .
Занимаваме се производство на мед , та цял един пчелин сме пренесли и построили с него.


Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Re: Дилемата e-VW T4 или Vito

Мнениеот iGolf » Вто 07 юни 2011 9:14


Matematiks написа:Че му заспи едно АФН-че с повечко мерак mhihi

Мечта ми е ама пусто хал хабер нямам :063:


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Дилемата e-VW T4 или Vito

Мнениеот Matematiks » Вто 07 юни 2011 21:01


Ше кине полИоските,вервай ми...ама при буса е малко тегаво :shock с електронната газ и разни други периферий,инак не е проблем


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Дилемата e-VW T4 или Vito

Мнениеот red rider » Вто 07 юни 2011 21:21


red rider написа:Имам наблюдения за Vito 112 cdi L - 2001г., автоматик , климатик , круиз контрол , подгряване на седалките ,6+1 места .Купен беше от Австрия през 2004 г. от представителство на Мерцедес на точно 100 000 км :shock .В момента е на близо 230 000 км . Основно имахме няколко проблема , има някакъв датчик или клапан не разбрах точно който дава някаква грешка и колата все едно е без турбо :? , набира до 80 км/ч и повече неможе .Изчиства се лесно грешката но най накрая тоя датчик съвсем сдаде багажа и след 7 дневен престой в сервиз на мерцедес ни коства 250++ лв. Буса харчи накладки/дискове доста ,същевременно и гумите . Масло не е харчил ... в норми за напъните сме му доливали около 1 литър на 10 000 км. , Един плюс към това мисля че беше с верига а не със ремък . Разход на гориво ... при скорости около 100-140 се движи около 10 литра нафта , градско пак около 10 . Аз лично не съм доволен от парното му , зимата при -5градуса колата работи половин час на място , не загря повече от 40 градуса и вътре си беше студ . КОгато е в движение няма проблем ,забива на 80 гр .. за толкова години не съм го видял да вдигне 100 така .Смяна на консумативи масла филтри около 180 лв .Седалките отзад са леш като ги махнеш един път по добре не ги слагай :banghead: . За толкова време съм му сменял само крушките един два пъти ... не знам защо все дясната гореше .В интериора няма нещо което да е отказало всичко е бетон ... освен врътките на парното .. отваряхме го да го донаместваме че се беше разбърникало и не местеше посоката на духане .
За 112 му трябва хубаво масло и хубава нафта ... с дюзите не сме имали никакви проблеми за толкова километри .


Да добавя само че в момента е на над 300 000 км, значи 200 000 км е карано в БГ със масло 10w40.. Гори около 1 литър от смяна до смяна . В големи студове пали по-бързо от бензин - на четвърт оборот .За возене на гъз е по хубавия вариант за мен . Имахме известно време и Т4 ка но беше 1996 г , малко повечко друса и няма такива екстри но за вършене на работа е идеална .Евтини консумативи -не мога да сравня цени вече не ги помня с подробности .Но ако изборът ще е Т4 около 2000 г бих предпочел 2.5 ТДИ .


Потребителски аватар
freshenero
Мнения: 585
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
Автомобил: Sharan
Двигател: ADY 2000
Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил

Re: Дилемата e-VW T4 или Vito

Мнениеот freshenero » Вто 21 юни 2011 20:11


1.9 ТД или 2.5 ТДИ.Плюсове и минуси :обичам ви


Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Дилемата e-VW T4 или Vito

Мнениеот DA@KA » Вто 21 юни 2011 21:00


Аз съм за 2.5ТДИ пътник :bowdown САМО +++++.Моя се води лек автомобил ,гори от 6.6 СОЛО до 8.2 с ремарке 1000 кг.Зимата градско не мога да мина 9 литра на 100.Единствения минус е че за 102 коня минавам в по скъпия данък(за Русе 117 лв. с отстъпка)За товарен или лекотоварен се нагласи психически и финансово да минаваш по два пъти в годината на преглед.За Вито какво да кажа, аз разсъждавам от позицията на автомонтьор.Лично за мен колкото и да е комфортна,технически по сложно изработена кочина няма.Много ефтина като себестоиност в сравнение с Т4.Скъпа твърде даже за обслужване,има и вариянт с въздушни възглавници ..бегаиии от Вито :horror:



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта