Ходи при Василий Първи, по моето само на него давам да ми рови по кабелитУ
Виждам, че имаш интервенция по рамото на шофьорската чистачка- НЕ го криви повече, в Ауди форума съм пуснал тема къде е проблема и как перманентно се оправя с чук и две летвички за около 30 секунди
![:drunk](./images/smilies/drunk.gif)
Много силно препоръчително е да свалиш целия механизъм и да профилактираш осите. И рамената трябва да са 5 см по- надолу свалени. Като си махнал механизма, смени си и филтъра на климатроника, че той се сменя като махнеш чистачките
Датчика за температурата на маслото е 8 лв на ФАЕ- не се плаши от марката, няма какво да му стане. Даже подозирам, че и твоя работи, но му е силно окислена кабелната обувка или е прекъснат кабела в радиус от 10 см около обувката- дело на някой маслар.
За рейката има доста разглобяване, не излиза лесно, при мен дори се махат всмукателните колектори и сервото
![:banghead:](./images/smilies/banghead[1].gif)
. Тя е с общ маншон, а не от две части.
Моторите като твоя имаха някакви драми със сервото на спирачките- различно е от това на другите мотори при Ц4, но ако се поразровиш в ауди форума, ще прочетеш какви са вариантите, ако се скапе.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО профилактика на ЗАДНИ спирачни апарати и смяна на спирачна течност, за да не изревеш, че имаш два апарата за боклука и помпа на АБС- а- фира.
П.С. по моята съм налял доста на 10 000 за обслужване и доработки- колата не е скъпа, но много успешно попива средства
![Пиенйе :drinking:](./images/smilies/drinking.gif)