Passat B5 - AFN 110 ps (ГНП) или AJM 116 ps (Помпа-дюза)?

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот IvailoOo » Нед 29 яну 2012 20:30


Малко в бързината съм се пооплел :lol: Имах предвид като цяло помпа-дюза технологията,която много хора отхвърлят,понеже не ги произвеждали дълго време и не била надежна.Но е спряна,понеже CR е по-евтин и покрива по-добри екологични норми.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Нед 29 яну 2012 21:07


IvailoOo написа:Малко в бързината съм се пооплел :lol: Имах предвид като цяло помпа-дюза технологията,която много хора отхвърлят,понеже не ги произвеждали дълго време и не била надежна.Но е спряна,понеже CR е по-евтин и покрива по-добри екологични норми.


Колега, ти даваш много добри мнения и винаги ми е интересно да ги чета, но тук ще направя 2 "забележли"
1. 1Z не е AFN.
2. CR на ВАГ не е ясен много на хората, но понеже от 2 месеца си имам такъв(или поне 50% mhihi ) 1,6ТДИ, мога да ти кажа че разхода и екологията са последното нещо което съм гледал... мотора е изключително тих и нежен. Не става да се сравнява с ПД по никакъв начин, истински скок във времето е :arrow:


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот K » Нед 29 яну 2012 22:00


hooligan_sk написа:
IvailoOo написа:Малко в бързината съм се пооплел :lol: Имах предвид като цяло помпа-дюза технологията,която много хора отхвърлят,понеже не ги произвеждали дълго време и не била надежна.Но е спряна,понеже CR е по-евтин и покрива по-добри екологични норми.


Колега, ти даваш много добри мнения и винаги ми е интересно да ги чета, но тук ще направя 2 "забележли"
1. 1Z не е AFN.
2. CR на ВАГ не е ясен много на хората, но понеже от 2 месеца си имам такъв(или поне 50% mhihi ) 1,6ТДИ, мога да ти кажа че разхода и екологията са последното нещо което съм гледал... мотора е изключително тих и нежен. Не става да се сравнява с ПД по никакъв начин, истински скок във времето е :arrow:


Остава да видим след няколко години как ще му се отрази биодизела и другите химии, с които кръщават горивото :)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Нед 29 яну 2012 22:15


K написа:
hooligan_sk написа:
IvailoOo написа:Малко в бързината съм се пооплел :lol: Имах предвид като цяло помпа-дюза технологията,която много хора отхвърлят,понеже не ги произвеждали дълго време и не била надежна.Но е спряна,понеже CR е по-евтин и покрива по-добри екологични норми.


Колега, ти даваш много добри мнения и винаги ми е интересно да ги чета, но тук ще направя 2 "забележли"
1. 1Z не е AFN.
2. CR на ВАГ не е ясен много на хората, но понеже от 2 месеца си имам такъв(или поне 50% mhihi ) 1,6ТДИ, мога да ти кажа че разхода и екологията са последното нещо което съм гледал... мотора е изключително тих и нежен. Не става да се сравнява с ПД по никакъв начин, истински скок във времето е :arrow:


Остава да видим след няколко години как ще му се отрази биодизела и другите химии, с които кръщават горивото :)


Времето ще покаже, разчитам на това че принципа на комън рейла е чувствително по-прост от този на ПД, даже бих казал че е по-близко до роторна помпа. Съхранява горивото в една обща "рейка" и от там директно в цилицндрите. Мен повече ме притеснява DPF-a. :talk:


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот freezone » Пон 30 яну 2012 0:56


http://www.cars.bg/u566673 Колеги тоя пасат виждате ли сте го в форума.Вижда ми се прилична кола.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот K » Пон 30 яну 2012 1:52


Отчайващо запазен салон. Огледай дали не е претапициран, че на тези км. много трудно да няма напукване по кожата. И задължително ваг-ком!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Пон 30 яну 2012 9:29


K написа:Отчайващо запазен салон. Огледай дали не е претапициран, че на тези км. много трудно да няма напукване по кожата. И задължително ваг-ком!


