R5 или V10

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Re: R5 или V10

Мнениеот versace » Съб 07 апр 2012 21:44


Quottzot написа:И какво от това че са помпа-дюза? Помпа-дюза е по-съвършената технология за впръскване на горивото - впръскване на горивото при по-високо налягане, следователно ще изгаря по-добре и ще е по-икономичен от двигател с комън-рейл с еднаква мощност, по-експлозивно разгръщане на мощността, което дава усещане за по-мощна кола. ...
....който въпреки детските болести, е по-издръжлив, икономичен и динамичен при магистрално каране от еквивалентния му с технология комън-рейл.

Технологията PD толкова съвършенна, че цялата VAG група я изостави и мина на CR.
PD не може да се нарече "по-издръжлив" особенно с нашата прекрасна нафта. Дюзите си заминават на по 80 - 100 000 км, а едната струва 1 200 лв.
При два еднакви като кубатура двигатели, от гледна точка на механиката е много трудно въобще да се използва определението "експлозивно разгръщане на мощността". Така като чета чак се чудя какво чакат от F1, че не са внедрили технологията.
И ако въобще се интересуваш от обективна статистика, относно разхода на гориво (пример източници като ADAC), PD не е по-пестилив към нафтата.
Аз съм за комон рейла с две ръце и то не само за Фолксваген, а и за всички други марки.




Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: R5 или V10

Мнениеот Quottzot » Пон 09 апр 2012 8:24


Vag я изостави, защото цените за развойната дейност са в пъти по-големи, впръскващите елементи стават все по-скъпи с всяко ново поколение, като за това и бяха многото проблеми, защото се търси по-евтиното решение, като от там идват и проблемите с качеството. Двигателите с помпа-дюза са по-капризни, като и филтрите DPF, са различни от на комън-рейл, което ги прави по-скъпи. Щом комън-рейла е по-добрата технология, защо не е с по-високо КПД от помпа-дюзата, която прави двигателите оборудвани с нея едни от най-енерго-ефективните двигатели, и най-ефективните от ДВГ. То, с българска нафта и комън-рейл се у*ира.
При добра и качествена изработка, при която не се пестят средства, технологията Помпа-дюза, няма реални конкурентни технологии на впръскване, поради по-доброто оползотворяване на горивото, съответно от по-малката му консумация за еднаква мощност.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта