
Passat B5 - AFN 110 ps (ГНП) или AJM 116 ps (Помпа-дюза)?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: ГНП или Помпа-дюза
Малко в бързината съм се пооплел
Имах предвид като цяло помпа-дюза технологията,която много хора отхвърлят,понеже не ги произвеждали дълго време и не била надежна.Но е спряна,понеже CR е по-евтин и покрива по-добри екологични норми.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: ГНП или Помпа-дюза
IvailoOo написа:Малко в бързината съм се пооплелИмах предвид като цяло помпа-дюза технологията,която много хора отхвърлят,понеже не ги произвеждали дълго време и не била надежна.Но е спряна,понеже CR е по-евтин и покрива по-добри екологични норми.
Колега, ти даваш много добри мнения и винаги ми е интересно да ги чета, но тук ще направя 2 "забележли"
1. 1Z не е AFN.
2. CR на ВАГ не е ясен много на хората, но понеже от 2 месеца си имам такъв(или поне 50%


Re: ГНП или Помпа-дюза
hooligan_sk написа:IvailoOo написа:Малко в бързината съм се пооплелИмах предвид като цяло помпа-дюза технологията,която много хора отхвърлят,понеже не ги произвеждали дълго време и не била надежна.Но е спряна,понеже CR е по-евтин и покрива по-добри екологични норми.
Колега, ти даваш много добри мнения и винаги ми е интересно да ги чета, но тук ще направя 2 "забележли"
1. 1Z не е AFN.
2. CR на ВАГ не е ясен много на хората, но понеже от 2 месеца си имам такъв(или поне 50%) 1,6ТДИ, мога да ти кажа че разхода и екологията са последното нещо което съм гледал... мотора е изключително тих и нежен. Не става да се сравнява с ПД по никакъв начин, истински скок във времето е
Остава да видим след няколко години как ще му се отрази биодизела и другите химии, с които кръщават горивото

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: ГНП или Помпа-дюза
K написа:hooligan_sk написа:IvailoOo написа:Малко в бързината съм се пооплелИмах предвид като цяло помпа-дюза технологията,която много хора отхвърлят,понеже не ги произвеждали дълго време и не била надежна.Но е спряна,понеже CR е по-евтин и покрива по-добри екологични норми.
Колега, ти даваш много добри мнения и винаги ми е интересно да ги чета, но тук ще направя 2 "забележли"
1. 1Z не е AFN.
2. CR на ВАГ не е ясен много на хората, но понеже от 2 месеца си имам такъв(или поне 50%) 1,6ТДИ, мога да ти кажа че разхода и екологията са последното нещо което съм гледал... мотора е изключително тих и нежен. Не става да се сравнява с ПД по никакъв начин, истински скок във времето е
Остава да видим след няколко години как ще му се отрази биодизела и другите химии, с които кръщават горивото
Времето ще покаже, разчитам на това че принципа на комън рейла е чувствително по-прост от този на ПД, даже бих казал че е по-близко до роторна помпа. Съхранява горивото в една обща "рейка" и от там директно в цилицндрите. Мен повече ме притеснява DPF-a.

- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: ГНП или Помпа-дюза
http://www.cars.bg/u566673 Колеги тоя пасат виждате ли сте го в форума.Вижда ми се прилична кола.
Re: ГНП или Помпа-дюза
Отчайващо запазен салон. Огледай дали не е претапициран, че на тези км. много трудно да няма напукване по кожата. И задължително ваг-ком!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: ГНП или Помпа-дюза
K написа:Отчайващо запазен салон. Огледай дали не е претапициран, че на тези км. много трудно да няма напукване по кожата. И задължително ваг-ком!
На левия борд на пасажерската седалка цяло парченце е отчупено от кожата. Но иначе изглежда неестествен наистина. Но пък по-добре претапициран салон на кола на 500 000км, отколкото само върнат километраж. Фаровете междудругото изглеждат не потъмнели, може и да е на нормални километри колата