На левия борд на пасажерската седалка цяло парченце е отчупено от кожата. Но иначе изглежда неестествен наистина. Но пък по-добре претапициран салон на кола на 500 000км, отколкото само върнат километраж. Фаровете междудругото изглеждат не потъмнели, може и да е на нормални километри колата :да:


bond
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 11:29
Автомобил: Passat 5 5 TDI 131hp
Двигател: AVF 2002
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот bond » Пон 30 яну 2012 10:12


това че салона е претапициран е +
фаровете не тъмнеят от километри а от време - 100% са сменяни


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Пон 30 яну 2012 10:26


bond написа:това че салона е претапициран е +
фаровете не тъмнеят от километри а от време - 100% са сменяни


И аз си мислех така, но ауто билд бяха пуснали едно много полезно материалче за джамбазките мизерии... общо взето фаровете потъмняват от много километри по магистралите. Надраскват се много фино от камъчета и в драскотините се набива много фин прах. Има много доста коли на по 10-15-20г със свежи оригинални фарове :да:


danaildel4ev
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот danaildel4ev » Пон 30 яну 2012 12:15


и аз като другите колеги мисля че салона му е сменен също корите на вратите не отговарят на салона и на предните седалки няма аербегове


bond
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 юни 2009 11:29
Автомобил: Passat 5 5 TDI 131hp
Двигател: AVF 2002
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот bond » Вто 31 яну 2012 13:53


hooligan_sk написа:
bond написа:това че салона е претапициран е +
фаровете не тъмнеят от километри а от време - 100% са сменяни


И аз си мислех така, но ауто билд бяха пуснали едно много полезно материалче за джамбазките мизерии... общо взето фаровете потъмняват от много километри по магистралите. Надраскват се много фино от камъчета и в драскотините се набива много фин прах. Има много доста коли на по 10-15-20г със свежи оригинални фарове :да:


като се замисля, може би сте прав, колега Хулиганов :wink:


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот IvailoOo » Вто 31 яну 2012 14:44


Даже много. От стоене само пожълтяват.От каране почерняват и тетака :lol:


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот freezone » Вто 31 яну 2012 17:35


Колеги днес обиколих цяла София и единствената кола която ми хареса беше Ауди 1.9 АФН,комби.Колата по салон,боя,лак няма забележки.Тя беше една от малкото коли която запали с акумулатор в тия минусови температури(другите ги палеха с траф и въртеха на стартер по 1 минута).Преди търговеца да го запали пипнах двигателя и щеше да ми остане кожата на пръста(ДВГ-то не беше палено)от студа!При пуска мотора изобщо не трепна-тампоните са здрави,докато беше студен работеше доста равномерно без никакво тресене,леко го изфорсирах и изпуши черно,но докато е студен мисля,че е нормално.Утре сутринта,мисля да ходя да го взема,но ще му направя едно кръгче преди да дам парите.Какво още да му гледам според вас,защото аз се изчерпах :).Въртях волана на място и беше доста стегнато-никакви луфтове нямаше.Скоростната кутия ми се видя перфектна(лоста на свободна си заставаше на средата без никакфи луфтове).Колата беше 4600лв на табела. Март 98г


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Вто 31 яну 2012 18:05


freezone написа:Колеги днес обиколих цяла София и единствената кола която ми хареса беше Ауди 1.9 АФН,комби.Колата по салон,боя,лак няма забележки.Тя беше една от малкото коли която запали с акумулатор в тия минусови температури(другите ги палеха с траф и въртеха на стартер по 1 минута).Преди търговеца да го запали пипнах двигателя и щеше да ми остане кожата на пръста(ДВГ-то не беше палено)от студа!При пуска мотора изобщо не трепна-тампоните са здрави,докато беше студен работеше доста равномерно без никакво тресене,леко го изфорсирах и изпуши черно,но докато е студен мисля,че е нормално.Утре сутринта,мисля да ходя да го взема,но ще му направя едно кръгче преди да дам парите.Какво още да му гледам според вас,защото аз се изчерпах :).Въртях волана на място и беше доста стегнато-никакви луфтове нямаше.Скоростната кутия ми се видя перфектна(лоста на свободна си заставаше на средата без никакфи луфтове).Колата беше 4600лв на табела. Март 98г


Значи бих те посъветвал да звъннеш на тези момчета: viewtopic.php?f=13&t=7096
Или на този човек: viewtopic.php?f=13&t=69085
Да обясниш че искаш човек с теб за оглед и евентуално купуване на кола. На място да се закачи на ваг-ком и да се види действително всичко ли е точно, да се направи едни кръгче да се провери турбината за пикове в движение, да се огледа и цялата кола. Ще си спестиш стотици, даже хиляди левове за ремонти :да:


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: ГНП или Помпа-дюза

Мнениеот K » Вто 31 яну 2012 18:46


Не я взимай без да я закачиш на ваг-ком. Много пъти се взима дадена кола и след Х километри след покупката се разпада на съставни части струващи един кашон с пари. Ваг-кома ще си покаже дали всичко е ок.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1, milench0, tyhrh и 57 госта