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 11:29
- Автомобил: Passat 5 5 TDI 131hp
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: София
Re: ГНП или Помпа-дюза
това че салона е претапициран е +
фаровете не тъмнеят от километри а от време - 100% са сменяни
фаровете не тъмнеят от километри а от време - 100% са сменяни
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: ГНП или Помпа-дюза
bond написа:това че салона е претапициран е +
фаровете не тъмнеят от километри а от време - 100% са сменяни
И аз си мислех така, но ауто билд бяха пуснали едно много полезно материалче за джамбазките мизерии... общо взето фаровете потъмняват от много километри по магистралите. Надраскват се много фино от камъчета и в драскотините се набива много фин прах. Има много доста коли на по 10-15-20г със свежи оригинални фарове

-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: ГНП или Помпа-дюза
и аз като другите колеги мисля че салона му е сменен също корите на вратите не отговарят на салона и на предните седалки няма аербегове
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Вто 23 юни 2009 11:29
- Автомобил: Passat 5 5 TDI 131hp
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: София
Re: ГНП или Помпа-дюза
hooligan_sk написа:bond написа:това че салона е претапициран е +
фаровете не тъмнеят от километри а от време - 100% са сменяни
И аз си мислех така, но ауто билд бяха пуснали едно много полезно материалче за джамбазките мизерии... общо взето фаровете потъмняват от много километри по магистралите. Надраскват се много фино от камъчета и в драскотините се набива много фин прах. Има много доста коли на по 10-15-20г със свежи оригинални фарове
като се замисля, може би сте прав, колега Хулиганов

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: ГНП или Помпа-дюза
Даже много. От стоене само пожълтяват.От каране почерняват и тетака 

- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: ГНП или Помпа-дюза
Колеги днес обиколих цяла София и единствената кола която ми хареса беше Ауди 1.9 АФН,комби.Колата по салон,боя,лак няма забележки.Тя беше една от малкото коли която запали с акумулатор в тия минусови температури(другите ги палеха с траф и въртеха на стартер по 1 минута).Преди търговеца да го запали пипнах двигателя и щеше да ми остане кожата на пръста(ДВГ-то не беше палено)от студа!При пуска мотора изобщо не трепна-тампоните са здрави,докато беше студен работеше доста равномерно без никакво тресене,леко го изфорсирах и изпуши черно,но докато е студен мисля,че е нормално.Утре сутринта,мисля да ходя да го взема,но ще му направя едно кръгче преди да дам парите.Какво още да му гледам според вас,защото аз се изчерпах
.Въртях волана на място и беше доста стегнато-никакви луфтове нямаше.Скоростната кутия ми се видя перфектна(лоста на свободна си заставаше на средата без никакфи луфтове).Колата беше 4600лв на табела. Март 98г

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: ГНП или Помпа-дюза
freezone написа:Колеги днес обиколих цяла София и единствената кола която ми хареса беше Ауди 1.9 АФН,комби.Колата по салон,боя,лак няма забележки.Тя беше една от малкото коли която запали с акумулатор в тия минусови температури(другите ги палеха с траф и въртеха на стартер по 1 минута).Преди търговеца да го запали пипнах двигателя и щеше да ми остане кожата на пръста(ДВГ-то не беше палено)от студа!При пуска мотора изобщо не трепна-тампоните са здрави,докато беше студен работеше доста равномерно без никакво тресене,леко го изфорсирах и изпуши черно,но докато е студен мисля,че е нормално.Утре сутринта,мисля да ходя да го взема,но ще му направя едно кръгче преди да дам парите.Какво още да му гледам според вас,защото аз се изчерпах.Въртях волана на място и беше доста стегнато-никакви луфтове нямаше.Скоростната кутия ми се видя перфектна(лоста на свободна си заставаше на средата без никакфи луфтове).Колата беше 4600лв на табела. Март 98г
Значи бих те посъветвал да звъннеш на тези момчета: viewtopic.php?f=13&t=7096
Или на този човек: viewtopic.php?f=13&t=69085
Да обясниш че искаш човек с теб за оглед и евентуално купуване на кола. На място да се закачи на ваг-ком и да се види действително всичко ли е точно, да се направи едни кръгче да се провери турбината за пикове в движение, да се огледа и цялата кола. Ще си спестиш стотици, даже хиляди левове за ремонти

Re: ГНП или Помпа-дюза
Не я взимай без да я закачиш на ваг-ком. Много пъти се взима дадена кола и след Х километри след покупката се разпада на съставни части струващи един кашон с пари. Ваг-кома ще си покаже дали всичко е ок.